Älä osta

Gigantista mitään

MYYVÄT KAKKOSLUOKAN TAVARAA!!

SE VAAN ON TYHMÄÄ OSTAA GIGANTISTA!!!

ennnen ku takuu loppuuu.Giganttin keksii verukeet!

Didikamera 199 € tuli maksaan yli 300 €! Eikä mulla ole toimivaa kameraa!

OSTA GIGATISTA JA MENETÄT RAHAT!

52

13961

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ostaakaan

      Olen tullut samaan tulokseen. Olen törmännyt vastaaviin ongelmiin mm. dvd - soittimen ja puhelimen ostamisen jälkeen.

      15,- kalliimpi hinta luotettavalla kauppiaalla ei todellakaan ole paljoa.

      • hyvä sinä

        Kerro kaikille kavereille tutuille ja tuntemattomille sama asia.

        GIGANTTI OSTOBOIKOTTIIN!

        Ja mikä paska asiakaspalvelu niillä on!!!


      • Oikein nauratttaa
        hyvä sinä kirjoitti:

        Kerro kaikille kavereille tutuille ja tuntemattomille sama asia.

        GIGANTTI OSTOBOIKOTTIIN!

        Ja mikä paska asiakaspalvelu niillä on!!!

        Niin ja kaiken huippuna Gigantin "Ostotakuu" eli voit hankkia vapaaehtoisen lisätakuun Gigantista osamillesi tuotteille. He heh heh..

        Kyseisen takuun sisältö on sama kuin Kuluttajansuojalaissa!! Eli ÄLKÄÄ MISSÄÄN TAPAUKSESSA OTTAKO G-TAKUUTA!

        Jos Gigantti pottuilee, niin ei muuta kuin suoraan yhteys oman kunnan kuluttajaneuvojaan. Gigantin kanssa ei kannata ryhtyä päätään sen enempää vaivaamaan muuten palaa proppu.

        Perusasiat KSL 5:12 § mukaan on on seuraavat:

        1) Tuotteen valmistusvirhe tulee aina korjata (Itse aiheutettuja, eli putoamisen, kastumisen yms takia syntyneitä, rikkoja ei korvata)

        2) Myyjä saa kolme korjauskertaa mahdollisuuden korjata vikaa. Kolmannella kerralla tuote vaihdetaan uuteen vastaavaan, jos vika ei korjaannu.

        3) Jokaiselta korjauskerralta voi vaatia matkakulut (yleisellä tai verottajan taksan mukaan omalla) sekä puhelin/kirjekulut.

        4) Korjausaika ei saa muodostua kohtuuttoman pitkäksi (normaalisti 1-3 viikkoa). Joidenkin koneiden osalta ne katsotaan välttämättömiksi, jolloin niiden tilalle tulee korjausajaksi saada vaihtokone (esim. lapsiperheen pesukone, jääkaappi, liesi, ainoa matkapuhelin)


      • sKYFÄ
        Oikein nauratttaa kirjoitti:

        Niin ja kaiken huippuna Gigantin "Ostotakuu" eli voit hankkia vapaaehtoisen lisätakuun Gigantista osamillesi tuotteille. He heh heh..

        Kyseisen takuun sisältö on sama kuin Kuluttajansuojalaissa!! Eli ÄLKÄÄ MISSÄÄN TAPAUKSESSA OTTAKO G-TAKUUTA!

        Jos Gigantti pottuilee, niin ei muuta kuin suoraan yhteys oman kunnan kuluttajaneuvojaan. Gigantin kanssa ei kannata ryhtyä päätään sen enempää vaivaamaan muuten palaa proppu.

        Perusasiat KSL 5:12 § mukaan on on seuraavat:

        1) Tuotteen valmistusvirhe tulee aina korjata (Itse aiheutettuja, eli putoamisen, kastumisen yms takia syntyneitä, rikkoja ei korvata)

        2) Myyjä saa kolme korjauskertaa mahdollisuuden korjata vikaa. Kolmannella kerralla tuote vaihdetaan uuteen vastaavaan, jos vika ei korjaannu.

        3) Jokaiselta korjauskerralta voi vaatia matkakulut (yleisellä tai verottajan taksan mukaan omalla) sekä puhelin/kirjekulut.

        4) Korjausaika ei saa muodostua kohtuuttoman pitkäksi (normaalisti 1-3 viikkoa). Joidenkin koneiden osalta ne katsotaan välttämättömiksi, jolloin niiden tilalle tulee korjausajaksi saada vaihtokone (esim. lapsiperheen pesukone, jääkaappi, liesi, ainoa matkapuhelin)

        tietämätöntä naurattaa, ilmeisesti lukutaidotonkin...
        Kulutajasuojalaki, eikä kotivakuutukset korvaa mitään jos hajotat tuotteen itse vahingossa, tai tahallaan, tai koira syö jne. Tai koneesi hajoaa 4,5 vuoden kohdalla. Kotivakuutus ottaa tuosta ison omavastuun ja laskee ikävähennykset, jotenn eipä jää juuri mitään saamapuolelle, niin etä heheh

        Gigantin tuoteturva korvaa aina.
        Minulla jo kolmas läppäri menossa, kun aina parin vuoden kohdalla kaatuu kahvia näppikseen vahingossa...


      • vaihdetussa tuotteessa
        sKYFÄ kirjoitti:

        tietämätöntä naurattaa, ilmeisesti lukutaidotonkin...
        Kulutajasuojalaki, eikä kotivakuutukset korvaa mitään jos hajotat tuotteen itse vahingossa, tai tahallaan, tai koira syö jne. Tai koneesi hajoaa 4,5 vuoden kohdalla. Kotivakuutus ottaa tuosta ison omavastuun ja laskee ikävähennykset, jotenn eipä jää juuri mitään saamapuolelle, niin etä heheh

        Gigantin tuoteturva korvaa aina.
        Minulla jo kolmas läppäri menossa, kun aina parin vuoden kohdalla kaatuu kahvia näppikseen vahingossa...

