Kun pistän sekä mesestä, että musiikintoisto ohjelmasta plugit päälle ja pistän kappaleen pyörimään, niin kappale tulee siihen henkilökohtaiseen viestiin... Maksimissaan viideksitoista sekunniksi. Käytän winamppia, mutta olen kokeillut tätä myös windows media playerillä, ja sama tapahtuu. Olen myös yrittänyt kytkeä muiden soittimien lisäosat pois päältä ja käyttää ainoastaan last.fm-sovelluksen lisäosaa, mutta sekin tekee samalla tavalla. Uskon siis, että kyseessä on mese.
Mutta mikä siinä on vikana? En itse enää keksi mitään mitä voisin tehdä, niin päätin jo turvautua apuun.
"Näytä, mitä kuuntelen nyt" häviää?
6
1360
Vastaukset
- MinäIte.
En tiedä kumpaa käytät XP:tä vaiko Vistaa.
Windows Live Messengerin korjaaminen.
Voit korjata Windows Live Messengerin noudattamalla seuraavia ohjeita.
Windows XP
Napsauta tehtäväpalkin ilmoitusalueen Messenger-kuvaketta ja valitse Lopeta.
Napsauta tehtäväpalkin Käynnistä-painiketta ja valitse Ohjauspaneeli.
Kaksoisnapsauta Lisää tai poista sovellus -sovellusta.
Valitse Nykyiset asennetut ohjelmat -luettelosta Windows Live Messenger ja valitse Muuta.
Valitse Korjaa.
Valitse Korjaa.
Windows Vista
Napsauta tehtäväpalkin ilmoitusalueen Messenger-kuvaketta ja valitse Lopeta.
Napsauta tehtäväpalkin Käynnistä-painiketta ja valitse Ohjauspaneeli.
Valitse Ohjelmat-kohdasta Poista ohjelman asennus.
Napsauta Windows Live Messenger -kohdetta hiiren kakkospainikkeella ja valitse Korjaa.- melkein heti
Kiitos paljon, korjasi ongelmani!
- MinäIte.
melkein heti kirjoitti:
Kiitos paljon, korjasi ongelmani!
Ei viestiä !
- kädetön datis
mulla on nyt sama tilanne kuin aloittajalla ja olisin tuota korjaus juttua koittanut mutta live messengeriä ei löydy tuolta Ohjelmat listalta!
- dddd
Joo nyt en kyllä minäkään osaa oikein auttaa sinua.Pitää sun nyt vaa yritää ja yrittää :/
- MinäIte.
Ilmeisesti et lue mitä muut vastaa ja mitä alottaja vastaa heille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663402Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463222Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1272850- 462579
- 311973
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871525- 391340
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391321