Lukolla kasassa neljästä pelistä jo 11 pistettä.
Taitaa olla kateellisten suut hiljaisia?
Paskat teidän mielipiteistä, katsokaa sarjataulukkoa ja tulkaa sitten väittämään lisää.
Lukko liigan parhaimpia tällä kaudella
3
273
Vastaukset
- Olkoon
Ensimmäinnen seura mikä on voittanut sm-liigan jo 4 pelatun ottelun jälkeen. (kaiki eivät tosin ole 4 peliä edes pelanneet) Lukko on pelannut hyvin 4 ensimmäistä ottelua. Eikös niitä ole vielä jokunen jäljellä ? Pelataampa taas ensin.. Katsotaan tuota sarjataulukko sitten 10 matsin jälkeen. Seuraava etappi ompi joulu ja sitten kevät (keväällä jaetaan mestaruus.) Eikä nyt.. Jokavuosi sm-liigassa on nähty noita "tähdenlentoja"¨. Tähdenlennot ovat sammuneet yleensä n: 10 pelinjälkeen. Jotkut onnekkaat ovat sinnitelleet jopa jouluun.
Pelataanko ensin vaikka ne 10 peliä ja katsotaan sitten ketkä on kärjessä ??- Lukkofanittaja
Laitetaan jäitä lippiksen alle ja katsellaan pelejä.Toivottavasti jatko menee yhtä hienosti kuin nämä ensimmäiset matsitkin.
- STADILAISKETTU
Lukkofanittaja kirjoitti:
Laitetaan jäitä lippiksen alle ja katsellaan pelejä.Toivottavasti jatko menee yhtä hienosti kuin nämä ensimmäiset matsitkin.
PITÄÄ SEURATA MURHARYHMÄN PELEJÄ TÄÄLTÄ HESASTA KÄSIN < SE KENTTÄ ON KYLLÄ MURHARYHMÄ < HAATAJA-SAARENHEIMO-SAARELA < SIINÄ JÄÄ HIFK-PAKITKIN KAKKOSEKSI KUN SE TRIO MURSKAA JOKA JOUKKUEEN PUOLUSTUKSEN...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1606981
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264088- 473397
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1353138- 512906
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262286- 432256
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2722013Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt551975- 291856