Eiköhän tämä ole niin sanottu alkukauden ihme.Pikkuveli(Rauma) pärjää edes muutaman pelin ajan ja isoveli (Pori) herää myöhemmin kuten muissakin lajeissa ja vie pikkuveljeä joka ei osaa menestyä kuin pässiä narusta.
Popankaan ei tarvinnut pelata kuin yksi peli etelän luusereita vastaan ja rutiinipelillä varmistivat jo satakunnan herruuden jälleen poriin.
Tiputte kuitenkin taas.
Luguu alas.
1
233
Vastaukset 1
- edelleen pori,
huomattavasti nuorempana, onko pori niin nuori ettei ala-astelaisille vielä ole ehditty opetettaa miten määrittyy pikkuveli ja isoveli.
Muutenkin rakas porin perspojumme voisit jääkiekosta mitään ymmärtämättömänä siirtyä vaikka TAKAISIN TUTIN IMIJÄKSI.
Kukaan ei jää kaipaamaan sinua ja paskan jauhantaasi!
Mistä tuo katkera kateutesi johtuu, kerro jo.
Ei tuo ole enää mitään normaalia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1051334Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91807Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35691- 50686
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja124594Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat30551Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol32526Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔31517Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö184515Huomasitko? Elämä Lapselle -konsertti tänään suorana tv:ssä - Aika kova kattaus huippuartisteja!
Lastenklinikoiden Kummien järjestämä Elämä Lapselle -konsertti tukee Suomen viiden yliopistollisen lastensairaalan toimi24500