4.10 on Laguunissa Kauko Röykän keikka. Tietääkö kukaan onko paikassa mitään ikärajoituksia, kun en sitä tietoa mistään löydä?
Sininen Laguuni
10
2033
Vastaukset
- joskus käynyt
mutta eikö tosiaan löydy edes puhelinnumeroa ko. firmaan, jotta voisit soittaa/kysyä?
- on..
yyterissä..toi sininen laguuni..on kait auki vain kesällä..
- kuullut että
tässä jotain kirjoitti:
tietoa
http://www.vapaa-aikavirasto.com/ravintolat/?pid=287&rid=6057paikassa on ollut ongelmia alaikäisten suhteen ja ovat saanet niistä myös varoituksia!
- taidettiinkin kysyä
kuullut että kirjoitti:
paikassa on ollut ongelmia alaikäisten suhteen ja ovat saanet niistä myös varoituksia!
Kai se on helpointa soittaa ko. paikkaan ja kysyä tilanne?
Ihmetyttää tää nykynuorison tapa turvata nettiin ja näihin onnettomiin palstoihin aina ja kaikessa. "Kuukautiseni on kaksiviikkoa myöhässä, voinko olla raskaana?" Jumalauta juu, nääs päivää. - kaupunki sulla
taidettiinkin kysyä kirjoitti:
Kai se on helpointa soittaa ko. paikkaan ja kysyä tilanne?
Ihmetyttää tää nykynuorison tapa turvata nettiin ja näihin onnettomiin palstoihin aina ja kaikessa. "Kuukautiseni on kaksiviikkoa myöhässä, voinko olla raskaana?" Jumalauta juu, nääs päivää.Ravintola Sininen Laguuni, Karstula
- jooooohhhh
kuullut että kirjoitti:
paikassa on ollut ongelmia alaikäisten suhteen ja ovat saanet niistä myös varoituksia!
joo kyllä siellä alaikäsiä on. omia lapsia.. asuvat samassa rakennuksessa niin ei voi välttyä niiltä.
- oooooooooh
on auki myös talvisin.
- !!!
ikäraja Porin siniseen laguuniin k-18
- Ikäraja
Ikäraja on 18v. aina iltaisin, varsinkin viikonloppuisin. Kesällä joustetaan, jos kyse on pienistä lapsista, koska Sininen Laguuni on myös ruokaravintola. Nykyään auki myös talvisin. Mm. mahtavat Haloween bileet tulossa. Terveisin, henkilökunta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997823- 1075607
- 2754861
- 494823
- 753584
- 502838
- 622564
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222458Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292402- 412284