Jeep Cherokee vm.96-99

Tuleva jeepisti

Tervehdys kaikki kanssalukijat!

Minulla on harkinnassa ostaa otsikon mukainen Cherokee. Olen erityisesti mieltynyt 4.0L 6-moottoriin ja limited varustetasoon.

Minulle tulee vuodessa suhteellisen paljon venetrailerin vetoa sekä ajoa huonokuntoisilla metsäautoteillä.

Toivoisin ihmisten joilla on kokemusta Cherokeesta kertovan hieman kokemuksistaan ko. autosta. Erityisesti minua kiinnostaa tietää onko autossa tiettyjä tyyppivikoja joihin kannattaa kiinnittää erityistä huomiota autoa ostaessa.
Kulutus on sinänsä yhdentekevää kun tällaista autoa valitsee, se on minulle selvää, mutta jos käsitykseni että maantieajossa mennään noin 15L/100km olenko aivan hukassa arvioni kanssa. Mutta komentoikaa kyseistä autoa!

3

1560

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • murikoita

      ovat. Omalle kohdalle ei ole sattunut kummempia tyyppivikoja.
      Tuo kutonen on toimiva pata, vm-dieselkoneisiin ei kannata puuttua pitkällä tikullakaan.
      Huoltohistoria tärkeä, varsinkin voimansiirtolinjan öljyjen säännöllinen ja ohjelmanmukainen vaihto.

    • Jeep GC

      Itse olen vetänyt n. 1,8 tonnin venettä 750 kg omapainoisella FarmiPro 27 trailerilla. Eipä Jeeppi GC 97 4.0L koneella siitä hätkähdä.
      Erittäin tyytyväinen vetoon ja muuhunkin menoon.
      Näissä malleissa joita tutkailet, on tuo 3360kg:n jarrullinen perävaunumassa, mitä ei nykyisistä edullisemmista ha-maastureista enää löydä, siksi minäkin ostin 97:n.

    • Hatska

      Minulla on tuo ko. Jeep GC ja olen enemmänkuin tyytyväinen autooni. Talvella mm. omani on ollut miellyttävän lämmin ja kesällä ilmastointi varmasti esim. moneen eurooppalaiseen verraten erinomainen. Vielä tuohon kulutukseen mennäkseni, niin ajan työmatkaa päivittäin pääsääntöisesti moottoritieajoa ja pääsen n.8-9 l/100km kulutuksella, mikä on noinkin isoksi autoksi kohtuullinen. Myös alkuperäiset audio laitteet (radio/CD/kaiuttimet) ovat varmasti yksi parhaista ensiasennuslaitteista mitä nykyautoista löytyy.Joudun myös paljon vetämään sekä isoa peräkärryä että n.700kg venetraileria, niin nekin tulevat Jeepin perässä vaivattomasti. Tässä muutamia positiivisia omasta kokemuksesta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      520
      13077
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      349
      8494
    3. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      40
      7839
    4. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      354
      2546
    5. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      6
      2414
    6. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1987
    7. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1703
    8. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      23
      1626
    9. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      192
      1530
    10. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      188
      1353
    Aihe