        Hohhoijaa Kirjoitt:
        "Minulla jo kolmas läppäri menossa, kun aina parin vuoden kaatuu kahvia näppikseen vahingossa..."

        Noinhan homma ei mene missään. Käytännossä silloin tuotteella olisi ikuoinen takuu, jos tuote aina vaihdettaisiin uuteen takuuajan puitteissa.
        TAKUUAIKA LASKETAAN AINA SEN ENSIMMÄISEN TUOTTEEN OSTOPÄIVÄN MUKAAN
        Jotkut tosin tuntuvat kuvittelevan, että takuuaika alkaa aina alusta, kun tuote vaihdetaan uuteen takuuaukana. näin homma ei mene missään.


      • kodin jutska
        vaihdetussa tuotteessa kirjoitti:

        Hohhoijaa Kirjoitt:
        "Minulla jo kolmas läppäri menossa, kun aina parin vuoden kaatuu kahvia näppikseen vahingossa..."

        Noinhan homma ei mene missään. Käytännossä silloin tuotteella olisi ikuoinen takuu, jos tuote aina vaihdettaisiin uuteen takuuajan puitteissa.
        TAKUUAIKA LASKETAAN AINA SEN ENSIMMÄISEN TUOTTEEN OSTOPÄIVÄN MUKAAN
        Jotkut tosin tuntuvat kuvittelevan, että takuuaika alkaa aina alusta, kun tuote vaihdetaan uuteen takuuaukana. näin homma ei mene missään.

        Tuotteen vioittuessa siten, että myyjä vaihtaa sen uuteen : Takuu lasketaan alkavaksi uuden tuotteen luovutusajankohdasta. Tuotteella voi siis olla nk "ikuinen takuu", mikäli tuote on niin huono että se vaihdetaan uuteen takuuajan puitteissa.

        Faktaa, työkseni käsittelen takuuasioita.


      • erterhjt
        kodin jutska kirjoitti:

        Tuotteen vioittuessa siten, että myyjä vaihtaa sen uuteen : Takuu lasketaan alkavaksi uuden tuotteen luovutusajankohdasta. Tuotteella voi siis olla nk "ikuinen takuu", mikäli tuote on niin huono että se vaihdetaan uuteen takuuajan puitteissa.

        Faktaa, työkseni käsittelen takuuasioita.

        Mitähän faktaa tuo oikein on? Et taida olla edes vielä työiässä kun noin typeriä kirjoitat.

        Takuu alkaa aina ja poikkeuksetta myyntipäivästä, eikä tuotteen vaihtaminen uuteen muuta sitä tosiasiaa miksikään.

        Terv. 6 vuotta kodinkonekorjaajana.


      • kodin jutska= BELLE
        kodin jutska kirjoitti:

        Tuotteen vioittuessa siten, että myyjä vaihtaa sen uuteen : Takuu lasketaan alkavaksi uuden tuotteen luovutusajankohdasta. Tuotteella voi siis olla nk "ikuinen takuu", mikäli tuote on niin huono että se vaihdetaan uuteen takuuajan puitteissa.

        Faktaa, työkseni käsittelen takuuasioita.

        Mitä skeidaa kodin jutska et ole todellakaan alalla.
        Jos tuo pitäisi paikkansa niin mulla ois koko ajan uusin auto alla. Mietis nyt itse vähän noita sun omia höpö pöpö puheita. Hullu saa olla mutta älä ole IDIOOTTI.

        Takuua aika on tuotteesta rippuvainen 6kk-elinikäinen. esim pesukoneessa telkkarissa 2 vuotta , zippo sytkärissä elinikäinen. Se että tuotetta ei korjata vaan se vaihdetaan ei lisää takuuta vaan takuu on AINA ensimmäisen tuotteen ostopäivästä/luovutuspäivästäm alkaen.

        Mutta jos oikeasti olisit töissä alalla niin tietäisit sinäkin tämän ihan sama millä tuotemyyntialalla kun alalla. BELLE


      • hyvä sinä kirjoitti:

        Kerro kaikille kavereille tutuille ja tuntemattomille sama asia.

        GIGANTTI OSTOBOIKOTTIIN!

        Ja mikä paska asiakaspalvelu niillä on!!!

        Samaa mieltä,ei pelaa takuut,otin vieläpä hyvää-uskoisuuttani sen 5-vuoden takuun,mutta ei pelaa,tv on ollut "huollossa ja korjattavana" useampia kertoja nit ei enää ota yhteyttä jos mainitsen jostain viasta,täysin kusetusta,boikottiin!!.


      • Anonyymi
        hyvä sinä kirjoitti:

        Kerro kaikille kavereille tutuille ja tuntemattomille sama asia.

        GIGANTTI OSTOBOIKOTTIIN!

        Ja mikä paska asiakaspalvelu niillä on!!!

        Samaa mieltä,ei pelaa takuut,otin vieläpä hyvää-uskoisuuttani sen 5-vuoden takuun,mutta ei pelaa,tv on ollut "huollossa ja korjattavana" useampia kertoja nit ei enää ota yhteyttä jos mainitsen jostain viasta,täysin kusetusta,boikottiin!!.


    • Ostanut

      Ostin aikoinaan Olympus digikameran Gigantista. se maksoi silloin 200€ ja takuu oli 1 v.. Otin sillä 12 ensimmäistä kuvaa, jotka taltioin koneelleni. Meni pitkä aika, kunnes otin seuraavan kerran kuvia ja takuuaika oli jo mennyt ohi. Muutaman kuvan otettuani kamera lakkasi toimimasta ja vein Giganttiin. Vastaukseksi sain, että kamerasta on mennyt näyttö ja sille ei voi mitään tehdä ja takuukin on ohi. Tulipa kalliit valokuvat, siis 12 kuvalle tuli hintaa 200€!!
      Ostin äskettäin Sonyn viimeisimmän teräväpiirto television. Kauankohan se kestää??? En ole tiennyt että Gigantti myy kakkoslaatuista tavaraa!! Siltä toi kameraostos ainakin vaikutti!

