vesimies nainen

leijona mies

mikä on ennuste

9

2022

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vesimies nainen

      Sanoisin että sun tulis höllätä huomattavasti otetta omista näkemyksistä ja antaa vesimies-naisen olla omaperäinen ihana itsensä.

    • mikäli jaatte

      tiskivuorot ja siivousvuorot. Mopin heiluttajia ei ole koskaan liikaa.

    • tulinen vetskari

      ainakin mun suhde leijonaan on yhtä tulta ja tappuraa ja intohimoa,
      siivoan kyllä..en oikein ymmärtänyt tuota jonkun kommenttia jaatte tiskivuorot?
      vm- on aika sopeutuvainen luonne..boheemi...ja itse olen kova menemään ja tulemaan; joten vauhtia voi vm- naisessa olla jollekkin liikaa...mutta tuskin leijonalle..

    • jo 16v

      naimisissa leijonamiehen kanssa ja hyvin menee. Mä vesimiesnaisena oon aika avarakatseinen mut myös hyvin liikkuva ja levoton luonne. Yhteisymmärrys pelaa ainakin meillä =)

    • JellonaM

      varoittamatta, jos kyllästyy. 18 v naimisissa veskarin kanssa, muuten ihana nainen. Jättäminen tuli täytenä yllätyksena. Ei antanut pitkän suhteen vaikuttaa, vaan sanoi, että se on loppu nyt. Ei antanut tilaisuutta edes puhua asiasta.

      • jellonanjellona

        Onko nyt paljastunut syy, onko hänellä kenties toinen?
        No se ottaa hetken aikaa, kun hän tulee selvittämään asian vielä sinulle.


      • veskariN

        selittää tai varoittaa etukäteen, jos tahtoo lähteä omille teilleen.
        Kyllä olet varmaan pieniä merkkejä nähnyt tulevasta jos oikein tarkkaan muistiasi pinnistät.
        Totuus on, että vesimiesnainen tahtoessaan jättää, voi sen tehdä todella kylmästi, esim. tekstarilla tai sähköpostilla.
        Mutta sehän on oikeastaan vain fiksua, siitä voi helposti tarkistaa jos sattuu unohtamaan mitä asiaa se viesti koskikaan.
        Mitä sitä suotta jaarittelemaan. Loppu mikä loppu.


      • 0000000

        Hämmästynytn ethän vain pettänyt uskollisuus kova sana veskarille


    • Kiltti vesimiesnainen

      Seurustelin seitsemän vuotta leijonamiehen kanssa. Hänen ehdoillaan mentiin pitkän aikaa. Ihailin ja kunnioitin aluksi. Minä pidin häntä kumppaninani, jonka esittelin suvullenikin. Hän mietti avioeroa monta vuotta eikä näyttänyt minua kenellekään. Selitystä en saanut, vaikka lopulta vaadinkin tietoa, missä mennään. Kun en enää jaksanut olla kiltti, joustava ja mukautuva, vaan rupesin minäkin "elämään omaa elämääni", hän jätti minut vakoiltuaan ensin ajatuksiani lukemalla päiväkirjaani ja tekstiviestejäni. Vaikea ihminen: ei päästänyt lähelleen henkisesti. Suhde ei onnistu ilman rehellisyyttä. Salarakas oli helppo jättää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Savonlinnassa machete hyökkäys!

      Myös kirvestä käytetty lyömäaseena......näin se Savonlinnakin rikastui...
      Maailman menoa
      184
      3082
    2. Mikä siinä sun kaivatussasi on niin

      erityistä muihin verrattuna? 🙋‍♂️
      Ikävä
      165
      2213
    3. Jos sinua kiinnostaa nainen

      tai olet miettinyt, niin ei minulla ole ollut ketään. Olen viettänyt hiljaista ja yksinäistä elämää. En ole "käynyt nais
      Ikävä
      66
      1986
    4. Suoraan Sinulle

      En usko välttämättä mihinkään sielunkumppanuuteen tai muuhun maagiseen voimaan, mutta sinussa olen silti nähnyt jotain,
      Ikävä
      50
      1429
    5. Mikähän auttaisi kun kuIIi

      Seisoo kun lipputanko. PaIIien sitominen antaa voimakkaan orkun mikä jeesaa himoja hetkeksi, mutta se panetus tulee pian
      Ikävä
      81
      1398
    6. Miksi toisille löytyy kumppani, mutta joillekin ei?

      Usein ihmettelee, miten helppoa joillekin on löytää seuraa. Jo nuoresta asti on kumppani vierellä ja jos tulee ero, vaih
      Sinkut
      182
      1304
    7. Kuvaile omaa ulkonäköäsi

      Niin kaivattusi voi bongata sinut täältä.
      Ikävä
      97
      1231
    8. Niin siinä kävi

      Mä ihastuin suhun. Kukapa ei? Olisi pitänyt kuunnella sisäistä naisen vaistoa, etten takuulla ollut ainut. Kuulin sattum
      Ikävä
      61
      1103
    9. Apokryfikirjat: mitä "kielletyt kirjat" kätkevät sisäänsä?

      Itämaiset palstat eivät ole Raamatun tai kristinuskon asialla, mutta koska meitä häiritään täällä, meidän on puhuttava a
      Hindulaisuus
      373
      1100
    10. Mitä siellä tapahtuu?

      Mitä ihmettä? Joku hyökkäys?
      Savonlinna
      22
      973
    Aihe