MÄ HALUAN KUOLLA!

luuseri nro.1

Mä en halua mitään muuta ku kuolla... jos saisin kolme toivomusta niin toivoisin: ettei minua olisi ikinä ollutkaan,ystävilleni hyvän elämän ja ettei enää ikinä tule maailmaan ihmisiä kuin minä!

ei mulla edes ole masennusta joten en tiiä miks tänne ees kirjotin, ehkä mä oon vaa niin helvetin tyhmä etten tajuu sitäkään ettei ketään kiinnosta mun jutut ja kaikilla on parempaakin tekemistä ku kuunnella mun ongelmia... tai ei mul ees oo ongelmia ku se että elän!

jos mä kuolisin ni koko maapallo olis parempi paikka elää...
kertokaa mulle! miten joku voi olla näin epäonnistunut kuin minä? miten se voi olla mahdollisita? munhan pitäis päästä jos varmaan ennätysten kirjaan mun huonoista puolista!!

no mutta mä jätän teijät nyt ihan rauhaan ja meen syömään jotain ja toivottavasti mä tukehdun...

-Sarah-

17

4262

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Idiootti

      ...mutta vielä kun pystyt, saatat kenties haluta
      kirjoittaa vähän syitä tähän uskomattomaan vuodatukseen. Onko sulla muitakin syitä kuolla kun pelkkä onneton valitus? Tosta saa nyt pakosti sellaisen kuvan, että et ole elämäs aikana tehnyt muuta kuin valittanut, ja sen takia kukaan ei halua kuunnella sun juttuja.

      Jos kuitenkin ehit kuolla ennen selvitystä niin tervemenoa vaan!

      • Anonyymi

        Sinusta tuollaisen valittaja-käsityksen sai ennemmin kuin aloittajasta.

        Toivottavasti 15 vuotta on tuonut jotain muutakin.


    • niina

      yritä jaksaa vielä!mulla samat ajatukset päässä.sulla on kyllä masennusta.hae apua siihen muuten olet hetken päästä ihan hajalla.mä tässä juuri mietiskelen kans että haenko apua,kun on tosi hyviä päivä kans joukossa mutta välillä tuntuu että vois kuolla pois.

    • Arhippaini

      "jos mä kuolisin ni koko maapallo olis parempi paikka elää...", en oikein tuohon usko. Kyllä löytyy sellaistakin porukkaa maailmasta, että jos niistä ei olisi edes vaikka 100 pahinta, niin maailma olisi silloin paljon parempi paikka.
      Itsellä nämä kuoleman toiveet vaihtelevat masennustilanteen mukaan. Useimmiten on sitä kuoleman toivetta tyyliin "tulis tauti ja tappais." Toisinaan tulee tuo oman käden ratkaisukin mieleen. Mutta kuluneena kesänä oli jokunen viikko sitäkin aikaa, kun ei kumpikaan noista edellisistä vaihtoehdoista pyörinyt mielessä. Siksi olenkin ajatellut katsella tässä vielä ainakin toistaiseksi, että "kuis äijän käy." Joskus kun ajattelen omaa tilannettani, niin menee ihan naurun puolelle, että tässä sitä muuten viriili kaveri vaan kyhjöttää paikallaan, ja päivittelee omaa surkeuttaan. Voisin suositella sellaista näkökulmaa kaikille masennuksesta kärsiville, että seuraatte itteänne vähän matkan päästä ittenne ulkopuolelta, ja välillä vähän huumorilla suhtautuen, että "katellaan nyt ainakin toistaiseksi miten sullakin ressukalla tässä hommat etenevät, kun sun tilantees vaikuttaa niin mielenkiintoiselta ja vähän humoristiseltakin."

      • luuseri nro.1

        kukaan ei IKINÄ ota mua tosissaan!!!!!

        eikä mulla mitään masennusta ole. ei sille mitään voi jos on vaa tällänen maan vaiva saatanan ikisinkku paska!! ei ihmisten kuulu elää, jos ne tietää olevansa koko elämän yksin hyvänä esimerkkinä minä, sellaset ihmiset ovat vaan maanvaiva ja taakka. mun kaltaisista ihmisistä ei ikinä ole mitään hyötyä kenellekkään...
        kyllä mäkin joskus itselleni nauran, mut nauran siksi et miten oikeesti se voi olla mahdollista että tulee näin epäonnistunut ihminen ku mä, ni tähän maailmaan...!!!

        mä haluisin olla vaa pidetty ihminen, että täs maailmassa olis yks ihminen joka oikeesti välittää, rakastaa ja ottaa mut tosissaan... mut se taitaa olla liikaa pyydetty ainakin mun kohdalla...


