Radio Rockin 100 Rockin Legendaa muistaa myös Queenia: http://www.radiorock.fi/legendat/uutinen.asp?id=55
100 Rockin Legendaa
4
834
Vastaukset
- juttu....
ihan mielenkiintoinen juttu, ja tuo freddien kommentti suomesta kuulostaa ihan asialliselta mitä aiemmin olen kuullut niin eikö freddien pitänyt olla paljon töykeämpi kommentissaan, eikös neiti mercury suoraan verrannut suomea kaikessa ankeudessaan entiseen neuvostoliittoon, mutta tuossa jutussa mainitsee vain neuvostoliiton läheisyyden ehkä vaikuttavan,eihän freddie ihan tiukkapipo ollut mitä nyt joskus poltti kääminsä.Mutta tattista vaan ihan mukavaa luettavaa tuo 100 rockin legendaa
- Soul Brother
Niin ne tarinat paranee eteenpäin kerrottaessa. Ensin puhutaan Neuvostoliiton läheisyydestä, vähän ajan kuluttua jo verrataan suoraan Suureen ja Mahtavaan. Tässä on ilmeisesti sen verran asiansatunteva toimittaja, että on kaivanut esiin alkuperäisen Freddien kommentin, jota siteeraa, eikä mitään kolmannen käden lähdettä.
Mutta tuota itse päätarinaa Brianista ja innokkaasta järjestyksenvalvojasta en ole kyllä ikinä kuullut missään muodossa. Mielenkiintoinen juttu, mutta mistäköhän tämä tarina nyt on yhtäkkiä löydetty? - Freddie Mercury_______
Soul Brother kirjoitti:
Niin ne tarinat paranee eteenpäin kerrottaessa. Ensin puhutaan Neuvostoliiton läheisyydestä, vähän ajan kuluttua jo verrataan suoraan Suureen ja Mahtavaan. Tässä on ilmeisesti sen verran asiansatunteva toimittaja, että on kaivanut esiin alkuperäisen Freddien kommentin, jota siteeraa, eikä mitään kolmannen käden lähdettä.
Mutta tuota itse päätarinaa Brianista ja innokkaasta järjestyksenvalvojasta en ole kyllä ikinä kuullut missään muodossa. Mielenkiintoinen juttu, mutta mistäköhän tämä tarina nyt on yhtäkkiä löydetty?Tarina löytyi monestakin musiikkilehdestä -90 luvulla. Sellainen vanha Staran lehtileike löytyy -90 luvulta missä lukee Freddien todenneen ensimmäistä ja viimeistä kertaa soitimme Suomessa.
- Soul Brother
Freddie Mercury_______ kirjoitti:
Tarina löytyi monestakin musiikkilehdestä -90 luvulla. Sellainen vanha Staran lehtileike löytyy -90 luvulta missä lukee Freddien todenneen ensimmäistä ja viimeistä kertaa soitimme Suomessa.
Joo, siis kyllä minäkin tuon Freddie-kommentin olen monessa paikassa lukenut, mutta tätä juttua Brianista ja innokkaasta turvamiehestä en muista aiemmin lukeneeni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun302846Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5081837Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171810- 171424
Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si731340- 241255
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431248Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?771169- 311028
UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa971007