Kun kerrot, miten vähän koirille ostat lihaa kun on vaan kääpiöitä.
Mutta kun kertoo totuuden, että koirian onkin 7 tai enemmänkin, on määrä kerrottava myös koirien lukumäärällä.
Kun on niin vaikea joidenkin kertoa sitä totuutta - joka asiassa.
Totuus ?
18
573
Vastaukset
- n.sorsa
avitan, itse aikoinani ollessa lihatiskillä töissä, eräs rouva osti 3kg painoiselle koiralle aina 100g naudanliha ja oli todella tarkka ettei tullut yhtään ylimääräistä tai liian vähän, noh sitä kieli keskellä suuta tarkkaan jauhettiin liha öö ei kyllä ollut sieläkään tuoretta jauhelihaa, kas kuin päivän pääteeksi lihat meni kylmähuoneeseen ja myytiin seuraavana päivänä.
Liekös paremmissa kaupoissa menee myymätön liha roskiin en tiedä, kun en ole stoccallakaan ollut kuin naistenosastolla tekemässä siivouksia oman työni ohessa.- totuus0+
Ja kahdelle koiralle tarvii jo 200g, viidelle 500g ja kymmenelle jo kilon.
Että laskuoppia tarvii tyhmemmätkin, yksinkertaista.
tätä nykyä jauhelihaa edes 100 grammaa viikossa koirille. Meillä ei syötetä jauhelihaa aikuisille. Meillä syödään naudan mahaa ja lihapaloja kun laitan koirille oman pataruoan. meillä koirat syövät myös kalaa.
Pennut syövät jauhelihaa. Ja nyt kun uusi ihanuus tulee,,,ostan sille tuoretta jauhelihaa pienen määrän kerrallaan.- kysyn vaan
Miten valmistat koirillesi naudanmahaa ? - uunissa vai keittämällä ?
kysyn vaan kirjoitti:
Miten valmistat koirillesi naudanmahaa ? - uunissa vai keittämällä ?
naudanmahan sekoitan muun sapuskan joukkoon. Sinä voit koklata uunissa tai keittämällä,,,,
- mielenkiinnosta vaan
umalehtinen kirjoitti:
naudanmahan sekoitan muun sapuskan joukkoon. Sinä voit koklata uunissa tai keittämällä,,,,
Silläpä tuota kysyin, kun tuli mieleen että jotenkin ´valmistat´ sitä lihapadassa tms.
Kyllä meillä riittää se tuoksu ihan raakana käytettynä. mielenkiinnosta vaan kirjoitti:
Silläpä tuota kysyin, kun tuli mieleen että jotenkin ´valmistat´ sitä lihapadassa tms.
Kyllä meillä riittää se tuoksu ihan raakana käytettynä.rasvaista possua ja naudanlihaa sekä ydinluuta jos saatavilla on. Sen kanssa keitän riisiä tai sekoitan nappuloiden joukkoon.
- kypsennät
umalehtinen kirjoitti:
rasvaista possua ja naudanlihaa sekä ydinluuta jos saatavilla on. Sen kanssa keitän riisiä tai sekoitan nappuloiden joukkoon.
koirien lihan?
Raaka liha on koirille parasta ravintoa. kypsennät kirjoitti:
koirien lihan?
Raaka liha on koirille parasta ravintoa.on suurta herkkua,,,ja sen maku saadaan vain kypsentämällä liha uunissa miedolla lämmöllä kauan.
- ex_sakuli
koirilleen oli niitä yksi tai kymmenen PELKKÄÄ jauhelihaa!!!
Ei sitä lihaa niin tolkuttomasti tarvitse kun lisäksi tulee joko kuivamuonaa,riisiä,makaroneja tms.
Jos itse teen tuolle isolle hurtalle ruuan tulee siihen joko lihapaloja, maksaa, kalaa, kanaa tai jauhelihaa ja se lihan osuus annoksesta on 1/4 osa!!
Etkö todella voi lopettaa jo vainoamistasi tuo on oikeasti jo ihan kipeää touhua!!! :-/- Eihän se
ole mitään koiranruokaa!
Ihmettelen suuresti ruokintatapojasi jos väität että makaroni on koiralle oiva ravinto.
Eiköhän se ollut eräs tehtailija joka ruokki koiralaumansa makaroneilla. - ex_sakuli
Eihän se kirjoitti:
ole mitään koiranruokaa!
Ihmettelen suuresti ruokintatapojasi jos väität että makaroni on koiralle oiva ravinto.
Eiköhän se ollut eräs tehtailija joka ruokki koiralaumansa makaroneilla.täysvilja makoroni, käy koiranruokaan lisukkeeksi siinä missä täysjyvä riisikin!