      • Idiootti
        luuseri nro.1 kirjoitti:

        kukaan ei IKINÄ ota mua tosissaan!!!!!

        eikä mulla mitään masennusta ole. ei sille mitään voi jos on vaa tällänen maan vaiva saatanan ikisinkku paska!! ei ihmisten kuulu elää, jos ne tietää olevansa koko elämän yksin hyvänä esimerkkinä minä, sellaset ihmiset ovat vaan maanvaiva ja taakka. mun kaltaisista ihmisistä ei ikinä ole mitään hyötyä kenellekkään...
        kyllä mäkin joskus itselleni nauran, mut nauran siksi et miten oikeesti se voi olla mahdollista että tulee näin epäonnistunut ihminen ku mä, ni tähän maailmaan...!!!

        mä haluisin olla vaa pidetty ihminen, että täs maailmassa olis yks ihminen joka oikeesti välittää, rakastaa ja ottaa mut tosissaan... mut se taitaa olla liikaa pyydetty ainakin mun kohdalla...

        Sun ongelmas on se, että oot vaan niin vitun sokea ja kuuro; vaikka sun lähelläs olis miten kiinnostuneita ihmisiä niin ethän sää niitä huomaa kun valitat koko ajan vaan omaa surkeuttas! Katsot vaan omaa napaas. Ei niitä kiinnostuneita ihmisiä sun puolestas kukaan muu huomaa sulle.

        Opettele tulemaan ensin ittes kanssa toimeen niin ehkä jää aikaa katsella niitä muita ihmisiä.

        On susta joku hyöty; en ole pitkään aikaan päässyt näin kunnolla aukomaan päätäni kenellekkään, sitä paitsi olo kohentui heti kun jollakin näyttää menevän noinkin huonosti.


      • -angel-
        luuseri nro.1 kirjoitti:

        kukaan ei IKINÄ ota mua tosissaan!!!!!

        eikä mulla mitään masennusta ole. ei sille mitään voi jos on vaa tällänen maan vaiva saatanan ikisinkku paska!! ei ihmisten kuulu elää, jos ne tietää olevansa koko elämän yksin hyvänä esimerkkinä minä, sellaset ihmiset ovat vaan maanvaiva ja taakka. mun kaltaisista ihmisistä ei ikinä ole mitään hyötyä kenellekkään...
        kyllä mäkin joskus itselleni nauran, mut nauran siksi et miten oikeesti se voi olla mahdollista että tulee näin epäonnistunut ihminen ku mä, ni tähän maailmaan...!!!

        mä haluisin olla vaa pidetty ihminen, että täs maailmassa olis yks ihminen joka oikeesti välittää, rakastaa ja ottaa mut tosissaan... mut se taitaa olla liikaa pyydetty ainakin mun kohdalla...

        Kuulu varmana pahimpiin suomalaisiin..

        Katsotaan;
        Oletko,
        pedofiili?
        raiskaaja?
        Murhaaja?
        Hyväksikäyttäjä?

        Jos noi poistettas, niin olisi parempi paikka elää..

        Mä otan sut tosissani..Mulla on samanlaista..Toivon samoja asioita..tai toivoin..

        sä epäonnistunut?Selitä, mistä niin päättelet?

        Sä kuulostat nuorelta ihmiseltä, joka kaipaa ihmistä jolle puhua.

        Ei ole liikaa pyydetty, mä itse olen pyytänyt sitä monta vuotta,enkä ole saanut, "sitä oikeaa", mutta olen saanut ystäviä, ja ne auttavat, kun on vaikeeta, annathan minun olla ystäväsi, ja tukea sua, ja välittää susta juuri tuollaisena..

        Vaihda toi nikki, oman elämänsä sankari.nro.1..

        Jos haluat ystävän, jolle voi puhua ilot ja surut, kaikki maan ja taivaan väliltä, ja maan alta ja avaruudesta, mailaa minulle..

        Ystäviä ei ole koskaan liikaa*halaa*

        voit valita mailaatko

        [email protected]

        vai

        [email protected]

        Joitain häiritsee tuo auttava enkeli leima, mut olen kokenut ja näkenyt paljon, ja osaan kuunnella, annan minun olla ystäväsi.


      • -angel-
        Idiootti kirjoitti:

        Sun ongelmas on se, että oot vaan niin vitun sokea ja kuuro; vaikka sun lähelläs olis miten kiinnostuneita ihmisiä niin ethän sää niitä huomaa kun valitat koko ajan vaan omaa surkeuttas! Katsot vaan omaa napaas. Ei niitä kiinnostuneita ihmisiä sun puolestas kukaan muu huomaa sulle.

        Opettele tulemaan ensin ittes kanssa toimeen niin ehkä jää aikaa katsella niitä muita ihmisiä.

