Olen varaamassa aikaa koulupsykologilta ensimmäistä kertaa. Epälen, että minulla on Bed ja haluan, että tämä hemmetin ahmiminen, lihominen ja paha olo lähtisi pois. Mitä siis ensimmäisillä kerroilla tapahtuu ja mitkä ovat yleensä hoitomuodot Bedissä?
Vastaukset 2
- ovat
lääkitys ja terapia, mutta psykologi ei sitten diagnosoi ketään, diagnoosin tekee AINA, oli sitten kyse mistä tahansa sairaudesta, lääkäri, ei koskaan psykologi (ellei hänellä satu olemaan lääkärin koulutusta=)
- Mirriirir
Eihän sitä lääkitystä aina aloiteta? Olen itse lukenut melko monestakin paikasta (nyt kun olen itsekin hakeutumassa hoitoon), että lääkitys annetaan vain, jos on esimerkiksi masennusta tai muuta mielentilallista, mikä vaikuttaa syömiskäyttäytymiseen.
Tosin kyllä, eräs rakas läheiseni on kärsinyt masennuksesta jo ainakin päälle viisi vuotta. Tämä todettiin hänelle ja laitettiin terapiaan. Jo ensimmäisellä tai toisella kerralla hänelle määrättiin lääkitys ja sanottiin "tule parin viikon päästä käymään"... Väittäisin, että säästellään "hoitokuluissa" kun terapian sijaan lykätään lääkitystä.
Voit toki - jos et tahdo näiden ah-niin-ihanien kemikaalimössöjen tekevän sinusta jotain muuta kuin olet - kieltäytyä syömästä mitään lääkkeitä. Voimisia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???512368Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha7031556- 1101233
- 1321095
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk89973- 71923
Kuka om uusi kylän mies?
Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku16774- 118743
- 33704
Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmella
Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmen torin laitamilla. Poliisi epäilee tutkivansa tapausta. Silminnäkijä23658