      • onkos Wetabix nro 1

        Eksynyt tännekin, Giganttihan luokitellaan myös halpiskaupaksi kuten Lidl. TottakaiKeskon mieson haukkumassa muita,kuin Mustaa Pörssiä.
        Samaa kamaa ovat Gigantin Expertin ja Mustan Pörssin tuotteet.


      • todistaa
        onkos Wetabix nro 1 kirjoitti:

        Eksynyt tännekin, Giganttihan luokitellaan myös halpiskaupaksi kuten Lidl. TottakaiKeskon mieson haukkumassa muita,kuin Mustaa Pörssiä.
        Samaa kamaa ovat Gigantin Expertin ja Mustan Pörssin tuotteet.

        että on samaa kamaa?

        esim. Nokian kännyjen laadussa on eroa sen mukaan missä maassa valmistettu.'

        Nokian laatutyöntekijä kertoi, ettei kande ostaa Kiinassa valmistettuja kännyjä.

        Joten Gigantin myymät tavarat voi olla jossa halpismaassa valmistettuja ja laatu heikompi.


      • regeget5

        Ei valmistajat mitään kakkoslaatuisia tuotteita ainakaan omalla merkkinimellä päästä myyntiin missään.

        Olisit lähettänyt sen kamerasi maahantuojalle.


      • Että Nokia
        regeget5 kirjoitti:

        Ei valmistajat mitään kakkoslaatuisia tuotteita ainakaan omalla merkkinimellä päästä myyntiin missään.

        Olisit lähettänyt sen kamerasi maahantuojalle.

        Teettää kiinassa heikompilaatuista tuotetta. Eipä uskoisi, sillä ovat aika tarkkoja imagostaan.
        Toinen asia on, jos kiinasta on päässyt piraattituotetta Nokian nimellä, sitä en kuitenkaan usko.


      • ollut
        regeget5 kirjoitti:

        Ei valmistajat mitään kakkoslaatuisia tuotteita ainakaan omalla merkkinimellä päästä myyntiin missään.

        Olisit lähettänyt sen kamerasi maahantuojalle.

        Maahantuojan valtuuttamassa korjaamossa.

        Vaan ongelma onkin se, että missä kolhu on tullut? Ei varmaankaan siinä vaiheessa kun vaihdoin muistikorttia! Ja se oli kolmas kerta kun sama vika tuli.

        Uskotko tosiaan, että kaikki laitteet ovat samanlaatuisia? Minä en.

        Osiahan valmistetaan alihankkijoilla ja voitko mennä takuuseen et laatu on jokaisella alihankkijalla yhtä hyvä?


      • palalapalp
        Että Nokia kirjoitti:

        Teettää kiinassa heikompilaatuista tuotetta. Eipä uskoisi, sillä ovat aika tarkkoja imagostaan.
        Toinen asia on, jos kiinasta on päässyt piraattituotetta Nokian nimellä, sitä en kuitenkaan usko.

        Nokiahan teettää halpismaissa halvempia ja yksinkertaisempia puhelimia. Suomessa lähinnä tehdään vain kalliimpia ja parempia puhelimia. Mutta kannattaa muistaa että kyllä ne lähes kaikkien elektroniikkalaitteiden komponentit ja osat valmistetaan halpismaissa. Made in Finland ja silti voi piirilevyt olla kiinalaista.


    • kolmatta kertaa

      Toisella kerralla vikadiagnoosissa luki "ollut jo huollossa kertaalleen, ei tehty mitään, sama vika jatkuu" - TÄH?

      Nyt taas huollossa kun kakkoskerralla oli hajotettu kamera.

      Ja tietenkään tilalle ei anneta toista puhelinta.

      • kusetetaan

        Oli ollu muuteen kuningaskuluttajassa juttua juuri tämän tyyppisistä tapauksista.

        Lopputulos: kuluttaja on tosi heikolla. Kun vahingonaiheuttajaa ei pystytä osoittamaan...kuluttaja kärsiköön kukkarossaan.

        Ostin 2 samanlaista Nokia-puhelinta...alle 5 kk molemmissa vika: toisesta meni näyttö, toisesta kuulokkeiden "pistoke". Näyttö saatiin kuntoon mutta "pistoketta" ei kahden korjauskerran jälkeenkään! En jaksanu viedä korjattavaksi kun hajos toisen kerran. Lainapuhelimen oon saanu aina.

        Ystävätär sai uuden puhelimen ja lahjakortin kun puhelin temppuili toistamiseen lyhyellä aikaa. Mutta tappelua se vaati.


      • jatkoa
        kusetetaan kirjoitti:

        Oli ollu muuteen kuningaskuluttajassa juttua juuri tämän tyyppisistä tapauksista.

        Lopputulos: kuluttaja on tosi heikolla. Kun vahingonaiheuttajaa ei pystytä osoittamaan...kuluttaja kärsiköön kukkarossaan.

        Ostin 2 samanlaista Nokia-puhelinta...alle 5 kk molemmissa vika: toisesta meni näyttö, toisesta kuulokkeiden "pistoke". Näyttö saatiin kuntoon mutta "pistoketta" ei kahden korjauskerran jälkeenkään! En jaksanu viedä korjattavaksi kun hajos toisen kerran. Lainapuhelimen oon saanu aina.

        Ystävätär sai uuden puhelimen ja lahjakortin kun puhelin temppuili toistamiseen lyhyellä aikaa. Mutta tappelua se vaati.

        Puhelimiani en ostanut Gigantista vaan Saunalahdelta.

        Vaan ihan sama mistä ostat...Nokialaiset ovat aika heikkolaatuisia nykyään.

        Puhelimeni eivät olleet mitään alle satasen luokkaa olevia.


    • djjjd

      Kolme neljästä Gigantista ostamastani tuotteesta on hajonnut takuuaikana. Yksi telkkari toimitettiin korjattavaksi neljä kertaa (siis takuuaikana!), ennenkuin viimein saatiin tilalle toinen tv. Asioin nykyään kilpailijalla ja maksan parikymppiä enemmän.

