Radio Rockin 100 Rockin Legendaa muistaa myös Queenia: http://www.radiorock.fi/legendat/uutinen.asp?id=55
100 Rockin Legendaa
4
866
Vastaukset
- juttu....
ihan mielenkiintoinen juttu, ja tuo freddien kommentti suomesta kuulostaa ihan asialliselta mitä aiemmin olen kuullut niin eikö freddien pitänyt olla paljon töykeämpi kommentissaan, eikös neiti mercury suoraan verrannut suomea kaikessa ankeudessaan entiseen neuvostoliittoon, mutta tuossa jutussa mainitsee vain neuvostoliiton läheisyyden ehkä vaikuttavan,eihän freddie ihan tiukkapipo ollut mitä nyt joskus poltti kääminsä.Mutta tattista vaan ihan mukavaa luettavaa tuo 100 rockin legendaa
- Soul Brother
Niin ne tarinat paranee eteenpäin kerrottaessa. Ensin puhutaan Neuvostoliiton läheisyydestä, vähän ajan kuluttua jo verrataan suoraan Suureen ja Mahtavaan. Tässä on ilmeisesti sen verran asiansatunteva toimittaja, että on kaivanut esiin alkuperäisen Freddien kommentin, jota siteeraa, eikä mitään kolmannen käden lähdettä.
Mutta tuota itse päätarinaa Brianista ja innokkaasta järjestyksenvalvojasta en ole kyllä ikinä kuullut missään muodossa. Mielenkiintoinen juttu, mutta mistäköhän tämä tarina nyt on yhtäkkiä löydetty? - Freddie Mercury_______
Soul Brother kirjoitti:
Niin ne tarinat paranee eteenpäin kerrottaessa. Ensin puhutaan Neuvostoliiton läheisyydestä, vähän ajan kuluttua jo verrataan suoraan Suureen ja Mahtavaan. Tässä on ilmeisesti sen verran asiansatunteva toimittaja, että on kaivanut esiin alkuperäisen Freddien kommentin, jota siteeraa, eikä mitään kolmannen käden lähdettä.
Mutta tuota itse päätarinaa Brianista ja innokkaasta järjestyksenvalvojasta en ole kyllä ikinä kuullut missään muodossa. Mielenkiintoinen juttu, mutta mistäköhän tämä tarina nyt on yhtäkkiä löydetty?Tarina löytyi monestakin musiikkilehdestä -90 luvulla. Sellainen vanha Staran lehtileike löytyy -90 luvulta missä lukee Freddien todenneen ensimmäistä ja viimeistä kertaa soitimme Suomessa.
- Soul Brother
Freddie Mercury_______ kirjoitti:
Tarina löytyi monestakin musiikkilehdestä -90 luvulla. Sellainen vanha Staran lehtileike löytyy -90 luvulta missä lukee Freddien todenneen ensimmäistä ja viimeistä kertaa soitimme Suomessa.
Joo, siis kyllä minäkin tuon Freddie-kommentin olen monessa paikassa lukenut, mutta tätä juttua Brianista ja innokkaasta turvamiehestä en muista aiemmin lukeneeni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial281828Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1571802Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3511550- 1471181
Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2131164Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221128- 111004
- 285995
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt4979Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49938