Etsitkö virtuaalitallillesi ahkeraa hoitajaa?

Mandy

Minä ainakin etsin erilaisilta tallilta sopivaa hoitsua minulle. Toivoisin että tallin ylläpitäjä olisi päivittämässä sivuja melkein päivittäin, ja että hoitotarinoihin vastaamiseen ei kestäisi ikuisuuksia. Olisi myös hauskaa jos omistaja ei vain vastaisi esim näin "hyvä tarina." tai jotain vastaavaa, vaan kommentoisi enemmän tekemisistä hoitotarinassa ja sen sellaista:D eli kaikki virtuaalitallin ylläpitäjät jotka tarvitsevat hoitajaa, vastaattehan pian niin tulen niin pian kun mahdollista katsomaan sivujanne:D

16

450

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Omenatallin omistaja (Salla)

      Omenatallilla kaipaillaan kipeästi hoitaa! Tule vain katsomaan sivuja.. :D Päivittelen kyllä päivittäin, tosin nyt se on jäänyt hiukan vähemmälle, sillä hoitajia ei ole. Talli ei ole se kaikkein hienoin, mutta silti... :)

    • sankku ponikku

      Ratsutalli ponikallio kaipaa hyvää hoitajaa. WELCOME!

    • Mia K.

      Moikka!
      Tarvitsen ehkäpä juuri sinua tallilleni. On yksi heppa, joka on minun käytössä mutta se tarvitsee hoitajaa. Blacie on erilainen kuin muut joten ajattelin sitä jo sulle, mut valitse minkä haluut, päivitän sivujani ainakin 5 kertaa viikossa. Tervetuloa Mia K. ja heposet!
      Urlini: http://www.freewebs.com/springdaleystable

    • Stisa
    • Melli

      Tallini on uusi, pian valmis(Hevosia ja muita eläimiä lukuunottamatta), päivitän normaalisti sivuja useasti päivässä. Siis tallini on pian valmis, kun vain saan vähän paranneltua..
      http://www.freewebs.com/caramelstables

    • Jenna, VRL-3515

      Jos kaipailet kotoisaa suomenhevosta hpitsuksi tule toki Finnhorseen! Finhorsessa on tällä hetkellä 2 tammaa ja 2 oria. Lisää hevosia on tulossa. Hoitajatoiminnan lisäksi Finnhorsessa tulee aika ajoin suloisia suomenhevosvarsoja.

      Tervetuloa tutustumaan!

      http://www.freewebs.com/suomalaiset

    • Virtuaalitallin omistaja

      Hei! Mä tarvisin ahkeraa hoitajaa, tallillani on vaan kolme hoitajaa. Joo, olen tallilla melkein joka päivä, ja kuule; täältä kyllä pesee kritiikkiä tarinoihin. Voi kiitti, jos vaan tuut! Ois niin kiva , kun tulisit. Jos kiinnostaa (edes vähän), niin osoite on:

      www.webbisivu.com/virtuaalitalliauringonpaiste

      Kiitos kovasti, jos tulet (ja olisihan se kiva, kun jäisitkin...)

    • niin täsä....
    • Serppa
    • Henriiqqa

      Cenda Stable on pieni ja mukava talli, joka kaipaa vielä neljälle hepalle hoitajaa! Päivitän päivittäin, ja kisoja sun muuta tehdään ystävyystallin kanssa. Ottaisin sut mielelläni hoitamaan mun tallille :). Käy osoitteessa www.cendastable.suntuubi.com.

      • Maladi

        No vaikka näitä:
        Orvokki talli
        Karamelli talli
        (Tää on kyl kenneli ;)) Kenneli Iloinen
        Seppeleen ratsastuskoulu
        Heppa höpö


    • ^Shelly^

      Omistaja käy päivittämässä sivuja päivittäin, meiltä löytyy söpöjä ja shettiksiä ja yksi jämerän siro hevonenkin. Kommentoimme tarinoita mahdollisimman hyvin, eli annamma konkreettista palautetta. Tervetuloa tallillemme hoitamaan: www.shellynshetit.suntuubi.com
      t. Omistaja Shelly

    • Duura

      Me kaipaamme kipeästi hoitajia, eli kaikki halukkaat tänne päin. Hevosia ja poneja löytyy joka lähtöön ja me pidämme myös tunteja sekä vaelluksia.
      Kaikki ovat tervetulleita!

      Linkki: www.bowtie.suntuubi.com

    • sarabb

      TErvetuloa tallillemme jossa tarvittaisiin hoitajia meidän persoonallisille hevosillemme:) Olisin kiitollinen.

      • Jensu98

        Tässä ois talli jossa 20 karsinaa. 15 omille ja 5 yksäreille. Tallissa on eläimiä esim lehmiä, vuohia joita voi hoitaa. Tallissa on hoitajapula ja toivottavasti tulet.


        Tervetuloa kaikki http://catarata.suntuubi.com/?cat=1
        Terv. Jensu ja hepat


    • esim.

      www.highfalutin.suntuubi.com

      Saa tulla käymään... (:

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 127
      3387
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      92
      3120
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2328
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      27
      1814
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1688
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1549
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1514
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1466
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1431
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1365
    Aihe