Suurennus- ja polttolaseja syntyi itsekseen luonnossa

11

548

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ........
      • ..kuvia otetaan, jo minuutinkin myöhästys voi kostautua.

        Tuo salamakuva on valittu Vuoden Luontokuvat 2007 kirjaankin.


    • eihän tuo

      ole itsekseen syntynyt. Joku sillekin alkuaineelle asetti ominaisuudet jonka pohjalta se toimii tiettyjen luonnonlakien alla tietyissä lämpötiloissa. Tämä menee niin korkealle että typerä evolutionisti joka ei halua ajatella ulkopuolelle ei sitä käsitä, koska Jumala on sen niin tehnyt. Halleluja!

      • Mr.K.A.T.

        Sun määreellä "itsestään syntynyt" menettäisi kokonaan merkityksensä. Silti sillä on merkitystä koska sitä käytetään..

        Tai voi kysyä toisinpäin: Mikä sinulle olisi itsestään syntynyttä ?


      • Vanellus

        Mitä sitten tuo asioiden "itsekseen" tapahtuminen oikein mielestäsi on?

        Pysyykö vesi itsekseen nesteenä huoneen lämpötilassa ja paineessa?

        Tippuuko ilmaan heitetty pallo itsekseen maahan?

        Anna esimerkki jostain prosessista, joka ei tapahdu itsekseen.


      • Jumala loi
        Mr.K.A.T. kirjoitti:

        Sun määreellä "itsestään syntynyt" menettäisi kokonaan merkityksensä. Silti sillä on merkitystä koska sitä käytetään..

        Tai voi kysyä toisinpäin: Mikä sinulle olisi itsestään syntynyttä ?

        ja asetti alkuaineelle ominaisuudet jonka mukaan se toimi tietylä lailla tietyissä lämpötiloissa ja eri olosuhteissa. Ei vesi ole istestään syntynyt, kuten ei mikään muukaan alkuaine, joku on niillekin alkujaan ominaisuutensa asettanut.


      • So.kra
        Jumala loi kirjoitti:

        ja asetti alkuaineelle ominaisuudet jonka mukaan se toimi tietylä lailla tietyissä lämpötiloissa ja eri olosuhteissa. Ei vesi ole istestään syntynyt, kuten ei mikään muukaan alkuaine, joku on niillekin alkujaan ominaisuutensa asettanut.

        Sinulla ei oikeastaan olekaan mitään evoluutioteoriaa vastaan, pastorisi on vaan yllättäen keksinyt evoluutioteorian käsittävän aivan muita tieteitä kuten fysiikan ja tähtitieteen. Olisi kenties suotavaa selvittää mitä evoluutioteoria ylipäänsä pyrkii selittämään ennen kuin ryhtyy sitä kritisoimaan...


    • maa_tiainen

      Hienoja kuvia kerrassa, mutta eiköhän painovoima ole ollut antamassa informaatiota tällekin ilmiölle sähkömagnetismin lisäksi.

      • So.kra

        >> Hienoja kuvia kerrassa, mutta eiköhän painovoima ole ollut antamassa informaatiota tällekin ilmiölle sähkömagnetismin lisäksi. >>

        Minkähän ihmeen takia nuo luonnonlait muiden muassa eivät voi lisätä luonnonvalinnan kautta sitä kreationistien kovasti peräänkuuluttamaa geneettistä informaatiota?


      • maa_tiainen
        So.kra kirjoitti:

        >> Hienoja kuvia kerrassa, mutta eiköhän painovoima ole ollut antamassa informaatiota tällekin ilmiölle sähkömagnetismin lisäksi. >>

        Minkähän ihmeen takia nuo luonnonlait muiden muassa eivät voi lisätä luonnonvalinnan kautta sitä kreationistien kovasti peräänkuuluttamaa geneettistä informaatiota?

        "luonnonvalinnan kautta"

        Jos on mistä valita, niin mikä ettei.


      • ..sinäkin menit siihen ansaan, että..
        ..siinä on oltava informaatiota, vaikka se on elotonta ja DNA-vapaata ?

        ;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      851
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      660
    4. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      491
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      151
      427
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe