Minä ainakin etsin erilaisilta tallilta sopivaa hoitsua minulle. Toivoisin että tallin ylläpitäjä olisi päivittämässä sivuja melkein päivittäin, ja että hoitotarinoihin vastaamiseen ei kestäisi ikuisuuksia. Olisi myös hauskaa jos omistaja ei vain vastaisi esim näin "hyvä tarina." tai jotain vastaavaa, vaan kommentoisi enemmän tekemisistä hoitotarinassa ja sen sellaista:D eli kaikki virtuaalitallin ylläpitäjät jotka tarvitsevat hoitajaa, vastaattehan pian niin tulen niin pian kun mahdollista katsomaan sivujanne:D
Etsitkö virtuaalitallillesi ahkeraa hoitajaa?
16
470
Vastaukset
- Omenatallin omistaja (Salla)
Omenatallilla kaipaillaan kipeästi hoitaa! Tule vain katsomaan sivuja.. :D Päivittelen kyllä päivittäin, tosin nyt se on jäänyt hiukan vähemmälle, sillä hoitajia ei ole. Talli ei ole se kaikkein hienoin, mutta silti... :)
- sankku ponikku
Ratsutalli ponikallio kaipaa hyvää hoitajaa. WELCOME!
- Mia K.
Moikka!
Tarvitsen ehkäpä juuri sinua tallilleni. On yksi heppa, joka on minun käytössä mutta se tarvitsee hoitajaa. Blacie on erilainen kuin muut joten ajattelin sitä jo sulle, mut valitse minkä haluut, päivitän sivujani ainakin 5 kertaa viikossa. Tervetuloa Mia K. ja heposet!
Urlini: http://www.freewebs.com/springdaleystable - Stisa
Heips!
Tarvitsisin sinua paljon ja sivut paivitän melkein joka päivä.
Ossa on: http://www.freewebs.com/stisa - Melli
Tallini on uusi, pian valmis(Hevosia ja muita eläimiä lukuunottamatta), päivitän normaalisti sivuja useasti päivässä. Siis tallini on pian valmis, kun vain saan vähän paranneltua..
http://www.freewebs.com/caramelstables - Jenna, VRL-3515
Jos kaipailet kotoisaa suomenhevosta hpitsuksi tule toki Finnhorseen! Finhorsessa on tällä hetkellä 2 tammaa ja 2 oria. Lisää hevosia on tulossa. Hoitajatoiminnan lisäksi Finnhorsessa tulee aika ajoin suloisia suomenhevosvarsoja.
Tervetuloa tutustumaan!
http://www.freewebs.com/suomalaiset - Virtuaalitallin omistaja
Hei! Mä tarvisin ahkeraa hoitajaa, tallillani on vaan kolme hoitajaa. Joo, olen tallilla melkein joka päivä, ja kuule; täältä kyllä pesee kritiikkiä tarinoihin. Voi kiitti, jos vaan tuut! Ois niin kiva , kun tulisit. Jos kiinnostaa (edes vähän), niin osoite on:
www.webbisivu.com/virtuaalitalliauringonpaiste
Kiitos kovasti, jos tulet (ja olisihan se kiva, kun jäisitkin...) - niin täsä....
- Henriiqqa
Cenda Stable on pieni ja mukava talli, joka kaipaa vielä neljälle hepalle hoitajaa! Päivitän päivittäin, ja kisoja sun muuta tehdään ystävyystallin kanssa. Ottaisin sut mielelläni hoitamaan mun tallille :). Käy osoitteessa www.cendastable.suntuubi.com.
- Maladi
No vaikka näitä:
Orvokki talli
Karamelli talli
(Tää on kyl kenneli ;)) Kenneli Iloinen
Seppeleen ratsastuskoulu
Heppa höpö
- ^Shelly^
Omistaja käy päivittämässä sivuja päivittäin, meiltä löytyy söpöjä ja shettiksiä ja yksi jämerän siro hevonenkin. Kommentoimme tarinoita mahdollisimman hyvin, eli annamma konkreettista palautetta. Tervetuloa tallillemme hoitamaan: www.shellynshetit.suntuubi.com
t. Omistaja Shelly - Duura
Me kaipaamme kipeästi hoitajia, eli kaikki halukkaat tänne päin. Hevosia ja poneja löytyy joka lähtöön ja me pidämme myös tunteja sekä vaelluksia.
Kaikki ovat tervetulleita!
Linkki: www.bowtie.suntuubi.com - sarabb
TErvetuloa tallillemme jossa tarvittaisiin hoitajia meidän persoonallisille hevosillemme:) Olisin kiitollinen.
- Jensu98
Tässä ois talli jossa 20 karsinaa. 15 omille ja 5 yksäreille. Tallissa on eläimiä esim lehmiä, vuohia joita voi hoitaa. Tallissa on hoitajapula ja toivottavasti tulet.
Tervetuloa kaikki http://catarata.suntuubi.com/?cat=1
Terv. Jensu ja hepat
- esim.
www.highfalutin.suntuubi.com
Saa tulla käymään... (:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124730MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1022461Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5761851- 91693
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1121563Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671197Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331138Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt2191000Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3988Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o64987