Terve, olisin tilaamassa tommoista 24/2megan (tiedän, naurettava uppikaista) "valokaapeli" liittymää ja kyselisin että kun nyt on 8/1 megainen ADSL alla, Telewell EA1000 modeemina ja ilmeisesti johtona on RJ45, niin että toimiiko tuo valokaapeliyhteys ilman modeeminvaihtoa ? öoä
valokaapeli
heipparallatilaa
1
906
Vastaukset
- asentaja...
ensinnäkään tuo liittymä ei ole mikään valokaapeliliittymä... no ok, linja tulee kiinteistön talojakamoon asti valokaapelilla mutta siellä on dslam josta yhteys tulee adsl-yhteytenä asuntoosi, käytännössä tuo on sinulle adsl-liittymä.
ja tuosta modeemista, se kyllä toimii uudessa 24/2 liittymässäsi, mutta ei 24/2 nopeudella, vaan 8/1.
modeemi on nimittäin senverran vanha, ettei tue 8/1 suurempaa nopeutta, tarvitset adsl2 annexM kykyisen modeemin hyödyntääksesi tuon 24/2 maksiminopeuden
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212247- 701136
- 1101006
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72979- 47974
Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p55927KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.12901Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31890Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55888Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(47830