        On susta joku hyöty; en ole pitkään aikaan päässyt näin kunnolla aukomaan päätäni kenellekkään, sitä paitsi olo kohentui heti kun jollakin näyttää menevän noinkin huonosti.

        on mukava nähdä kun toisen elämä menee huonosti..sä oot, noh, nicissähän se lukee, idiootti..


      • Idiootti
        -angel- kirjoitti:

        on mukava nähdä kun toisen elämä menee huonosti..sä oot, noh, nicissähän se lukee, idiootti..

        >sä oot, noh, nicissähän se lukee, idiootti..

        Eipä ollut taaskaan kummoista haastetta huomata, kun kerran annoin vastauksenkin ennen kysymystä.

        Mitä kiksejä sä saat tuosta "auttava.enkeli"-paskasta? Oot käynyt jakelemassa osoitettas miljoonalla eri palstalla. Meinasitko pelastaa maailman kenties?


      • luuseri nro.1
        -angel- kirjoitti:

        Kuulu varmana pahimpiin suomalaisiin..

        Katsotaan;
        Oletko,
        pedofiili?
        raiskaaja?
        Murhaaja?
        Hyväksikäyttäjä?

        Jos noi poistettas, niin olisi parempi paikka elää..

        Mä otan sut tosissani..Mulla on samanlaista..Toivon samoja asioita..tai toivoin..

        sä epäonnistunut?Selitä, mistä niin päättelet?

        Sä kuulostat nuorelta ihmiseltä, joka kaipaa ihmistä jolle puhua.

        Ei ole liikaa pyydetty, mä itse olen pyytänyt sitä monta vuotta,enkä ole saanut, "sitä oikeaa", mutta olen saanut ystäviä, ja ne auttavat, kun on vaikeeta, annathan minun olla ystäväsi, ja tukea sua, ja välittää susta juuri tuollaisena..

        Vaihda toi nikki, oman elämänsä sankari.nro.1..

        Jos haluat ystävän, jolle voi puhua ilot ja surut, kaikki maan ja taivaan väliltä, ja maan alta ja avaruudesta, mailaa minulle..

        Ystäviä ei ole koskaan liikaa*halaa*

        voit valita mailaatko

        [email protected]

        vai

        [email protected]

        Joitain häiritsee tuo auttava enkeli leima, mut olen kokenut ja näkenyt paljon, ja osaan kuunnella, annan minun olla ystäväsi.

        ai muka oon epäonnistunut?! no kaikin mahdollisin tavoin.. mä oon pettymys mun vanhemmille ja haitaks vaan koko maailmalle...!!
        mä yritin lähettää sulle e-mailia mutta enhän mä osaa sitäkään..! en mä vaa osaa mitään!!!
        ei sille mitään voi...!

        -sarah-


      • Idiootti
        luuseri nro.1 kirjoitti:

        ai muka oon epäonnistunut?! no kaikin mahdollisin tavoin.. mä oon pettymys mun vanhemmille ja haitaks vaan koko maailmalle...!!
        mä yritin lähettää sulle e-mailia mutta enhän mä osaa sitäkään..! en mä vaa osaa mitään!!!
        ei sille mitään voi...!

        -sarah-

        Jos et sää vittu osaa tehdä mitään muuta kuin nalkuttaa, rupea vaikka puhelinmyyjäksi, kriitikoksi tai oppositiopuolueen poliitikoksi. Niissä ammateissa sua ei kukaan rakasta, mutta eipä sua näytä kukaan rakastavan muutenkaan. Vitun idiootti!! Keksi itelles sellainen homma, jossa pääset pätemään ainoalla vahvuudellasi: valittamisella. :)

        Piti taas vääntää koko paska rautalangasta, jumaliste!


      • luuseri nro.1
        Idiootti kirjoitti:

        Jos et sää vittu osaa tehdä mitään muuta kuin nalkuttaa, rupea vaikka puhelinmyyjäksi, kriitikoksi tai oppositiopuolueen poliitikoksi. Niissä ammateissa sua ei kukaan rakasta, mutta eipä sua näytä kukaan rakastavan muutenkaan. Vitun idiootti!! Keksi itelles sellainen homma, jossa pääset pätemään ainoalla vahvuudellasi: valittamisella. :)

        Piti taas vääntää koko paska rautalangasta, jumaliste!

        koska musta ei oo mitään hyötyä näin kunnon ihmisenä, ni mä rupean tekemään jotain msitä on jollekkin ees hyötyä... tai mä ja mun kaveri ryhdytään samaan hommaan. me saadaan rahaa ja kun on rahaa saa mitä haluaa...

