leijonanainen&rapumies..

tulinen-

olisiko jollakin kokemusta tällaisesta yhdistelemästä:)

rapumies on jotenkin herkkä ja empaattinen ihminen ...mut voisiko vesimerkki ylensäkään sopia tulimerkille.

12

2561

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • forget it!

Rapumiehen imartelu lämmittää Leijonaa...

• tuo..

on ihan totta rapumies osaa imarella mutta pysyy kuitenkin kohtuudessa ..ja leijoannainen saa rapumiehen tulemaan kovienkuorien sisältä ..kun hieman rapsuttaa pintaa:)

• No prkl

Ei tod. sovi yhteen millään tavalla... Ite rapu ja EX-muija jellona.. Aikansa toki ihanaa, mut sit alkaa jellona alistamaan rapua ja kympillä.. Kun leijona kaipaa jatkuvaa huomiota, mitä rapu ei todellakaan kykene antamaan... Lisää tekstiä tulis, mut nyt pitää mennä...

• jos..

se onkin tuossa se pontti..että pitää jatkuvasti mennä:)
        kai jokainen tarvii huomiota ..eikö rapu ole jonkin sorttinen takertuja myös?

• ole ymmärtänyt
        jos.. kirjoitti:

tuota rapuun liitettyä takertumisjuttua. Minä en ole koskaan takertunut yhtään kehenkään, enkä halua että kukaan takertuu minuun. Rakastuminen/rakastaminen ei saa olla takertumista. Eiköhän joka merkistä löydy takertujia ja kai ne lapsuudenkokemukset ym. vaikuttavat tuollaiseen piirteeseen.
        Minä olen 38-vuotias rapunainen.

• Raputar
        jos.. kirjoitti:

vastauksesta saa ihan selvää.

Sai hän sanottu ja vastasi ihan tarpeeks.
        Ei syy ole mistä muusta.

• vuorovesi vaikuttaa

Kunnes rapumies muuttuu ihan vastakohdakseen. Sitä puolta ravussa et tule sietämään etkä leijonana pärjää sen kanssa.

Rapumies on eräänlainen kaksosluonne myös, ristiriitainen ja ailahtelevainen.

Tulet vielä yllättymään!

• sanat

sori vaan..

• Vain

Vuosien "seurustele". Leijonattaren epävarmuus omasta elämästään on tehnyt asian vaikeaksi..Soutaa ja huopaa, rakastaa ja ei rakasta..menee kuoreensa ja piilottelee ja välillä ollaan niin lämmintä ja lempeetä..
      Rakkaus, läheisyys ja hellys kyllä miellyttää mutta päätöstä oman eleämän suunnasta ei synny..Aika toivotonta..olen jo antanut periksi..Sanotaan rapuja kuori ihmisiksi, mutta tässä tapauksessa se on kyllä Leijona..Eli omasta käytöksestäsi on kiinni haluatko Ravun..jos.. saat ikuisen rakkauden jos sitä valillänne on..

• tuon..

perusteella leijoona on kuin kuka tahansa meistä ,rakkaus asiat eivät ole koskaan yksiselitteisiä ja helppoja. "huopaa ja soutaa" ..on ehkä merkki siitä että hän tarvitsee omaa tilaa..että jaksaa taas rakastaa ja helliä sinua..eikö rapu kuitenkin tavitse läheisyyttä ja huomiota ...miten rapu näyttää tunteensa ..tuleeko hän lähelle ilman pyytämättä:)

• Rapu
        tuon.. kirjoitti:

perusteella leijoona on kuin kuka tahansa meistä ,rakkaus asiat eivät ole koskaan yksiselitteisiä ja helppoja. "huopaa ja soutaa" ..on ehkä merkki siitä että hän tarvitsee omaa tilaa..että jaksaa taas rakastaa ja helliä sinua..eikö rapu kuitenkin tavitse läheisyyttä ja huomiota ...miten rapu näyttää tunteensa ..tuleeko hän lähelle ilman pyytämättä:)

Rakastaa leijonaansa pikkuvarpaasta korvannipukkaan.Ei peittele tunteitaan..Tullee kyllä lähelle pyytämättä.Mutta jos toinen vain pakoille ja lymyilee..Loppu sitkeänkin yrittäjän usko..

• räntää tulee

Olen Rapu mies ja vaimo leijona nainen alussa kaikki meni ihan ok. Lapsia tuli ja sen jälkeen vaimo alkoi olla ihan toinen ihminen,ihan kun sillä olis toinen,sillä aina asioista erimietä,seksinkin aikana on vain ei suutele ei ole lämmin .Avioerokin on käynyt mielessä mutta lasten tähden on jaksettava,pyrittävä olemaan hänen määräyksien ja yrittää oleman sanomatta mitään. Sillä se huutaa ja keksii kaikenlaista joka ärsyttäs minua mutta on otettava rauhallisesti.Muuten ovet paukkuu ja vedet lentää päälle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      307
      6992
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2089
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1307
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1176
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1086
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1041
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      992
    Aihe