Korhonen erotettava !

Sonnimies

Eikö nämät Korhosen möläykset ja puoluetta vahigottavat kannanotot ala jo riittämään?

Kirjoitin jo ennen puoluekokousta Tiilikaisen puolesta. Kepu teki karkean virheen valitessaan tuon änkyrän uudelleen.

Pikkaisen aikaa oli hiljaa, kun siivennokat olivat kärventyneet, mutta nyt alkaa olla entinen meno päällä.

9

258

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pidä luppopäivä

      Kirjoita Vanhaselle avoin kirje niin kuin Seppokin tekee.
      Sinä käsket Vanhasta erottamaan Korhosen ja Seppo käskee Vanhasta eroamaan itse.

    • tuon tahallaan

      on aivan kieroonkasvanut tyypi.
      Minä olen ollut kokoajan sitä mieltä, että mies on hullu, kun siitä demarit tykkää.

      Tälläkin palstalla sitä on kehuttu demarien toimesta maasta taivaaseen, ja silloin ei voi kaikki olla kohdallan.

      Ei ole ihme ettei miestä ole valittu eduskuntaan.
      Äkkiä mies hoitoon. Ei tuohon hommaan kyllä enää tyhmempääkäään löydy.

      • Uusi-Ukki

      • väärää asiaa
        Uusi-Ukki kirjoitti:

        Sieltä tulee joskus totuuksiakin.

        http://www.iltalehti.fi/uutiset/200809190093934_uu.shtml

        Ei Sukari ole Korhonen.

        Mutta muuten olet kyllä oikeassa Korhosen suhteen.
        Eli ei ajattele ollenkaan.
        Niinkuin et sinäkään, mitä todostaa tämäkin linkityksesi.

        Vai tarkoitatko tuolla totuudella todellakin sitä, että pitäisi toimia kuten Korhonen sanoi.
        Tällaiseen käsitykseen tokaisustasi pääsee.
        Demarithabn toimisivatkin varmaan noin hallituksessa ollessan. Joten sinäkin puhut miten ajattelet.
        Sak hiljentäisi kentän, ja siinä se olisi.
        Mietihän kuinka oikeassa olitkaan kirjoituksessasi.
        Demari kai tuo Korhonen onkin, ainakin niin saatanan tyhmä.
        Muutenkin muistuttaa vajua, käyttäytymistä ja pukeutumistaan myöten.


      • Sonnimies
        Uusi-Ukki kirjoitti:

        Sieltä tulee joskus totuuksiakin.

        http://www.iltalehti.fi/uutiset/200809190093934_uu.shtml

        täällähän on pökkelö-vaari saitilla, niin kuin ei mitään olisi tapahtunut. Eilettäin tuuliviiri tiedotti tyhjää ja lähti muka saitilta.

        Hyvin on "oppi-isän" neuvot tehonneet. Kapihan lähti, tuli, lähti, tuli, lähti, tuli.......


        Hoh hoh hooo, minkälaisia punikkireppanoita ja tyhjänpuhujia olette kapin kanssa.


      • yhdistettynä siihen, että

    • Jarmo "Konna" Korhonen on mitä parhain KEPUlainen. Hän edustaa avoimesti kaikkea sitä mistä KEPU tunnetaan.

      Ei Korhonen nytkään ollut mikään yksityisajattelija. Kyllä hänellä ihan varmasti oli mannertenvälisen nahjuksen Matti Vanhasen siunaus sanomisilleen ihan samoin kuin silloin kun hän perusti KMS-yhdistyksen.

      Nyt KEPU haluaa taas kerran sekä olla hallituksesa että olla oppositiossa. KEPU näyttää taas miten se tekee hallituskumppanien elämän tukalaksi. Ihan samoin oli Esko Tuhoahon katastrofaalisen huonossa hallituksessa.

      • Vanhanen sanoutui tv:ssä

        koko kansan edessä irti konna-korhosen höpinöistä.


    • Otsikossa hymiö

      ......

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1306
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      98
      973
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      907
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      297
      789
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      589
    10. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    Aihe