Kun pistän sekä mesestä, että musiikintoisto ohjelmasta plugit päälle ja pistän kappaleen pyörimään, niin kappale tulee siihen henkilökohtaiseen viestiin... Maksimissaan viideksitoista sekunniksi. Käytän winamppia, mutta olen kokeillut tätä myös windows media playerillä, ja sama tapahtuu. Olen myös yrittänyt kytkeä muiden soittimien lisäosat pois päältä ja käyttää ainoastaan last.fm-sovelluksen lisäosaa, mutta sekin tekee samalla tavalla. Uskon siis, että kyseessä on mese.
Mutta mikä siinä on vikana? En itse enää keksi mitään mitä voisin tehdä, niin päätin jo turvautua apuun.
"Näytä, mitä kuuntelen nyt" häviää?
6
1322
Vastaukset
- MinäIte.
En tiedä kumpaa käytät XP:tä vaiko Vistaa.
Windows Live Messengerin korjaaminen.
Voit korjata Windows Live Messengerin noudattamalla seuraavia ohjeita.
Windows XP
Napsauta tehtäväpalkin ilmoitusalueen Messenger-kuvaketta ja valitse Lopeta.
Napsauta tehtäväpalkin Käynnistä-painiketta ja valitse Ohjauspaneeli.
Kaksoisnapsauta Lisää tai poista sovellus -sovellusta.
Valitse Nykyiset asennetut ohjelmat -luettelosta Windows Live Messenger ja valitse Muuta.
Valitse Korjaa.
Valitse Korjaa.
Windows Vista
Napsauta tehtäväpalkin ilmoitusalueen Messenger-kuvaketta ja valitse Lopeta.
Napsauta tehtäväpalkin Käynnistä-painiketta ja valitse Ohjauspaneeli.
Valitse Ohjelmat-kohdasta Poista ohjelman asennus.
Napsauta Windows Live Messenger -kohdetta hiiren kakkospainikkeella ja valitse Korjaa.- melkein heti
Kiitos paljon, korjasi ongelmani!
- MinäIte.
melkein heti kirjoitti:
Kiitos paljon, korjasi ongelmani!
Ei viestiä !
- kädetön datis
mulla on nyt sama tilanne kuin aloittajalla ja olisin tuota korjaus juttua koittanut mutta live messengeriä ei löydy tuolta Ohjelmat listalta!
- dddd
Joo nyt en kyllä minäkään osaa oikein auttaa sinua.Pitää sun nyt vaa yritää ja yrittää :/
- MinäIte.
Ilmeisesti et lue mitä muut vastaa ja mitä alottaja vastaa heille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232692Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292292- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532170Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211782Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891642Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961576- 2931461
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409- 1331408