      • ei saa

        minunkaan euroja!!! Se on sale.

        Tästä lähtien on kysyttävä tarkemmin noi takuu/palautusasiat, ettei tarvii menettää rahaa, aikaa ja hermojaan.


      • jepulijepp
        ei saa kirjoitti:

        minunkaan euroja!!! Se on sale.

        Tästä lähtien on kysyttävä tarkemmin noi takuu/palautusasiat, ettei tarvii menettää rahaa, aikaa ja hermojaan.

        Nonni. Täällä taas asiantuntijat keskustelee :)

        Silläkö on jotain väliä ostaako esim. Philipsin TV:n Gigantista vai vaikkapa Teknisiltä? Samasta tehtaasta nuo taitavat tulla tänne perähikiälle kuitenkin..


      • casadora
        jepulijepp kirjoitti:

        Nonni. Täällä taas asiantuntijat keskustelee :)

        Silläkö on jotain väliä ostaako esim. Philipsin TV:n Gigantista vai vaikkapa Teknisiltä? Samasta tehtaasta nuo taitavat tulla tänne perähikiälle kuitenkin..

        On vaan kaikki niin halvinta perusmallia mitä saa tilattua,itse ostin
        jääkaapin jossa ei ole valoa,kun oletin että kaikissa jääkaapeissa nyt valo ainakin on,
        mutta kotona huomasin että siihen retkuun olin mennyt.


      • vähän infoa
        casadora kirjoitti:

        On vaan kaikki niin halvinta perusmallia mitä saa tilattua,itse ostin
        jääkaapin jossa ei ole valoa,kun oletin että kaikissa jääkaapeissa nyt valo ainakin on,
        mutta kotona huomasin että siihen retkuun olin mennyt.

        Gigantilla on ns. omia malleja joita ei saa muualta ja ne ovat juuri niitä riisuttuja versioita ja siksi halvempia!

        Että silleen :)

        Enpä ole kovin montaa tyytyväistä Gigantin asiakasta tavannu. Eiköhän se kerro palvelusta ja laadusta?!


      • ONNISTUIN
        vähän infoa kirjoitti:

        Gigantilla on ns. omia malleja joita ei saa muualta ja ne ovat juuri niitä riisuttuja versioita ja siksi halvempia!

        Että silleen :)

        Enpä ole kovin montaa tyytyväistä Gigantin asiakasta tavannu. Eiköhän se kerro palvelusta ja laadusta?!

        Ostin partakoneen jonka myyjä väitti olevan verkko että akkukäyttöinen. Katselin käyttöjoetta liikkeessä, enkä nähnyt mainintaa akkukäyttöisyydestä. Tuli toinen myyjä paikalle joka sanoi, on myös akkukäyttöinen. Menin kotiin, ja huomasin käyttöohjeesta ettei kyseinen malli ole akkukäyttöinen. Menin liikkeeseen takaisin ja sanoin, että kauppa on purettava, koske se ei ollut mitä luvattiin. Myyjä sanoi, että koneessa ei ole mitään vikaa ja minä olin tutustunut koneeseen ennen sen ostoa. Sanoin päättäväisesti myyjälle ” hae esimiehesi paikalle ja kerro tarina hänelle mitä sanoit juuri minulle”. Myyjä mietti hetken. Ei hakenut esimiestään paikalle, vaan mentiin kassalle ja sain rahat takaisin.


      • Huumorimiehiä taas liikente...
        ONNISTUIN kirjoitti:

        Ostin partakoneen jonka myyjä väitti olevan verkko että akkukäyttöinen. Katselin käyttöjoetta liikkeessä, enkä nähnyt mainintaa akkukäyttöisyydestä. Tuli toinen myyjä paikalle joka sanoi, on myös akkukäyttöinen. Menin kotiin, ja huomasin käyttöohjeesta ettei kyseinen malli ole akkukäyttöinen. Menin liikkeeseen takaisin ja sanoin, että kauppa on purettava, koske se ei ollut mitä luvattiin. Myyjä sanoi, että koneessa ei ole mitään vikaa ja minä olin tutustunut koneeseen ennen sen ostoa. Sanoin päättäväisesti myyjälle ” hae esimiehesi paikalle ja kerro tarina hänelle mitä sanoit juuri minulle”. Myyjä mietti hetken. Ei hakenut esimiestään paikalle, vaan mentiin kassalle ja sain rahat takaisin.

        ...siellä lukee että kaikilla tuotteilla 30 päivän palautusoikeus. Ei tartte edes perustella miksi haluaa purkaa kaupan. Moni onnistuisi jos yrittäisi =)


      • d

        meneekö sinulta yleensä kaikki rikki ja autokin toimii huonosti,

        muutamia ne hajoavat kyllä aina,
        on kuin sukuvika.

        meillä on se murhe, kun kaikki kestää ja vanhalla ei ole enää mitään myynti-arvoa,
        kuin käyttöarvo/tunnearvo,
        ei viitsisi hyvää heittää pois ja ei tiedä mihin laitais.

        joskus olen vienyt salaa kirpputorien pöydille, pari viikkoa takaperinkin aivan laatutavaraa ja laitoin pöydän numeron ja lapun, 3 päivä kuluttua oli myyty,
        niin,,,,,ei ole oma pöytä, en tiedä yhtään kenen on.


    • Ei ikinä enää ...riitti !!!!!

