Onko ohjeita miten saisi tuhlattua tän illan monariin rahat?
Vastaukset 3
- se menee
1. JYP - Tappara
Koti: 3
Vieras: 2
2. Lukko - HPK
Koti: 3
Vieras: 0
3. TuTo - KooKoo
Koti: 5
Vieras: 4- sopivat
merkkisi kuin nyrkki silmään. Lukko-HPK -ottelu on mielestäni runsasmaalisempi, esim. 6,7-2,3. Muut kohteet aika kohdallaan. Saas nähdä, miten käy?
- hynttyyt yhteen
olisin ottanu sulta JYP:n ja rakentanu Lukon tuloksen ympärille useamman rivin. Sit mulla oli hyvä idea just toi KooKoo 2-3.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1531373Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1221095Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä33872Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216839En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58792- 64762
- 143754
- 47696
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57632Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan
Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss63593