minne madridiin

tiedonhaluinen vm75

milloin madridiin kannattaa mennä?(oltaisiin menos maalis-huhtikuussa).miten kukkasipulit voi tuoda ja minne ehdottomasti kannattaa mennä? vielä ei olla päätetty mennäänkö kaupunkiin vaiko jonnekkin muualle?suosituksia??? elikkä kokemukset peliin ja tietoja minulle,kiito

1

1014

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sammygee

Hyvä valinta! Olin siellä viime toukokuussa, varasin matkat ja hotellit bookers.comista.
      Ihan klassikot oli kiinnostava nähdä esim. Pradan ja Sofia Reinan taidemuseot. Jos ensi keväänä on vielä Goyan näyttely, se kannattaa ehdottomasti nähdä! Teki minuun suuren vaikutuksen. Parque del Retiron valtavaan puistoon kannattaa mennä vaikka piknikille ja soutelemaan.

Vaikka ei menisikään junalla, Atochan rautatieasema kannattaa myös bongata. Osallistuin myös sellaiseen peruskaupunkisaitsarit, se on ihan jees. Kannattaa varmistaa, että pääsee ylätasanteelle.

Asuin Gran Vialla ja Calle del Alcalalla. Molemmissa on paljon edullisia ja siistejä hotelleja ja ovat lähellä "kaikkea". Eri kaupunginosat ovat hyvin erilaisia, joten kannattaa kiertää. Eniten tykkäsin La Latinan ja Tirso de Molinan seuduista.

Itse tykkään keskiaikaisesta arkkitehtuurista ja sitähän piisasi Madridin ympäristössä. Segoviassa on kertakaikkisen UPEA! advedukti ja Alcazar-linna.
      Avilan pieni täydellisten muurien ympäröimä kaupunki oli myös elämys.
      Toledoon ehdottomasti myös - se on alueen entinen pääkaupunki siellä on upea katedraali (Euroopan 3. suurin) ja hauska kaupungintalo, jonka edustalla on edustettuna monenrotuisia patsaita. Jos ette ole autolla matkassa, kannattaa mennä sillä pienellä turistijunalla. Se nimittäin kiertää kaupungin ympäröiviltä kukkuloilta.

Itse kävin vielä etelässä Cordobassa.

Noihin saa kaupungin matkatoimistosta järjestettyjä matkoja, mutta itse menin junalla/bussilla.

Siellä taitaa vain olla aika kylmää noihin aikoihin.

Hyvää matkaa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      69
      4811
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      188
      3765
    3. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      187
      3456
    4. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      78
      3199
    5. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      50
      2919
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      25
      1984
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      24
      1931
    8. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      181
      1752
    9. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      30
      1686
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      43
      1385
    Aihe