      Ostin Gigantista läppärin joka ei toiminut heti alkujaankaan,jouduin käymään sen kanssa 11-kertaa myymälässä..ja joka kerta he väittivät sen toimivan siellä,että minulla on jokin vika laajakaistayhteydessä...?.Takuu aika meni umpeen ja minulta paloi pinna,enhän ollut käyttänyt sitä yhtään.Vein koneen jälleen takaisin ja sanoin palauttavani sen..mutta..ylimielinen myyjä väitti että koska kone on kunnossa he eivät ota sitä takaisin.Nostin ääntä...ja he lupasivat purkaa kaupat jos minulla on kaikki pakkausmateriaalit mukana...no hain jällen kotoa..1,5t-tuntia seisottuani ja odoteltuani tuli tämä sama ylimielinen myyjä,ei katsonu päälle..sanoi vain lähellä olleelle myyjäopiskelijalle että sinulle tuli taas pakattavaa??..siis he myyvät tämän rikkinäisen koneen jälleen uutena!!!??? Tämnä lysti tuli minulle maksamaan 90euroa..koska kuulema työstä he eivät rahoja voi palauttaa???!.Että sillei nämä ulkomaiset firmat täälä Suomessa.

      • sitä se on

        Menin kamera-asiani kanssa Giganttiin ja pyysin saada keskustella myymäläpäällikön kanssa. Myyjä vastasi, että päällikkö on paikalla. Kysyi kuitenkin eikö osastopäällikkö kävisi. Vastasin ei käy. Sitten myyjä kysyi vielä, että mitähän asiani koskee. Vastasin, että kameraani.

        Arvaattekos mitä myyjä sanoi seuraavaksi?

        EI MYYMÄLÄPÄÄLLIKÖLLÄ OLEKAAN AIKAA.

        Haki kuitenkin hemmon paikalle kun en antanu periksi vaan ei siitä ollut mitään hyötyä, ainoastaan mielipahaa. Samaa paskaa länkytti kuin osastopäällikkökin.

        En ole ennen tämmöstä asiakaspalvelua saanu missään!!!


      • Maustetehtaassa töissä

        Ottakaa asioista selvää ennenkuin teette itsestänne pellejä :

        TAKUU tulee VALMISTAJAN puolesta. GIGANTILLA ei ole TAKUUTA.

        Ei ole myöskään GIGANTTI-merkkisiä laitteita Suomessa vaan jällenmyyjät myyvät tuotteet Keskolle, Stockalle ja Giganttiin. Siis samaa tavaraa joka paikassa.

        Myös TAKUUHUOLLOT ovat MERKKIHUOLTOJA. Jos siis viet laitteen Giganttiin tai Mustaan Pörssiin, laite menee samaan paikkaan huoltoon ja MERKKIHUOLTO huoltaa laitteen kuntoon tai vaihtaa sen jos katsoo aiheelliseksi. Gigantti EI siis HUOLLA/VAIHDA tuotteita, ellei tavarantoimittaja ole antanut kirjallisia ohjeita asiasta.

        Voi tsiisus mettäläisiä...

        Ja jos maksaa Gigantissa sen pari kymppiä enemmän saa parempaa tavaraa. Jos ostatte halpoja laitteita MISTÄ VAAN voi takuuhuollot olla muissa maissa tai viallisen tavaran vaihto olla monimutkaisempaa.

        Ja jos itse olet tuotteen rikkonut, turha itkeä huollon tiskillä, että miksi ei mene takuuseen. Ottaa vaan sanakirjan käteen ja katsoo mitä takuu merkitsee... =) heh! Täällä saa hyvät naurut...

        SIIS ON AIVAN SE JA SAMA MISTÄ TUOTTEEN HAKEE, JOS ON HALPA-TUSKIN PELITTÄÄ!!!! Hankkikaa laihialaiset elämä!


      • jhk11
        sitä se on kirjoitti:

        Menin kamera-asiani kanssa Giganttiin ja pyysin saada keskustella myymäläpäällikön kanssa. Myyjä vastasi, että päällikkö on paikalla. Kysyi kuitenkin eikö osastopäällikkö kävisi. Vastasin ei käy. Sitten myyjä kysyi vielä, että mitähän asiani koskee. Vastasin, että kameraani.

        Arvaattekos mitä myyjä sanoi seuraavaksi?

        EI MYYMÄLÄPÄÄLLIKÖLLÄ OLEKAAN AIKAA.

        Haki kuitenkin hemmon paikalle kun en antanu periksi vaan ei siitä ollut mitään hyötyä, ainoastaan mielipahaa. Samaa paskaa länkytti kuin osastopäällikkökin.

        En ole ennen tämmöstä asiakaspalvelua saanu missään!!!

        Myymäläpäällikkö hoitaa hallinollisia asioita. Jos tuotteessa vikaa niin osastopäällikkö olis ollut sulle varmaan se oikea henkilö. Mutta kun asiakas on aina oikeassa.

        Olet varmaan myös esittänyt asiasi oikein kun paloi päälliköllä pinna...

        =)

        Jos käyttäytyy asiallisesti, ei ole ongelmia yleensä. Mulla ollut aina hyvää palvelua Gigantissa.


      • pellelle
        Maustetehtaassa töissä kirjoitti:

        Ottakaa asioista selvää ennenkuin teette itsestänne pellejä :

        TAKUU tulee VALMISTAJAN puolesta. GIGANTILLA ei ole TAKUUTA.

        Ei ole myöskään GIGANTTI-merkkisiä laitteita Suomessa vaan jällenmyyjät myyvät tuotteet Keskolle, Stockalle ja Giganttiin. Siis samaa tavaraa joka paikassa.

        Myös TAKUUHUOLLOT ovat MERKKIHUOLTOJA. Jos siis viet laitteen Giganttiin tai Mustaan Pörssiin, laite menee samaan paikkaan huoltoon ja MERKKIHUOLTO huoltaa laitteen kuntoon tai vaihtaa sen jos katsoo aiheelliseksi. Gigantti EI siis HUOLLA/VAIHDA tuotteita, ellei tavarantoimittaja ole antanut kirjallisia ohjeita asiasta.

        Voi tsiisus mettäläisiä...

        Ja jos maksaa Gigantissa sen pari kymppiä enemmän saa parempaa tavaraa. Jos ostatte halpoja laitteita MISTÄ VAAN voi takuuhuollot olla muissa maissa tai viallisen tavaran vaihto olla monimutkaisempaa.

