Skorpionia

tylsempää

ja kaavoihin kangistuneempaa ja vielä lisäksi aloitekyvyttömämpää henkilöä on vaikea löytää.
Seurustellut härän ja neitsyen kanssa aiemmin pitkissä suhteissa. Mutta skorpioni jää kyllä monissa asioissa hännille. Seksissä ei. Mutta pelastaako se kaiken?
Vastaus ei ehkä pitemmän päälle.
Skorpionit ilmeisesti on tylsiä. Jollain tavalla kaavoihin kangistuneita, kapeakatseisia, liian kriittisiä, hankalia ihmisiä.
t. Vesimiesnainen

10

2279

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • edelliseen

      Nouseva merkkini on skorpioni, kuumerkki härkä, Hänen nouseva neitsyt ja kuumerkki härkä. Jotain yhteistä pitäisi siis löytyä ja löytyykin. Ainoa ero on tiukkapipoisuus ja tylsyys skorpionin puolelta.
      Itselläni niitä ei ole. Täytyy kai vain kestää tai erota.

      • on noin tylsä

        niin voisit katsoa peiliin ja kysyä itseltäsi että miksi.


      • NOYZ
        on noin tylsä kirjoitti:

        niin voisit katsoa peiliin ja kysyä itseltäsi että miksi.

        No challenge for the good man!


      • halloumi
        on noin tylsä kirjoitti:

        niin voisit katsoa peiliin ja kysyä itseltäsi että miksi.

        Niin, ehkä skorpionista tulee tylsä kun se pääsee huipulle. Mount Everest huutaa silti "kipee vielä lisää". Skopu ei tajua miks, kun se on jo huipulla.

        Skorpparit _on_ välillä pikkasen huumorintajuttomia. Niitä on kiva pikkasen kiusotella :-) Kuti-kuti.


      • emme me
        halloumi kirjoitti:

        Niin, ehkä skorpionista tulee tylsä kun se pääsee huipulle. Mount Everest huutaa silti "kipee vielä lisää". Skopu ei tajua miks, kun se on jo huipulla.

        Skorpparit _on_ välillä pikkasen huumorintajuttomia. Niitä on kiva pikkasen kiusotella :-) Kuti-kuti.

        skorpioneja ymmärtää vain toinen skorpioni . saatamme olla vesimiehille tylsää seuraa mutta elkää tuomitko meitä kyllä meissä huumoriakin on ainakin minussa :) minusta taas juuri oinaat ovat hyvin kamalia (sori kaikki oinaat) persoonia elkää syyttäkö meitä vaikka olemmkin hyviä seksissä :)


    • Mr, Tammikuu

      En tiedä skorpionimiehistä, mutta ainakaan skorpioninaisiin tuo kuvauksesi ei kyllä sovi kuin korkeintaan osittain. Itse aikoinaan neljä vuotta skorpionin kanssa seurustelleena voin sanoa, että naisellisempaa, hauskempaa, älykkäämpää ja syvällisempää merkkiä saa hakea.

      Totta on, että skoput ovat aika varovaisia ja jollain tavalla kaavoihin kangistuneita. Ja erittäin kriittisiä, varsinkin itseään kohtaan. Hankalia ovat varmasti myös, mutta se riippuu pitkälti siitä, että kuinka hyvin heitä osaa käsitellä.

      Vesimies ja skorpioni on kyllä muutenkin tosi huono yhdistelmä, enkä yhtään ihmettele, jos kemiat eivät kohdanneet. Vesimiehen levottomuus, mutkattomuus ja impulsiivisuus eivät sovi turvallisuutta, varmuutta ja syvällisyyttä janoavalle skorpionille. Eikä vesimiehen kyllä kannattaisi sekaantua myöskään neitsyeen eikä härkään. Itse voin maamerkkinä sanoa, että ilmamerkit eivät meille sovi =)

      Vesimiehet löytävät parhaiten samanhenkistä seuraa esim. kaksosista tai oinaista.

      • Miss Marraskuu

        Olen kanssasi samaa mieltä.Hyvin kirjoitettu. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan eli sitä saa mitä tilaa :-))


    • pesunkestävä Skorppari

      olet vesimies, niin en yhtään ihmettele kommenttiasi.

    • Nimetön

      ei kaikki ole aina horoskooppimerkistä kiinni ja ei yhden kokemuksen jälkeen vielä voi sanoa tietävässä.
      itse olen skorpioni, vaikkakin nainen, mutta vihaan kaavamaisuutta, rakastan arjesta irtaantumista. huumorintajuakin löytyy.

    • alec3

      miksi yleistät? olen seurustellut skorppari miehen kanssa, ja voin sanoa, että hän on ymmärtänyt minua parhaiten! hänen ymmärsi pelkoni suhteeseen ja miehiin ja auttoi ja tuki minua. ja todellakin seksi on skorppari miehen kanssa mahtavaa! siitä en ainakaan pääse yli eikä ympäri. skorppari mies voi olla aluksi kamalan pidättyväinen, mutta kun osoittaa hänelle huomiotaan niin asiaa alkaa luistaa paremmin ja melkein heti ollaan jossain nurkassa tai huoneessa naimassa. :) elä ny lopeta, vaan anna ajan kulua niin hän avautuu sinulle enemmän ja lakaa olla kanssasi luontevammin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      31
      2110
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      7
      1846
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      15
      1321
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1210
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1195
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      12
      1117
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1061
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1025
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1014
    10. 12
      997
    Aihe