http://www.soundi.fi/arvostelut?addvote=1&nid=8138
buhahahah 2/5 tähteee =) hahaha
Kun kotoa malttaa lähteä, menneen kanssa voi tehdä sovinnon. Pian huomaa jälleen elävänsä tätä päivää. Death Magnetic ei onnistu Loadia (1996) paremmin tekemään tätä varmaliikkeistä ja usein lopullista siirtoa, jatkamaan omin jaloin maailmalle. Se on parhaimmillaankin kuin tuopin pohjaa tuijottavan vanhan miehen katkera tilinpäätös – kenties sen saman vanhan miehen, josta Hetfield aikoinaan lauloi ensimmäisessä persoonassa The Unforgivenilla.
Death Magnetic
7
798
Vastaukset 7
- lol lol lol
ei mitään, metalli musa diggareita arvostelijoina. ,mielummin uhdyn esim kerrang/rolling stone lenden kommentteihin
- on tämä
kun ette hemmetti tajunneet St. Angerin loistavuutta.
- John-123
... ja St. Anger sai peräti viisi tähteä. Tosin silloin oli eri arvostelija. Maailmassa on virhe!
- hieman alle 80/100
tällä hetkellä.(taakse jäi mm slipknotin uutukainen )
- arvostelu
täyttä paskaa !!!
- S666
arvostelu kirjoitti:
täyttä paskaa !!!
Mitähän helvetin merkitystä nuillaki arvosteluilla on..?? Eiköhän jokainen osaa tehdä itse sen oikean arvostelun ja musiikki on tehnty kuunneltavaksi ei arvosteltavaksi..
- Nimetön
arvostelu kirjoitti:
täyttä paskaa !!!
Ai on täyttä paskaa vai?? Tuu kuules tänne ja soita ite paremmi. Sit siul on varaa jo ehkä sanoo et täyttä paskaa:D:D ei vittu:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241345
Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu1411229Costa Rica on tympeän makuinen kahvi
Ostin kahvin hinnan romahduksen kunniaksi Costa Rican "Premium Blendiä". Piti olla sataprosenttista arabialaista. No ain651171Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.2391133Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,571016- 63891
- 83861
- 65677
Onkin niin, että olet hulluna minuun
mutta et uskalla sitä tuoda ilmi. Salaa haaveilet kiihkeästä suhteesta, vaan siihen se jää, ja syyksi esteet ja muut. S33658Vieläkään ei voi opiskella kursseja korkeakoulussa?
Vaikka lakiin tehty muutos hän ei saanut opiskella työttömyystuella. https://yle.fi/a/74-2024492513597- 39575
Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin14550- 33534
Jälleen näin nainen unta sinusta
Aika usein tulet uniini, enkä tiedä, mitä se tahtoo minulle sanoa. Tällä kertaa en ollut kotonasi, vaan ulkona jossain t28529- 32529
- 65508
- 29479
En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari39475- 51451
- 24437