Lukolla kasassa neljästä pelistä jo 11 pistettä.
Taitaa olla kateellisten suut hiljaisia?
Paskat teidän mielipiteistä, katsokaa sarjataulukkoa ja tulkaa sitten väittämään lisää.
Lukko liigan parhaimpia tällä kaudella
3
282
Vastaukset
- Olkoon
Ensimmäinnen seura mikä on voittanut sm-liigan jo 4 pelatun ottelun jälkeen. (kaiki eivät tosin ole 4 peliä edes pelanneet) Lukko on pelannut hyvin 4 ensimmäistä ottelua. Eikös niitä ole vielä jokunen jäljellä ? Pelataampa taas ensin.. Katsotaan tuota sarjataulukko sitten 10 matsin jälkeen. Seuraava etappi ompi joulu ja sitten kevät (keväällä jaetaan mestaruus.) Eikä nyt.. Jokavuosi sm-liigassa on nähty noita "tähdenlentoja"¨. Tähdenlennot ovat sammuneet yleensä n: 10 pelinjälkeen. Jotkut onnekkaat ovat sinnitelleet jopa jouluun.
Pelataanko ensin vaikka ne 10 peliä ja katsotaan sitten ketkä on kärjessä ??- Lukkofanittaja
Laitetaan jäitä lippiksen alle ja katsellaan pelejä.Toivottavasti jatko menee yhtä hienosti kuin nämä ensimmäiset matsitkin.
- STADILAISKETTU
Lukkofanittaja kirjoitti:
Laitetaan jäitä lippiksen alle ja katsellaan pelejä.Toivottavasti jatko menee yhtä hienosti kuin nämä ensimmäiset matsitkin.
PITÄÄ SEURATA MURHARYHMÄN PELEJÄ TÄÄLTÄ HESASTA KÄSIN < SE KENTTÄ ON KYLLÄ MURHARYHMÄ < HAATAJA-SAARENHEIMO-SAARELA < SIINÄ JÄÄ HIFK-PAKITKIN KAKKOSEKSI KUN SE TRIO MURSKAA JOKA JOUKKUEEN PUOLUSTUKSEN...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937858
- 403782
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321073Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281013Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10790Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749