Pelejäkin on tarjolla noin 50 tällä hetkellä jos haluaa vaihtelua. Radio ja mp3-soitin samassa masiinassa puhelimen ja pelien kanssa. En oo kerinnyt kunnolla vielä tutustua kun meni eka ilta pelaillessa Moto-peliä! Grafiikka loistava noin pieneen masiinaan.
Ostin N-Gagen. Ihan ok!
2
709
Vastaukset
- Peluri
Juu itsekin sen tuossa hommailin kun eipä se edes järin kallis ollut verrattuna siihen mitä aikanaan arvailtiin sen tulevan maksamaan kun aletaan markkinoimaan.
Leluhan se on ei siitä mihinkään pääse ja jos nyt arvostaa pelkkiä puhelintoimintoja niin turha siitä on maksaa mutta kyllä kun jo aikanaan 5110 lähtien matopeliin hurahti ja aina on tottunut että kun tarpeeksi uusia juttuja johonkin puhelinmalliin tulee pelien ym. semmoisten muodossa niin on tullut hommailtua:)
Katsoo nyt vain sitten kuinka paljon tuossa pilottierässä ilmenee vikoja...5110:han niitä aikanaan oli aivan sumeasti, samoin kuin 6110 ja 6150, käytännössä vasta kolmannet erät ovat toimineet kunnolla näissä malleissa ja aika tekninen vehjehän tuo N on että katsoo nyt pelaako mutta kahdessa päivässä ei ainakaan heti ilmenneitä tyyppivikoja ole ollut omassa eikä emännän puhelimessa. Aina vähän nuo ns. pilottoerät sellaisia että vähän miettii ostaako vai ei.
Tosin nyt ei mitään kovin epävarmoja eriä ole tullut, 3150i edellinen sellainen oli joka kerran meni huoltoon itsellä mutta sekin pelkkä näyttövika, tosin vanhentuva mallihan sekin jo alkaa olla. - Rane
Ostin myös N-Gagen. Tähän asti on vaikuttanut mainiolta laitteelta! Matkustan paljon junalla ja nyt aika kuluu mukavasti pelaillessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569