jooh eli punaisia ihan pieniä pistemäisiä punasia näppylöitä, ne kutisee aivan helvetisti.
Niitä on mm, kainaloiden alapuolella, alavatsassa, käsivarsissa, PAKAROISSA (kutisee PALJON), tossa sivuilla jenkkakahvojen alapuolella (kutisee PALJON), sääret on täynnä niitä, pohkeissa, etureisi täynnä ja siellä on isojaki punasia näppylöitä. myös käsissä (peukun ja etusormen välissä) sekä jaloissa.
syyhy punkki ei voi olla, koska se ei ole tarttunut tyttöystävääni. on nyt joskus kesäkuun loppupuolelta asti ollu tää ongelma, mutta nyt on selvästi rajumpi kuin sillon. Ei edes yöllä saa nukuttua kutinalta... Olen 19-vuotias terve urheileva mies. Ei allergioita eikä muuta vastaavaa. Koskaan ei ole ennen ollu tällaista kutinaa missään. Eikä näppylöitä
pieniä punaisia näppylöitä ja kutisee!!
13
22182
Vastaukset
- voi voi
olisikohan nokkosihottumaa? kannattaa mennä lekuriin eikä vaan kärsiä!
- sitru
eihän nokkosihottuma kestä 2kk?
- Nimetön
sitru kirjoitti:
eihän nokkosihottuma kestä 2kk?
Mee ihmeessä lääkäriin, itselläni oli samanlaista ihottumaa ja sain kortisonia sisäisesti ja ulkoisesti ja tokeni aika nopeasti sillä.Voisitko olla allerginen kissalle tms?
- syyhypallero
Nimetön kirjoitti:
Mee ihmeessä lääkäriin, itselläni oli samanlaista ihottumaa ja sain kortisonia sisäisesti ja ulkoisesti ja tokeni aika nopeasti sillä.Voisitko olla allerginen kissalle tms?
kannattaa varata aika ihotautilääkärille, normaalit lääkärit ei välttämättä tajua jos se on syyhy nimim. kokemusta on. Ja jos olet isokokoinen (itse reilu 190cm) niin käytä kahta nix-tuubia, YKSI EI VÄLTTÄMÄTTÄ RIITÄ!!! tästä erittäin v-mäisiä kokemuksia kun ei ole kunnolla lähtenyt, ja taistelen asian kanssa edelleen.
- syyhypallero
syyhypallero kirjoitti:
kannattaa varata aika ihotautilääkärille, normaalit lääkärit ei välttämättä tajua jos se on syyhy nimim. kokemusta on. Ja jos olet isokokoinen (itse reilu 190cm) niin käytä kahta nix-tuubia, YKSI EI VÄLTTÄMÄTTÄ RIITÄ!!! tästä erittäin v-mäisiä kokemuksia kun ei ole kunnolla lähtenyt, ja taistelen asian kanssa edelleen.
että syyhyni ei ole puolen vuoden aikana tiettävästi tarttunut kehenkään intin palvelustovereistani eikä perheeseeni, joten jos ei tartu tyttöystävääsi niin ei välttämättä vielä todista mitään (saattaa olla myös oireeton punkin kantaja!)
- !.!.!
syyhypallero kirjoitti:
että syyhyni ei ole puolen vuoden aikana tiettävästi tarttunut kehenkään intin palvelustovereistani eikä perheeseeni, joten jos ei tartu tyttöystävääsi niin ei välttämättä vielä todista mitään (saattaa olla myös oireeton punkin kantaja!)
Samanlainen ongelma tällä hetkellä, mutta näppylöitä löytyy toistaiseksi vain nivusista isona ryppäinä, jotain satunnaisia jostain muualtakin...vaihdoin pari viikkoa sitten pyykinpesuainetta, joten voisikohan syy olla esimerkiksi siinä?
- ..
Meillä käytettiin kaksi koneellista uutta pyykinpesuainetta ja heti tuli pienen pientä kutisevaa näppyä eli jos on vaihdettu pesuainetta niin sekin mahdollinen aiheuttaja. Eli allergiaa?
- Sendhelpppppppppp
Sama täällä apu olis kiva!! Tuntuu jotenki turhalta lekuriin mennä ku diagnosoi suurim piirtein saman tien varmaan syyhyksi mutta ei sitä ole.
- helpotti
Monet ihottumat tietääkseni voivat alkaa pienistä kutisevista näppylöistä. Omanikin alkoi pienistä ja laajeni muutaman sentin läiskiksi. Todettiin Läiskäekseemaksi (myös kolikkoihottumaksi kutsuttu)
- 67-V
Voisko olla Läiskäekseemaa (kolikkoihottuma toiselta nimeltä) ? Bemetson -K antibioottia.
- vaihteleva
http://www.nettiterveys.fi/artikkeli/nummuläärinen-ihottuma-kolikkoihottuma
Tässä on aika hyviä kuvia eräästä ihottumatyypistä. Joskus iholla on vain pieniä, kovia rohtumia. - Kutisee
Olen 12v lapsi jonka äiti on sairaanhoitaja se on ollu yli 40v siellä töis niin tietää paljon mulla oli pieniä ja isoja näppylöitä jotka kutisee paljon äiti sanoi että voin olla allerginen katkaravulle koska söin sitä pizzan päällä se sanoo että katkarapu on tosi allergia yleinen ja herkkä 😰kutittaa!!!
- Anonyymi
Löytyikö vastaus??? Sama ongelma tällä hetkellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984