Jeep Cherokee vm.96-99

Tuleva jeepisti

Tervehdys kaikki kanssalukijat!

Minulla on harkinnassa ostaa otsikon mukainen Cherokee. Olen erityisesti mieltynyt 4.0L 6-moottoriin ja limited varustetasoon.

Minulle tulee vuodessa suhteellisen paljon venetrailerin vetoa sekä ajoa huonokuntoisilla metsäautoteillä.

Toivoisin ihmisten joilla on kokemusta Cherokeesta kertovan hieman kokemuksistaan ko. autosta. Erityisesti minua kiinnostaa tietää onko autossa tiettyjä tyyppivikoja joihin kannattaa kiinnittää erityistä huomiota autoa ostaessa.
Kulutus on sinänsä yhdentekevää kun tällaista autoa valitsee, se on minulle selvää, mutta jos käsitykseni että maantieajossa mennään noin 15L/100km olenko aivan hukassa arvioni kanssa. Mutta komentoikaa kyseistä autoa!

3

1604

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • murikoita

ovat. Omalle kohdalle ei ole sattunut kummempia tyyppivikoja.
      Tuo kutonen on toimiva pata, vm-dieselkoneisiin ei kannata puuttua pitkällä tikullakaan.
      Huoltohistoria tärkeä, varsinkin voimansiirtolinjan öljyjen säännöllinen ja ohjelmanmukainen vaihto.

• Jeep GC

Itse olen vetänyt n. 1,8 tonnin venettä 750 kg omapainoisella FarmiPro 27 trailerilla. Eipä Jeeppi GC 97 4.0L koneella siitä hätkähdä.
      Erittäin tyytyväinen vetoon ja muuhunkin menoon.
      Näissä malleissa joita tutkailet, on tuo 3360kg:n jarrullinen perävaunumassa, mitä ei nykyisistä edullisemmista ha-maastureista enää löydä, siksi minäkin ostin 97:n.

• Hatska

Minulla on tuo ko. Jeep GC ja olen enemmänkuin tyytyväinen autooni. Talvella mm. omani on ollut miellyttävän lämmin ja kesällä ilmastointi varmasti esim. moneen eurooppalaiseen verraten erinomainen. Vielä tuohon kulutukseen mennäkseni, niin ajan työmatkaa päivittäin pääsääntöisesti moottoritieajoa ja pääsen n.8-9 l/100km kulutuksella, mikä on noinkin isoksi autoksi kohtuullinen. Myös alkuperäiset audio laitteet (radio/CD/kaiuttimet) ovat varmasti yksi parhaista ensiasennuslaitteista mitä nykyautoista löytyy.Joudun myös paljon vetämään sekä isoa peräkärryä että n.700kg venetraileria, niin nekin tulevat Jeepin perässä vaivattomasti. Tässä muutamia positiivisia omasta kokemuksesta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      267
      2431
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      76
      2401
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      120
      1578
    4. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      44
      1412
    5. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      64
      1367
    6. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      133
      1339
    7. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1240
    8. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      82
      1029
    9. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      1009
    10. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      102
      999
    Aihe