Idän höyryveturi

saipa-fani

Juhlavuoden teema on näköjään kasvojenpesu. Fanit varautukaa likaiseen ilmeeseen jatkossakin. Niin tyypillistä Saipaa,
että johto menetetään 100-1 tappioksi parissa minuutissa. uutena kuviona tänä vuonna on Tarvainen, joka koukkii itsensä
vielä jäähylle siedettävässä tilanteessa. Kirous taitaa olla Saipan kohtalo viime vuosina. Joku Ryhänenkin tekee Saipaa
vastaan 2 maalia vaikka saipassa ei saanut mitään aikaiseksi. Voi hyvänen aika tätä joukkuetta. Äänestäkää jaloilla ja
älkääkä menkö seuraavaan kotipeliin.

3

400

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Umberto,

      Ja hallille taas lauantaina viihtymään huippukiekon parissa.
      Hyvä SaiPa että pidät meidätkin mukana SM-Liigassa.
      Nämä valittajat ovat niitä jotka eivät ole käyneet lähelläkään jäähallia. Jäähallissa viihtyy. Kaikki joukolla kannustamaan SaiPaa!
      SaiPa, SaiPa, SaiPa!!!

    • Lasu

      Höpise mitä höpiset. Oikea kannattaja ei hylkää joukkuettaan, vaan kannattaa läpi kauden. Siun laiset rakkikoirat on luku erikseen ,jotka keskittyvät toisten mollaamiseen, ennemmin kuin kenenkää kannustamiseen.

    • Anonyymi

      Ei nytkään armon vuonna mollata, mutta kyllä Lappeenrantalainen veronmaksaja kai saa ihmetellä Saipan pelejä ja etenkin vaatimuksia, että kaupungin rahoilla, siis veronmaksajien rahoilla pitäisi rakentaa miljoonia maksava halli?
      Eihän kanattajatkaan taida Saipan touhuihin uskoa, kun heitä käy peleissä tosi vähän.
      Siis Saipa idän ihme, mitä tämä tarkoittaa. Sekä Sputnik loko mitä tämä tarkoittaa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      374
      4764
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1914
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      1641
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1566
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      241
      1486
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1420
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1396
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1377
    9. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1254
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    Aihe