mikä on ennuste
vesimies nainen
9
2042
Vastaukset
- Vesimies nainen
Sanoisin että sun tulis höllätä huomattavasti otetta omista näkemyksistä ja antaa vesimies-naisen olla omaperäinen ihana itsensä.
- mikäli jaatte
tiskivuorot ja siivousvuorot. Mopin heiluttajia ei ole koskaan liikaa.
- tulinen vetskari
ainakin mun suhde leijonaan on yhtä tulta ja tappuraa ja intohimoa,
siivoan kyllä..en oikein ymmärtänyt tuota jonkun kommenttia jaatte tiskivuorot?
vm- on aika sopeutuvainen luonne..boheemi...ja itse olen kova menemään ja tulemaan; joten vauhtia voi vm- naisessa olla jollekkin liikaa...mutta tuskin leijonalle.. - jo 16v
naimisissa leijonamiehen kanssa ja hyvin menee. Mä vesimiesnaisena oon aika avarakatseinen mut myös hyvin liikkuva ja levoton luonne. Yhteisymmärrys pelaa ainakin meillä =)
- JellonaM
varoittamatta, jos kyllästyy. 18 v naimisissa veskarin kanssa, muuten ihana nainen. Jättäminen tuli täytenä yllätyksena. Ei antanut pitkän suhteen vaikuttaa, vaan sanoi, että se on loppu nyt. Ei antanut tilaisuutta edes puhua asiasta.
- jellonanjellona
Onko nyt paljastunut syy, onko hänellä kenties toinen?
No se ottaa hetken aikaa, kun hän tulee selvittämään asian vielä sinulle. - veskariN
selittää tai varoittaa etukäteen, jos tahtoo lähteä omille teilleen.
Kyllä olet varmaan pieniä merkkejä nähnyt tulevasta jos oikein tarkkaan muistiasi pinnistät.
Totuus on, että vesimiesnainen tahtoessaan jättää, voi sen tehdä todella kylmästi, esim. tekstarilla tai sähköpostilla.
Mutta sehän on oikeastaan vain fiksua, siitä voi helposti tarkistaa jos sattuu unohtamaan mitä asiaa se viesti koskikaan.
Mitä sitä suotta jaarittelemaan. Loppu mikä loppu. - 0000000
Hämmästynytn ethän vain pettänyt uskollisuus kova sana veskarille
- Kiltti vesimiesnainen
Seurustelin seitsemän vuotta leijonamiehen kanssa. Hänen ehdoillaan mentiin pitkän aikaa. Ihailin ja kunnioitin aluksi. Minä pidin häntä kumppaninani, jonka esittelin suvullenikin. Hän mietti avioeroa monta vuotta eikä näyttänyt minua kenellekään. Selitystä en saanut, vaikka lopulta vaadinkin tietoa, missä mennään. Kun en enää jaksanut olla kiltti, joustava ja mukautuva, vaan rupesin minäkin "elämään omaa elämääni", hän jätti minut vakoiltuaan ensin ajatuksiani lukemalla päiväkirjaani ja tekstiviestejäni. Vaikea ihminen: ei päästänyt lähelleen henkisesti. Suhde ei onnistu ilman rehellisyyttä. Salarakas oli helppo jättää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076952Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982