Radio Rockin 100 Rockin Legendaa muistaa myös Queenia: http://www.radiorock.fi/legendat/uutinen.asp?id=55
100 Rockin Legendaa
4
831
Vastaukset
- juttu....
ihan mielenkiintoinen juttu, ja tuo freddien kommentti suomesta kuulostaa ihan asialliselta mitä aiemmin olen kuullut niin eikö freddien pitänyt olla paljon töykeämpi kommentissaan, eikös neiti mercury suoraan verrannut suomea kaikessa ankeudessaan entiseen neuvostoliittoon, mutta tuossa jutussa mainitsee vain neuvostoliiton läheisyyden ehkä vaikuttavan,eihän freddie ihan tiukkapipo ollut mitä nyt joskus poltti kääminsä.Mutta tattista vaan ihan mukavaa luettavaa tuo 100 rockin legendaa
- Soul Brother
Niin ne tarinat paranee eteenpäin kerrottaessa. Ensin puhutaan Neuvostoliiton läheisyydestä, vähän ajan kuluttua jo verrataan suoraan Suureen ja Mahtavaan. Tässä on ilmeisesti sen verran asiansatunteva toimittaja, että on kaivanut esiin alkuperäisen Freddien kommentin, jota siteeraa, eikä mitään kolmannen käden lähdettä.
Mutta tuota itse päätarinaa Brianista ja innokkaasta järjestyksenvalvojasta en ole kyllä ikinä kuullut missään muodossa. Mielenkiintoinen juttu, mutta mistäköhän tämä tarina nyt on yhtäkkiä löydetty? - Freddie Mercury_______
Soul Brother kirjoitti:
Niin ne tarinat paranee eteenpäin kerrottaessa. Ensin puhutaan Neuvostoliiton läheisyydestä, vähän ajan kuluttua jo verrataan suoraan Suureen ja Mahtavaan. Tässä on ilmeisesti sen verran asiansatunteva toimittaja, että on kaivanut esiin alkuperäisen Freddien kommentin, jota siteeraa, eikä mitään kolmannen käden lähdettä.
Mutta tuota itse päätarinaa Brianista ja innokkaasta järjestyksenvalvojasta en ole kyllä ikinä kuullut missään muodossa. Mielenkiintoinen juttu, mutta mistäköhän tämä tarina nyt on yhtäkkiä löydetty?Tarina löytyi monestakin musiikkilehdestä -90 luvulla. Sellainen vanha Staran lehtileike löytyy -90 luvulta missä lukee Freddien todenneen ensimmäistä ja viimeistä kertaa soitimme Suomessa.
- Soul Brother
Freddie Mercury_______ kirjoitti:
Tarina löytyi monestakin musiikkilehdestä -90 luvulla. Sellainen vanha Staran lehtileike löytyy -90 luvulta missä lukee Freddien todenneen ensimmäistä ja viimeistä kertaa soitimme Suomessa.
Joo, siis kyllä minäkin tuon Freddie-kommentin olen monessa paikassa lukenut, mutta tätä juttua Brianista ja innokkaasta turvamiehestä en muista aiemmin lukeneeni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️921987Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671460YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741249- 691090
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan871034Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2181029Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.144962Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava235914Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51896Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88881