Olen varaamassa aikaa koulupsykologilta ensimmäistä kertaa. Epälen, että minulla on Bed ja haluan, että tämä hemmetin ahmiminen, lihominen ja paha olo lähtisi pois. Mitä siis ensimmäisillä kerroilla tapahtuu ja mitkä ovat yleensä hoitomuodot Bedissä?
Eka käynti psykologilla
2
669
Vastaukset
- ovat
lääkitys ja terapia, mutta psykologi ei sitten diagnosoi ketään, diagnoosin tekee AINA, oli sitten kyse mistä tahansa sairaudesta, lääkäri, ei koskaan psykologi (ellei hänellä satu olemaan lääkärin koulutusta=)
- Mirriirir
Eihän sitä lääkitystä aina aloiteta? Olen itse lukenut melko monestakin paikasta (nyt kun olen itsekin hakeutumassa hoitoon), että lääkitys annetaan vain, jos on esimerkiksi masennusta tai muuta mielentilallista, mikä vaikuttaa syömiskäyttäytymiseen.
Tosin kyllä, eräs rakas läheiseni on kärsinyt masennuksesta jo ainakin päälle viisi vuotta. Tämä todettiin hänelle ja laitettiin terapiaan. Jo ensimmäisellä tai toisella kerralla hänelle määrättiin lääkitys ja sanottiin "tule parin viikon päästä käymään"... Väittäisin, että säästellään "hoitokuluissa" kun terapian sijaan lykätään lääkitystä.
Voit toki - jos et tahdo näiden ah-niin-ihanien kemikaalimössöjen tekevän sinusta jotain muuta kuin olet - kieltäytyä syömästä mitään lääkkeitä. Voimisia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 265291
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34647- 1461601
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551436Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141260- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211064viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.201965En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61903- 37829