Hormonikierukka ja raskaus

Kertokaapa

Eli tuleeko samanlaisia raskausoireita kierukan kans tai ilman? Vai onko kierukan kans erilaisia oireita?

Sekin vielä mietityttää et mistä voin tietää oonko raskaana ku hormonikierukan kans nämä menkat muutenki temppuilevat ja alapää vuotaa millo sattuu:S
pitää vissii vähä väliä vaa käyttää rahaa testeihin. Ja siis tarkoitukseni ei ole tulla raskaaksi, kuitenkin koko ajan pelko, että entä jos sittenkin...

4

2325

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miksi tätä kyselen

Syy on se, että minulla on ollut viikon ajan melko kovat alavatsakivut. Mikään ei auta, menkka kipuihin auttoi ns. sikiö asento ja särkylääke, vaa ei auta tähä kipuun! Myös rintani ovat todella herkät, nälän tunnetta ei ole ollut moneen päivään(väkisellä joutunut syömään) ja hieman ummetustakin tuntuu olevan.

Olen todella peloissani.

• äippä x 3

Moikka! Mulla oli kans hormonikierukka (Mirena) tässä joku vuosi sitten ja aina ennen menkkojen alkua oli TOSI paha olo ja ihan samanlaiset oireet kun raskaudessa ja olin ihan varma, että oon raskaana. Pari kertaa tein testinkin, kun olin tosiaan ihan varma raskaudesta. Lieneekö nuo oireet sitten kuuluvan kierukkaan...?

• Helinä71

Mulla hormonikierukka(Mirena)oli n.4,5 vuotta ja luulin valinneeni varman ehkäisykeinon mutta tässä ollaan raskaana v.30! Tämä on kolmas lapsi ja minusta raskausoireet olleet samanlaisia kuin aiemminkin ilmaan mitään erikoisia kipuja.Nyt tätäkin tulokasta odotetaan hartaasti kun ensin selvittiin alkujärkytyksestä!

• ritukka

Itse luulin myös hormoonikierukkaa varmasti ja luotettavaksi keinoksi.
      paitsi nytten en tiedä mihin luottaisi.. vuoden ollu käytössä ja pientä vuotoa ollut.
      mutta kk verran ollut säännöllistä pahaa oloa ja alavatsa pistelyä. ( hieman kiukkua ja haju herkkyyttä) samanlaisia oireita kun ekaa lasta odotellessa.
      soitin ehkäsyneuvolaan ja ajan sain vasta kahden viikon päähän.. saas nähä joutuuko toisenkin testin tekemään.. :/ no jos nyt on joku tullossa nii hää sitten tulee :)
      mutta toivottavsti selviää mistä kaikki tämä johtuu..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      74
      3387
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3127
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3002
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2661
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2182
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1729
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1707
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1695
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1679
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1618
    Aihe