        Ja jos itse olet tuotteen rikkonut, turha itkeä huollon tiskillä, että miksi ei mene takuuseen. Ottaa vaan sanakirjan käteen ja katsoo mitä takuu merkitsee... =) heh! Täällä saa hyvät naurut...

        SIIS ON AIVAN SE JA SAMA MISTÄ TUOTTEEN HAKEE, JOS ON HALPA-TUSKIN PELITTÄÄ!!!! Hankkikaa laihialaiset elämä!

        Lue viestiketju alusta asti niin tiedät mistä kysymys!

        Kyllä kai sen tyhmempikin tietää, ettei Gigantti mitään valmista vaan MYY!

        Vaan sen liikkeen toimintaperiaatteet ovat ihan syvältä!!!

        Kun ITSE EI OLE RIKKONUT? Vaan siellä "huoltoreissulla" joka kesti 2 kk.

        Ja tuote ei ollut mikään halpismalli.

        Mees maustetehtaan juntti vaan lakaseen niitä pippurinpölyjä sen tehtaan lattialta ja naureksi siellä ihan itekseen.


      • Uhkaako konkurssi?
        pellelle kirjoitti:

        Lue viestiketju alusta asti niin tiedät mistä kysymys!

        Kyllä kai sen tyhmempikin tietää, ettei Gigantti mitään valmista vaan MYY!

        Vaan sen liikkeen toimintaperiaatteet ovat ihan syvältä!!!

        Kun ITSE EI OLE RIKKONUT? Vaan siellä "huoltoreissulla" joka kesti 2 kk.

        Ja tuote ei ollut mikään halpismalli.

        Mees maustetehtaan juntti vaan lakaseen niitä pippurinpölyjä sen tehtaan lattialta ja naureksi siellä ihan itekseen.

        Lehtitietojen mukaan Gigantti on rahoitusvaikeuksissa. Suomen tj:n mukaan ei vaikuta Suomen toimintoihin, mutta minä ainakin aion hankkia tuotteeni vakavaraisesta yrityksestä. Konkurssipesän kanssa on huono riidellä takuuasioissa, jos se eteen tulee.

        http://www.uusisuomi.fi/raha/41148-gigantin-omistaja-liemessa


      • keskusteltiin
        jhk11 kirjoitti:

        Myymäläpäällikkö hoitaa hallinollisia asioita. Jos tuotteessa vikaa niin osastopäällikkö olis ollut sulle varmaan se oikea henkilö. Mutta kun asiakas on aina oikeassa.

        Olet varmaan myös esittänyt asiasi oikein kun paloi päälliköllä pinna...

        =)

        Jos käyttäytyy asiallisesti, ei ole ongelmia yleensä. Mulla ollut aina hyvää palvelua Gigantissa.

        ensin osastopäällikön kanssa.

        Ja ihan asiallisesti myymäläpäällikön kanssakin vaan olipa äijä kuin papukaija. Toisteli koko ajan samaa asiaa, etteipä siitä ollut mitään hyötyä!


      • ihmekään
        Uhkaako konkurssi? kirjoitti:

        Lehtitietojen mukaan Gigantti on rahoitusvaikeuksissa. Suomen tj:n mukaan ei vaikuta Suomen toimintoihin, mutta minä ainakin aion hankkia tuotteeni vakavaraisesta yrityksestä. Konkurssipesän kanssa on huono riidellä takuuasioissa, jos se eteen tulee.

        http://www.uusisuomi.fi/raha/41148-gigantin-omistaja-liemessa

        Tyytymättömät asiakkaan eivät ole hyvää mainosta!

        Kerran menetetty asiakas on 10 kertaa vaikeampi saada uudestaan asiakkaaksi kuin ihan uusi asiakas!


      • Maustetehtaassa töissä
        Uhkaako konkurssi? kirjoitti:

        Lehtitietojen mukaan Gigantti on rahoitusvaikeuksissa. Suomen tj:n mukaan ei vaikuta Suomen toimintoihin, mutta minä ainakin aion hankkia tuotteeni vakavaraisesta yrityksestä. Konkurssipesän kanssa on huono riidellä takuuasioissa, jos se eteen tulee.

        http://www.uusisuomi.fi/raha/41148-gigantin-omistaja-liemessa

        Voit viedä laitteesi vaikka Mustaan Pörssiin ja sitäkautta takuuhuoltamoon. Ihan sama mistä ostat huollot toimii tai ei toimi VALMISTAJASTA riippuen...rautalangastako pitää vääntää???


      • Maustetehtaassa töissä
        pellelle kirjoitti:

        Lue viestiketju alusta asti niin tiedät mistä kysymys!

        Kyllä kai sen tyhmempikin tietää, ettei Gigantti mitään valmista vaan MYY!

        Vaan sen liikkeen toimintaperiaatteet ovat ihan syvältä!!!

        Kun ITSE EI OLE RIKKONUT? Vaan siellä "huoltoreissulla" joka kesti 2 kk.

        Ja tuote ei ollut mikään halpismalli.

        Mees maustetehtaan juntti vaan lakaseen niitä pippurinpölyjä sen tehtaan lattialta ja naureksi siellä ihan itekseen.

        ...jos on hajonnut huollossa, mikset reklamoi suoraan huoltoon/valmistajalle??? Myyjänkö vika?

        Pyyhi pölyt aivoistas!


      • sanoa
        Maustetehtaassa töissä kirjoitti:

        ...jos on hajonnut huollossa, mikset reklamoi suoraan huoltoon/valmistajalle??? Myyjänkö vika?

        Pyyhi pölyt aivoistas!

        Voihan vee!!!

        Kyllä on reklamoitu vaan jokainen taho siirtää vastuun toiselle.

        Eli kukaan ei ota vastuuta.

        Olisit lukenut aiemmat!!!

        Opettele lukemaan!!! Ota silmä käteen!!!