        elikkäs me ollaan nyt iha vakavissamme päätetty ryhtyä: huumeiden salakuljettajiksi ja sivutyönä me ollaan huoria... saadaan muuten ihan sikana rahaa... huora saa yhessä yössä n.170 € ja sit voi viel sivussa olla palkka murhaaja ja autovaras... toi ois pitäny heti keksiä!!! kiitos idiooti! sä avasit mun silmät aj nyt nään päivän valoa! ammatti oma pikku ammatti! paljon rajaa, miehiä ja hyviä fiiliksiä ja viel kun jää kiinni ni pääse lämmitettyyn vankilaan ilmaisen ruuan ja ihmisten pariin... IHANAAAAAA... mä oon oikeesti löytäny itelleni elämän tien... ja kun mulla on tarpeeksi rahaa niin rupean elämään kuin kunnon ihminen ja perustan pikku perheen jonnekkin maatilalle...

        mä rakastan sua idiootti... kerrankin mulla on oikeasti syy elää. mä voin päästä lehtiin ja vaikka historian kirjoihin maailman suurimpana huumausaineiden salakuljettajana!!!! musta tulee miljonääri julkkis joka muistetaan...


      • Idiootti
        luuseri nro.1 kirjoitti:

        koska musta ei oo mitään hyötyä näin kunnon ihmisenä, ni mä rupean tekemään jotain msitä on jollekkin ees hyötyä... tai mä ja mun kaveri ryhdytään samaan hommaan. me saadaan rahaa ja kun on rahaa saa mitä haluaa...

        elikkäs me ollaan nyt iha vakavissamme päätetty ryhtyä: huumeiden salakuljettajiksi ja sivutyönä me ollaan huoria... saadaan muuten ihan sikana rahaa... huora saa yhessä yössä n.170 € ja sit voi viel sivussa olla palkka murhaaja ja autovaras... toi ois pitäny heti keksiä!!! kiitos idiooti! sä avasit mun silmät aj nyt nään päivän valoa! ammatti oma pikku ammatti! paljon rajaa, miehiä ja hyviä fiiliksiä ja viel kun jää kiinni ni pääse lämmitettyyn vankilaan ilmaisen ruuan ja ihmisten pariin... IHANAAAAAA... mä oon oikeesti löytäny itelleni elämän tien... ja kun mulla on tarpeeksi rahaa niin rupean elämään kuin kunnon ihminen ja perustan pikku perheen jonnekkin maatilalle...

        mä rakastan sua idiootti... kerrankin mulla on oikeasti syy elää. mä voin päästä lehtiin ja vaikka historian kirjoihin maailman suurimpana huumausaineiden salakuljettajana!!!! musta tulee miljonääri julkkis joka muistetaan...

        >mä rakastan sua idiootti... kerrankin mulla on
        >oikeasti syy elää. mä voin päästä lehtiin ja
        >vaikka historian kirjoihin maailman suurimpana
        >huumausaineiden salakuljettajana!!!! musta tulee
        >miljonääri julkkis joka muistetaan...

        Määkin rakastan sua luuseri, koska ilman sua mulla olis ihan vitun huonot mahdollisuudet purkaa paskaa oloa kehenkään muuhun! Niin kauan kuin sää saat hyvät fiilikset tuosta huoran ja salakuljettajan olosta, niin tee se! Sillä välin mää vilkuilen lehtien otsikoita ja odotan kun sää satut pääsemään niihin... >:(


    • Seonvaanniin

      Elämä on ihanata

    • juoksekauemmaksivapaaksi

      suomi olisi paljon parempi paikka elää jos poistettaisiin hallitus eduskunta politiikot ja muut kansaa huijaavat ahneet valehtelijat virkaloiset.

      sinä aloittaja olet kiltti harmiton ihminen jolle toivon vain hyvää.

    • Vammanenlapsi

      Mäki haluun aina välillä kuolla ja oon miettiny monta kertaa itsarii ja oon myös viillelly musta tuntuu et kukaan ei ymmärrä mua eikä kukaan rakasta tai tarvii mua mustaki ois parempi et kuolisin eikä muillakaan oo masennusta joten en tiiä miks oon näin vammanen mut mun kaverit on ainoo syy miks elän vielä joten kiitos heille❤

      -kata-

    • Anonyymi

      Tajuan että elämä on oikeasti vaikea.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minua odottaa

      Joku todella ihana nainen jossain tulevaisuudessa. Siihen uskon ja luotan. 🤗❤️✨
      Sinkut
      219
      4177
    2. Miten toivoisit

      Teidän välien olevan tällä hetkellä? Tässä tilanteessa?
      Ikävä
      121
      4026
    3. Keksitkö keinon

      Miten voin nähdä ihastusta joka ei myönnä tunteitaan.
      Ikävä
      48
      3642
    4. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      67
      3029
    5. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2751
    6. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2528
    7. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2528
    8. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2406
    9. T- miehelle....

      Kuka sua rakastaa? Kertoi rakastavansa....
      Suhteet
      41
      2299
    10. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2245
    Aihe