Olen varaamassa aikaa koulupsykologilta ensimmäistä kertaa. Epälen, että minulla on Bed ja haluan, että tämä hemmetin ahmiminen, lihominen ja paha olo lähtisi pois. Mitä siis ensimmäisillä kerroilla tapahtuu ja mitkä ovat yleensä hoitomuodot Bedissä?
Eka käynti psykologilla
2
723
Vastaukset
- ovat
lääkitys ja terapia, mutta psykologi ei sitten diagnosoi ketään, diagnoosin tekee AINA, oli sitten kyse mistä tahansa sairaudesta, lääkäri, ei koskaan psykologi (ellei hänellä satu olemaan lääkärin koulutusta=)
- Mirriirir
Eihän sitä lääkitystä aina aloiteta? Olen itse lukenut melko monestakin paikasta (nyt kun olen itsekin hakeutumassa hoitoon), että lääkitys annetaan vain, jos on esimerkiksi masennusta tai muuta mielentilallista, mikä vaikuttaa syömiskäyttäytymiseen.
Tosin kyllä, eräs rakas läheiseni on kärsinyt masennuksesta jo ainakin päälle viisi vuotta. Tämä todettiin hänelle ja laitettiin terapiaan. Jo ensimmäisellä tai toisella kerralla hänelle määrättiin lääkitys ja sanottiin "tule parin viikon päästä käymään"... Väittäisin, että säästellään "hoitokuluissa" kun terapian sijaan lykätään lääkitystä.
Voit toki - jos et tahdo näiden ah-niin-ihanien kemikaalimössöjen tekevän sinusta jotain muuta kuin olet - kieltäytyä syömästä mitään lääkkeitä. Voimisia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2932477Mistä löytää kadonnut motivaatio?
Mikä neuvoksi, kun oikein mikään ei enää jaksa huvittaa eli ei ole motivaatiota tehdä mitään? Joka päivä ajattelen, että1422254Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki132068- 1711560
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1381277Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä193898- 85886
- 174856
Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala451796- 52684