      • EI IKINÄ GIGANTIIN!!!..
        sitä se on kirjoitti:

        Menin kamera-asiani kanssa Giganttiin ja pyysin saada keskustella myymäläpäällikön kanssa. Myyjä vastasi, että päällikkö on paikalla. Kysyi kuitenkin eikö osastopäällikkö kävisi. Vastasin ei käy. Sitten myyjä kysyi vielä, että mitähän asiani koskee. Vastasin, että kameraani.

        Arvaattekos mitä myyjä sanoi seuraavaksi?

        EI MYYMÄLÄPÄÄLLIKÖLLÄ OLEKAAN AIKAA.

        Haki kuitenkin hemmon paikalle kun en antanu periksi vaan ei siitä ollut mitään hyötyä, ainoastaan mielipahaa. Samaa paskaa länkytti kuin osastopäällikkökin.

        En ole ennen tämmöstä asiakaspalvelua saanu missään!!!

        Hidas,paksu YLIMIELINEN myyjä (PALVELI??!!?)minua n.vuosisitten...sen jälkeen en ole enkä tule asioimaan Gikantissa .Tavarat täysin p.... olkoot halpoja ...asioin tästälähtien vain vain MERKKILIIKKEISSÄ... Raisiossa ja Turussa


      • oikein naurattaa
        Maustetehtaassa töissä kirjoitti:

        Voit viedä laitteesi vaikka Mustaan Pörssiin ja sitäkautta takuuhuoltamoon. Ihan sama mistä ostat huollot toimii tai ei toimi VALMISTAJASTA riippuen...rautalangastako pitää vääntää???

        Väärää tietoa. Ei tämä virhevastuu mene näin.

        Vaihtoehtoja on kaksi:

        1) Viet tuotteen siihen myyjäliikkeeseen, josta ostit se ja se lähtee sieltä valmistajalle/korjaamolle

        2) Toimitat itse tuotteen maahantuojalle/takuuhuoltoon

        Toinen liike ei ole velvollinen toimittamaan toisesta liikkeesertä ostettua tuotetta mihinkään.


      • Oikein naurattaa
        Maustetehtaassa töissä kirjoitti:

        Ottakaa asioista selvää ennenkuin teette itsestänne pellejä :

        TAKUU tulee VALMISTAJAN puolesta. GIGANTILLA ei ole TAKUUTA.

        Ei ole myöskään GIGANTTI-merkkisiä laitteita Suomessa vaan jällenmyyjät myyvät tuotteet Keskolle, Stockalle ja Giganttiin. Siis samaa tavaraa joka paikassa.

        Myös TAKUUHUOLLOT ovat MERKKIHUOLTOJA. Jos siis viet laitteen Giganttiin tai Mustaan Pörssiin, laite menee samaan paikkaan huoltoon ja MERKKIHUOLTO huoltaa laitteen kuntoon tai vaihtaa sen jos katsoo aiheelliseksi. Gigantti EI siis HUOLLA/VAIHDA tuotteita, ellei tavarantoimittaja ole antanut kirjallisia ohjeita asiasta.

        Voi tsiisus mettäläisiä...

        Ja jos maksaa Gigantissa sen pari kymppiä enemmän saa parempaa tavaraa. Jos ostatte halpoja laitteita MISTÄ VAAN voi takuuhuollot olla muissa maissa tai viallisen tavaran vaihto olla monimutkaisempaa.

        Ja jos itse olet tuotteen rikkonut, turha itkeä huollon tiskillä, että miksi ei mene takuuseen. Ottaa vaan sanakirjan käteen ja katsoo mitä takuu merkitsee... =) heh! Täällä saa hyvät naurut...

        SIIS ON AIVAN SE JA SAMA MISTÄ TUOTTEEN HAKEE, JOS ON HALPA-TUSKIN PELITTÄÄ!!!! Hankkikaa laihialaiset elämä!

        Nyt kannattaa erottaa kaksi termiä

        1) Tuoteen virhevastuu = myyjän/ maahantuojan lakiin perustuva velvollisuus korjata tai korvata tuotteessa ilmennyt rikko tai virhe, josta on käyttäjälle haittaa

        2) Takuu = Myyjäliikkeen/ maahantuojan vapaaehtoisesti tuotteelle myöntämä virhevastuu, joka kattaa laajemman määrän ominaisuuksia kuin lakiin perustuva vastuu (voi korvata esim. itseaiheutettuja virheitä). Korvausten laajuu vaihtelee takuun sisällön mukaan.

        Kaupoissa kuulee usein vastattavan, että "Tällä tuotteella ei ole takuuta", mutta kysymyksessä onkin siis Virhevastuu, joka on käytännössä kaikissa uutena ostetuissa tuotteissa.


      • opaliina

        Moi
        Mä olen ostanut paljon tavaraa gigantista eikä minkään kanssa ollut mitään ongelmia,jatkossakin meinaan ostaa gigantista et silleen


      • ian sama
        opaliina kirjoitti:

        Moi
        Mä olen ostanut paljon tavaraa gigantista eikä minkään kanssa ollut mitään ongelmia,jatkossakin meinaan ostaa gigantista et silleen

        ihan hyviä ja samoja tuotteita kuin muissakin liikkeissä, takuu toimii myös, tuote menee "paskaks" päivää ennen takuun umpeutumista nii uuden sai seuraavana päivänä kotiin toimitettuna...


      • d
        Maustetehtaassa töissä kirjoitti:

        Ottakaa asioista selvää ennenkuin teette itsestänne pellejä :

        TAKUU tulee VALMISTAJAN puolesta. GIGANTILLA ei ole TAKUUTA.

        Ei ole myöskään GIGANTTI-merkkisiä laitteita Suomessa vaan jällenmyyjät myyvät tuotteet Keskolle, Stockalle ja Giganttiin. Siis samaa tavaraa joka paikassa.

        Myös TAKUUHUOLLOT ovat MERKKIHUOLTOJA. Jos siis viet laitteen Giganttiin tai Mustaan Pörssiin, laite menee samaan paikkaan huoltoon ja MERKKIHUOLTO huoltaa laitteen kuntoon tai vaihtaa sen jos katsoo aiheelliseksi. Gigantti EI siis HUOLLA/VAIHDA tuotteita, ellei tavarantoimittaja ole antanut kirjallisia ohjeita asiasta.

