leijonanainen&rapumies..

tulinen-

olisiko jollakin kokemusta tällaisesta yhdistelemästä:)

rapumies on jotenkin herkkä ja empaattinen ihminen ...mut voisiko vesimerkki ylensäkään sopia tulimerkille.

12

2478

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • forget it!

      Rapumiehen imartelu lämmittää Leijonaa...

      • tuo..

        on ihan totta rapumies osaa imarella mutta pysyy kuitenkin kohtuudessa ..ja leijoannainen saa rapumiehen tulemaan kovienkuorien sisältä ..kun hieman rapsuttaa pintaa:)


    • No prkl

      Ei tod. sovi yhteen millään tavalla... Ite rapu ja EX-muija jellona.. Aikansa toki ihanaa, mut sit alkaa jellona alistamaan rapua ja kympillä.. Kun leijona kaipaa jatkuvaa huomiota, mitä rapu ei todellakaan kykene antamaan... Lisää tekstiä tulis, mut nyt pitää mennä...

      • jos..

        se onkin tuossa se pontti..että pitää jatkuvasti mennä:)
        kai jokainen tarvii huomiota ..eikö rapu ole jonkin sorttinen takertuja myös?


      • ole ymmärtänyt
        jos.. kirjoitti:

        se onkin tuossa se pontti..että pitää jatkuvasti mennä:)
        kai jokainen tarvii huomiota ..eikö rapu ole jonkin sorttinen takertuja myös?

        tuota rapuun liitettyä takertumisjuttua. Minä en ole koskaan takertunut yhtään kehenkään, enkä halua että kukaan takertuu minuun. Rakastuminen/rakastaminen ei saa olla takertumista. Eiköhän joka merkistä löydy takertujia ja kai ne lapsuudenkokemukset ym. vaikuttavat tuollaiseen piirteeseen.
        Minä olen 38-vuotias rapunainen.


      • Raputar
        jos.. kirjoitti:

        se onkin tuossa se pontti..että pitää jatkuvasti mennä:)
        kai jokainen tarvii huomiota ..eikö rapu ole jonkin sorttinen takertuja myös?

        vastauksesta saa ihan selvää.

        Sai hän sanottu ja vastasi ihan tarpeeks.
        Ei syy ole mistä muusta.


    • vuorovesi vaikuttaa

      Kunnes rapumies muuttuu ihan vastakohdakseen. Sitä puolta ravussa et tule sietämään etkä leijonana pärjää sen kanssa.

      Rapumies on eräänlainen kaksosluonne myös, ristiriitainen ja ailahtelevainen.

      Tulet vielä yllättymään!

      • sanat

        sori vaan..


    • Vain

      Vuosien "seurustele". Leijonattaren epävarmuus omasta elämästään on tehnyt asian vaikeaksi..Soutaa ja huopaa, rakastaa ja ei rakasta..menee kuoreensa ja piilottelee ja välillä ollaan niin lämmintä ja lempeetä..
      Rakkaus, läheisyys ja hellys kyllä miellyttää mutta päätöstä oman eleämän suunnasta ei synny..Aika toivotonta..olen jo antanut periksi..Sanotaan rapuja kuori ihmisiksi, mutta tässä tapauksessa se on kyllä Leijona..Eli omasta käytöksestäsi on kiinni haluatko Ravun..jos.. saat ikuisen rakkauden jos sitä valillänne on..

      • tuon..

        perusteella leijoona on kuin kuka tahansa meistä ,rakkaus asiat eivät ole koskaan yksiselitteisiä ja helppoja. "huopaa ja soutaa" ..on ehkä merkki siitä että hän tarvitsee omaa tilaa..että jaksaa taas rakastaa ja helliä sinua..eikö rapu kuitenkin tavitse läheisyyttä ja huomiota ...miten rapu näyttää tunteensa ..tuleeko hän lähelle ilman pyytämättä:)


      • Rapu
        tuon.. kirjoitti:

        perusteella leijoona on kuin kuka tahansa meistä ,rakkaus asiat eivät ole koskaan yksiselitteisiä ja helppoja. "huopaa ja soutaa" ..on ehkä merkki siitä että hän tarvitsee omaa tilaa..että jaksaa taas rakastaa ja helliä sinua..eikö rapu kuitenkin tavitse läheisyyttä ja huomiota ...miten rapu näyttää tunteensa ..tuleeko hän lähelle ilman pyytämättä:)

        Rakastaa leijonaansa pikkuvarpaasta korvannipukkaan.Ei peittele tunteitaan..Tullee kyllä lähelle pyytämättä.Mutta jos toinen vain pakoille ja lymyilee..Loppu sitkeänkin yrittäjän usko..


      • räntää tulee

        Olen Rapu mies ja vaimo leijona nainen alussa kaikki meni ihan ok. Lapsia tuli ja sen jälkeen vaimo alkoi olla ihan toinen ihminen,ihan kun sillä olis toinen,sillä aina asioista erimietä,seksinkin aikana on vain ei suutele ei ole lämmin .Avioerokin on käynyt mielessä mutta lasten tähden on jaksettava,pyrittävä olemaan hänen määräyksien ja yrittää oleman sanomatta mitään. Sillä se huutaa ja keksii kaikenlaista joka ärsyttäs minua mutta on otettava rauhallisesti.Muuten ovet paukkuu ja vedet lentää päälle.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      109
      7883
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2882
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2472
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      119
      2185
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1855
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1609
    7. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1459
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1446
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1415
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1364
    Aihe