Juhlavuoden teema on näköjään kasvojenpesu. Fanit varautukaa likaiseen ilmeeseen jatkossakin. Niin tyypillistä Saipaa,
että johto menetetään 100-1 tappioksi parissa minuutissa. uutena kuviona tänä vuonna on Tarvainen, joka koukkii itsensä
vielä jäähylle siedettävässä tilanteessa. Kirous taitaa olla Saipan kohtalo viime vuosina. Joku Ryhänenkin tekee Saipaa
vastaan 2 maalia vaikka saipassa ei saanut mitään aikaiseksi. Voi hyvänen aika tätä joukkuetta. Äänestäkää jaloilla ja
älkääkä menkö seuraavaan kotipeliin.
Idän höyryveturi
3
485
Vastaukset
- Umberto,
Ja hallille taas lauantaina viihtymään huippukiekon parissa.
Hyvä SaiPa että pidät meidätkin mukana SM-Liigassa.
Nämä valittajat ovat niitä jotka eivät ole käyneet lähelläkään jäähallia. Jäähallissa viihtyy. Kaikki joukolla kannustamaan SaiPaa!
SaiPa, SaiPa, SaiPa!!! - Lasu
Höpise mitä höpiset. Oikea kannattaja ei hylkää joukkuettaan, vaan kannattaa läpi kauden. Siun laiset rakkikoirat on luku erikseen ,jotka keskittyvät toisten mollaamiseen, ennemmin kuin kenenkää kannustamiseen.
- Anonyymi
Ei nytkään armon vuonna mollata, mutta kyllä Lappeenrantalainen veronmaksaja kai saa ihmetellä Saipan pelejä ja etenkin vaatimuksia, että kaupungin rahoilla, siis veronmaksajien rahoilla pitäisi rakentaa miljoonia maksava halli?
Eihän kanattajatkaan taida Saipan touhuihin uskoa, kun heitä käy peleissä tosi vähän.
Siis Saipa idän ihme, mitä tämä tarkoittaa. Sekä Sputnik loko mitä tämä tarkoittaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565220Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202315- 1041508
- 931457
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2081431En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231396Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681145Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly81100Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi2671035- 721027