        Voi tsiisus mettäläisiä...

        Ja jos maksaa Gigantissa sen pari kymppiä enemmän saa parempaa tavaraa. Jos ostatte halpoja laitteita MISTÄ VAAN voi takuuhuollot olla muissa maissa tai viallisen tavaran vaihto olla monimutkaisempaa.

        Ja jos itse olet tuotteen rikkonut, turha itkeä huollon tiskillä, että miksi ei mene takuuseen. Ottaa vaan sanakirjan käteen ja katsoo mitä takuu merkitsee... =) heh! Täällä saa hyvät naurut...

        SIIS ON AIVAN SE JA SAMA MISTÄ TUOTTEEN HAKEE, JOS ON HALPA-TUSKIN PELITTÄÄ!!!! Hankkikaa laihialaiset elämä!

        takuun antaa ostajalle aina kauppa,

        näin se vaan on.


      • älämölöämmä
        d kirjoitti:

        takuun antaa ostajalle aina kauppa,

        näin se vaan on.

        no ei todellakaan anna. Monessako kaupassa olet nähnyt liukuhihnalta valmistettavan telkkareita, jossa noita takuun korvaamia toimintavirheitä syntyy ?

        Ei ihme, että on meil näin p''tön hallitus, kun ihmiset on pohjattoman tyhmiä.


    • -kun-

      et kertonut mitään faktaa, et yrittänytkään.

      digikameran saa huonoksi kun pöydällä 10 cm pudottelee useamman kerran,
      eipä ole tullut sellaista vastaan että edes kaatumisia olis jatkuvasti kestäönyt,

      toiseksi, on Sony, ostettu jo markka-aikana, ja oli vuokralla vuosia,
      otettu miljoona kuva, vai akut alkaa loppua, kamerat yleensä kestää ikuisesti jos ei kolhi.

      minä ainakin olen ostanut sieltä kaiken ja olen tyytyväinen, kun 2-3 kk odottelee niin aina sieltä löytyy todella ihanan hintainen.

      • ketjun ensimmäiseen

        viestiin, niin olen kanssasi samaa mieltä, että GIGANTTI on EXTRA PASKA kauppa. Itse en juuri noiden takuuasioiden takia asioi em. puljussa enää ikinä.. Onneksi on vaihtoehtoja..


      • Ei ole mun kauppa.
        ketjun ensimmäiseen kirjoitti:

        viestiin, niin olen kanssasi samaa mieltä, että GIGANTTI on EXTRA PASKA kauppa. Itse en juuri noiden takuuasioiden takia asioi em. puljussa enää ikinä.. Onneksi on vaihtoehtoja..

        Korkeeaan hintaan. Vikoja tuli. Takuu oli. Myyjäkoltiaiset olisivat vieneet boksini kuukausiksi korjaustelakalle. Saman tavaran sai ostoni jälkeen yli puolet halvemmalla. Jytä soi, valot vilkkui, kauppiaat naureskeli. Päänsärky tuli. Rollaattorilleni ei ollut tilaa, eikä istuionta huonojalakaselle. Vaikka. RAHHOO OLI. MIKÄ liikeketju möisi meille vanhemmalle väelle ? - Tarvitsisimme myös ikäisemme kauppiaan esittelemään. - JA RAHHOO ON. Koltiaiselta ei osteta. Terv.JNS.n Mummot.


      • xjfu78re
        Ei ole mun kauppa. kirjoitti:

        Korkeeaan hintaan. Vikoja tuli. Takuu oli. Myyjäkoltiaiset olisivat vieneet boksini kuukausiksi korjaustelakalle. Saman tavaran sai ostoni jälkeen yli puolet halvemmalla. Jytä soi, valot vilkkui, kauppiaat naureskeli. Päänsärky tuli. Rollaattorilleni ei ollut tilaa, eikä istuionta huonojalakaselle. Vaikka. RAHHOO OLI. MIKÄ liikeketju möisi meille vanhemmalle väelle ? - Tarvitsisimme myös ikäisemme kauppiaan esittelemään. - JA RAHHOO ON. Koltiaiselta ei osteta. Terv.JNS.n Mummot.

        Tosiasiahan se on että Sonyn taulutelevisiotehtaassa on oma kokoonpanolinja josta tulee tuotteita vain ja ainoastaan Gigantin myymälään.


      • Jokka52
        xjfu78re kirjoitti:

        Tosiasiahan se on että Sonyn taulutelevisiotehtaassa on oma kokoonpanolinja josta tulee tuotteita vain ja ainoastaan Gigantin myymälään.

        Vai on siellä oma kokoonpanolinja taulutelevisioille.

        Mihin tämä väite perustuu?
        Äläkkä yritä vaan selitellä, että kuulin tutun tutulta.
        Pistäppä faktaa kehiin.


    • Anonyymi

      Sama täällä ostin TV:n,OLEN KOLMEVUOTTA TAISTELLUT SEN KANSSA JA SAMAT VIAT JATKUU,Otin ostaessa sen 5-vuoden takuun ei pelaa,kusetusta.Älkää hyvät ihmiset sotkeutuko tälläisiin firmoihin,ei niilä mikään takuu pelaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      1083
    2. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      966
    3. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      850
    4. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      751
    5. Mitä teet mies

      Tälleen vappuaattona? Mietityttää, että onkohan sulla joku nainen, jonka kanssa vietät vapun? 😔
      Ikävä
      20
      750
    6. Nainen, olet kaipaillut seuraani

      Tiedän sen, kuulen sen. Sinulla ei ole muita joiden kanssa voisit niistä asioista keskustella joista keskustelet kanssan
      Ikävä
      77
      748
    7. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      12
      744
    8. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      15
      740
    9. Kirjoitit joskus minulle tietäen

      Että se olin minä.
      Ikävä
      47
      728
    10. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      4
      714
    Aihe