Kun pistän sekä mesestä, että musiikintoisto ohjelmasta plugit päälle ja pistän kappaleen pyörimään, niin kappale tulee siihen henkilökohtaiseen viestiin... Maksimissaan viideksitoista sekunniksi. Käytän winamppia, mutta olen kokeillut tätä myös windows media playerillä, ja sama tapahtuu. Olen myös yrittänyt kytkeä muiden soittimien lisäosat pois päältä ja käyttää ainoastaan last.fm-sovelluksen lisäosaa, mutta sekin tekee samalla tavalla. Uskon siis, että kyseessä on mese.
Mutta mikä siinä on vikana? En itse enää keksi mitään mitä voisin tehdä, niin päätin jo turvautua apuun.
"Näytä, mitä kuuntelen nyt" häviää?
6
1409
Vastaukset
- MinäIte.
En tiedä kumpaa käytät XP:tä vaiko Vistaa.
Windows Live Messengerin korjaaminen.
Voit korjata Windows Live Messengerin noudattamalla seuraavia ohjeita.
Windows XP
Napsauta tehtäväpalkin ilmoitusalueen Messenger-kuvaketta ja valitse Lopeta.
Napsauta tehtäväpalkin Käynnistä-painiketta ja valitse Ohjauspaneeli.
Kaksoisnapsauta Lisää tai poista sovellus -sovellusta.
Valitse Nykyiset asennetut ohjelmat -luettelosta Windows Live Messenger ja valitse Muuta.
Valitse Korjaa.
Valitse Korjaa.
Windows Vista
Napsauta tehtäväpalkin ilmoitusalueen Messenger-kuvaketta ja valitse Lopeta.
Napsauta tehtäväpalkin Käynnistä-painiketta ja valitse Ohjauspaneeli.
Valitse Ohjelmat-kohdasta Poista ohjelman asennus.
Napsauta Windows Live Messenger -kohdetta hiiren kakkospainikkeella ja valitse Korjaa.- melkein heti
Kiitos paljon, korjasi ongelmani!
- MinäIte.
melkein heti kirjoitti:
Kiitos paljon, korjasi ongelmani!
Ei viestiä !
- kädetön datis
mulla on nyt sama tilanne kuin aloittajalla ja olisin tuota korjaus juttua koittanut mutta live messengeriä ei löydy tuolta Ohjelmat listalta!
- dddd
Joo nyt en kyllä minäkään osaa oikein auttaa sinua.Pitää sun nyt vaa yritää ja yrittää :/
- MinäIte.
Ilmeisesti et lue mitä muut vastaa ja mitä alottaja vastaa heille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial201781Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1541776Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3241450Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221118Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2091112- 1401089
- 285985
- 11965
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt4959Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49908