Juhlavuoden teema on näköjään kasvojenpesu. Fanit varautukaa likaiseen ilmeeseen jatkossakin. Niin tyypillistä Saipaa,
että johto menetetään 100-1 tappioksi parissa minuutissa. uutena kuviona tänä vuonna on Tarvainen, joka koukkii itsensä
vielä jäähylle siedettävässä tilanteessa. Kirous taitaa olla Saipan kohtalo viime vuosina. Joku Ryhänenkin tekee Saipaa
vastaan 2 maalia vaikka saipassa ei saanut mitään aikaiseksi. Voi hyvänen aika tätä joukkuetta. Äänestäkää jaloilla ja
älkääkä menkö seuraavaan kotipeliin.
Idän höyryveturi
3
475
Vastaukset
- Umberto,
Ja hallille taas lauantaina viihtymään huippukiekon parissa.
Hyvä SaiPa että pidät meidätkin mukana SM-Liigassa.
Nämä valittajat ovat niitä jotka eivät ole käyneet lähelläkään jäähallia. Jäähallissa viihtyy. Kaikki joukolla kannustamaan SaiPaa!
SaiPa, SaiPa, SaiPa!!! - Lasu
Höpise mitä höpiset. Oikea kannattaja ei hylkää joukkuettaan, vaan kannattaa läpi kauden. Siun laiset rakkikoirat on luku erikseen ,jotka keskittyvät toisten mollaamiseen, ennemmin kuin kenenkää kannustamiseen.
- Anonyymi
Ei nytkään armon vuonna mollata, mutta kyllä Lappeenrantalainen veronmaksaja kai saa ihmetellä Saipan pelejä ja etenkin vaatimuksia, että kaupungin rahoilla, siis veronmaksajien rahoilla pitäisi rakentaa miljoonia maksava halli?
Eihän kanattajatkaan taida Saipan touhuihin uskoa, kun heitä käy peleissä tosi vähän.
Siis Saipa idän ihme, mitä tämä tarkoittaa. Sekä Sputnik loko mitä tämä tarkoittaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005328477Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4364224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61985Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1571143Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17786Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57712Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68686Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.31681- 38636
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36627