Toistan, kukaan ei ruoki koiraansa pelkästään YHDELLÄ ruoka-aineella vaan usean ruoka-aineen mixauksella!
Keksi nyt jotain perempaa tuo härkkiminen ei minun kohdallani ota tuulta siipien alle laisinkaan!!
Todella säälittävää touhua yrittää yrittämällä etsiä virheitä muiden kirjoituksista ja niillä sitten osoitella.
Eiköhän koiran turkki,uloste ja yleistila kerro saako koira oikeaa ravintoa vaiko eikö...??
Oman koiran turkki kiiltää, ulostetta tulee kohtalaisesti ja se on kiinteää, koira on pirteä,leikkisä,silmät ei rähmi jne..
Taitaapa nyt naurattaa meikäläistä moinen, enköhän minä tämän koiran kasvatuksen ja hoidon hallitse!
:-D - väitteesi tueksi
ex_sakuli kirjoitti:
täysvilja makoroni, käy koiranruokaan lisukkeeksi siinä missä täysjyvä riisikin!
Toistan, kukaan ei ruoki koiraansa pelkästään YHDELLÄ ruoka-aineella vaan usean ruoka-aineen mixauksella!
Keksi nyt jotain perempaa tuo härkkiminen ei minun kohdallani ota tuulta siipien alle laisinkaan!!
Todella säälittävää touhua yrittää yrittämällä etsiä virheitä muiden kirjoituksista ja niillä sitten osoitella.
Eiköhän koiran turkki,uloste ja yleistila kerro saako koira oikeaa ravintoa vaiko eikö...??
Oman koiran turkki kiiltää, ulostetta tulee kohtalaisesti ja se on kiinteää, koira on pirteä,leikkisä,silmät ei rähmi jne..
Taitaapa nyt naurattaa meikäläistä moinen, enköhän minä tämän koiran kasvatuksen ja hoidon hallitse!
:-Dfaktaa
"kukaan ei ruoki koiraansa pelkästään YHDELLÄ ruoka-aineella"
Mistä voit tietää jokaisen koiranomistajan tavat?
Ettet vain nyt arvuuttelisi? - ex_sakuli
väitteesi tueksi kirjoitti:
faktaa
"kukaan ei ruoki koiraansa pelkästään YHDELLÄ ruoka-aineella"
Mistä voit tietää jokaisen koiranomistajan tavat?
Ettet vain nyt arvuuttelisi?koska kuivamuonassakin on paljon eri ainesosia!
- mieleesi että
ex_sakuli kirjoitti:
koska kuivamuonassakin on paljon eri ainesosia!
ei jokainen syötä kuivamuonaa.
Etkö seuraa lainkaan asioita? - arkipiru
Eihän se kirjoitti:
ole mitään koiranruokaa!
Eiköhän se ollut eräs tehtailija joka ruokki koiralaumansa makaroneilla.suuresti väittämääsi, ettei makarooni ole mitään koiranruokaa.
Lihamakaroonilaatikko on jokaisen koiran herkkua. Siis normaali koiran.
Eräs emäntä syöttää pikkukoiralleen pelkkää sydäntä.
No, tapansa kullakin. arkipiru kirjoitti:
suuresti väittämääsi, ettei makarooni ole mitään koiranruokaa.
Lihamakaroonilaatikko on jokaisen koiran herkkua. Siis normaali koiran.
Eräs emäntä syöttää pikkukoiralleen pelkkää sydäntä.
No, tapansa kullakin.Ei kait nyt senttäs ihan pelkkää sydäntä sentään...
Puutokseenhan tuo moppe delais :/- ex_sakuli
mieleesi että kirjoitti:
ei jokainen syötä kuivamuonaa.
Etkö seuraa lainkaan asioita?Eikö tosiaankaan syötäkään kaikki kuivamuonaa..heh heh!
No kaipa senkin tiesin, en minäkään vanhalle nartulleni aikoinani kuivamuonaa syöttänyt kun se oli sille allerginen.
Tein sen sapuskan itse, lihaa/maksaa/kalaa (näitä vaihdellen), täysjyväriisiä tai makaronia,kaalia,porkkanaa kaikki samaan pataan ja kypsäksi!
Urokset on syönyt samaa kuivamuonaa ja milloin mitäkin ihmisiltäkin jäänyttä sapuskaa ja hyvin ovat kaikki pärjänneet!
Sulla ampuu aika pahasti metsään noi jutut. :-D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905187
- 534066
- 252179
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271907Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161795- 151444
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281250Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201046T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21980