Oletteko Leijonat huomanneet..

Jellllona

Aina kun menette johonkin, joka paikassa teitä tuijotetaan. Omalla kohdalla näin ainakin, vaikken mikään häikäisevän kaunis olekaan. Vai onko se vaan sitä, että me kuvitellaan niin? ;)

14

3103

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • osaa..

sanoa tuosta tuijotuksesta mitään..kun itse olen sellainen että tarkastelen hieman ympärille myös:)...sen olen huomannut että tullaan juttelemaan melko herkästi..ja ei kai tuosta seuran puutteessa ole koskaan tullut ongelmaa...
      jotain vetovoimaa kai minussa on:)...nyt taisi oma kehu alkaa...:)

• Bluevess

En viitsi nyt sua itserakasta varten googlata sanaa "Narcissos".

Mutta näillä tyypeillä on kieroutunut kuva itsestään. He kuvittelevat, että kaikki heitä ihailevat. He eivät osaa rakastaa muita kuin itseään. Joten, mene kasvamaan! (ei taida narsisteilta onnistua).

• W-hoop
      • sinäkin..

jo levyä..aina sama "narsistilevy..vinkuu..kun ei itsestä löydy muuta piirrettä?

• habahubu

Olen huomannut aivan saman, vaikka en ole mikään kaunotar. joskus se kyllä vähän häiritsee kun kaikki töllää...

• se siellä töllää..

Jos aina on tunne, että joku tuijotais, on varmastikin henkisiä kykyjä (ellei nyt ole narsisti..). Tuijotuksen tunne voi johtua siitä että tuntee jonkun läsnäolon, ns portti voi tällöin olla hieman raollaan henkiseen maailmaan.
      Leijonilla on yleensä näin..

• seniorinaaras

eihän sille mitään mahda,mutta me leijonanaiset olemme saaneet snnyinlahjaksi aimo annoksen luontaista karismaa

• totta-
        seniorinaaras kirjoitti:

eihän sille mitään mahda,mutta me leijonanaiset olemme saaneet snnyinlahjaksi aimo annoksen luontaista karismaa

Kait..(?) Tosin, leijonat ehkä myös kasvaa itse tietoisesti karismaansa. Tarkoitan, että itseäni suorastaan ahdistaa jos joudun esim istumaan sivummalla tai olemaan seurassa ns huomaamattomana. Ei ole pakkotarvetta tuoda itseä esille, mutta en myöskään kaihda huomiota-

Läsnäolon tuntemisesta sen verran, että omalla kohdalla olen usein hyvinkin tietoinen tietyntyyppisten ihmisten huomiosta ja/tai läsnäolosta ylipäätään... edelleen ahdistavalta tuntuvat ihmiset joihin en saa tällaista yhteyttä. He edustavat minulle sellaista ryhmää, jolla ei tunnu olevan todellista kosketusta tähän maailmaan

• bööna..

kyllähän aina välillä ihmiset töllää.. niin töllään mäki. saa kai sitä tuijotella..
      Bileissä porukkaa kertyy ympärille, mikä ei haittaa ; )

• minua

tuijjotetaan. Minut kuulemma erottaa massata helposti. Minulle tullaan myös juttelemaan herkästi. Aivan missä tahansa. Paljon flirttiä :O)
      Ja se on mukavaa, vaikka en pidä itseäni kovin kummoisena.

• matriarkka53

On ollut koko elämän ongelma. Olen joutunut kiusatuksi terveydenhuollossa koska olin ollut liian nätti. Itse en ole mitenkään erikoisena itseäni pitänyt, mutta on pakko sanoa että se jokin mussa on, se sama mitä sinäkin ihmettelet. Nyt juhannusaattona ulkona menin istumaan luultavasti ikäisteni miesten pöytään. Pian yksi miehistä alkoi saarnata että kun tulet flirttailemaan ton näköisenä. Järkytyin etteikö tämä koskaan pääty. Haluan jonkun asiantuntiajan mulle kertovan mikä minussa on. Ongelma on etten voi elää samoin vapaasti kuten muut. Leijonassa on se jokin.

• eihän

tosta miesten kommentista kannata ajatella heti pahasti;)kivaltahan toi kuulostaa,sut on noteerattu kauniiksi.....

• niinkään

Se tunne, että sinua tuijotetaan, johtuu suurelta osin myös siitä, että leijonat ajattelevat aina ensin itseään. Minulla on aivan sama tunne, missä tahansa kuljen, kerään katseita, mutta syy on se, että olen koko ajan varuillani, seuraan ympäristöä ja tunnen olevani keskipisteenä, vaikken sitä olisikaan.

Leijonahoroskooppisia tunnutaan täällä palstalla niputtavan yhdeksi samaksi persoonaksi vähän liiankin kanssa. Leijonan luonteeseen vaikuttavat monet asiat kuten nousumerkki (itsellä skorppari) tai kuu (jouskari), nuo merkit auringon lisäksi sekä tietysti kotikasvatus vaikuttavat persoonaan.

• superkoira123

En ole huomannut, tai tuntenut että kaikki tuijottelisivat minua, mutta yleensä itse tuijottelen ihmisiä ^.^

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      307
      6952
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2079
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1307
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1166
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1086
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1041
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      982
    Aihe