soiko iloinen vai surullinen sointi,
jaksatko laulaa mukana vai kuunteletko
sivussa?
Elämäsi sävel
29
762
Vastaukset 29
- elämän sävelmiä....
Tänään kuulin vanhempieni häävalssin....syysunelmia
kaipuun syömmein syksy toi mulle
onnen tunteen niin ihmeellisen,
kauneimmat ruusut
tyttöni sulle....
annoin lahjaksi rakkauden:)) - mulla taitaa olla
tapa hyräillä tai lauleskella itsekseni kun esimerkiksi töitä teen. Kukaan ei ole kehdannut tulla vielä suoraan valittamaan...
Ja siis olen aina suht hyvällä tuulella. - mollisointuinen
ja nuotin vierestä tällä hetkellä mutta eiköhän se vielä muutu.
- heipparallaa,
on kova sana sävelrintamalla,
poikani kuuntelee sitä mielellään:)
Siinä taitaa olla mukana iloa sekä
pettymystä:=)
Laulan, vaikka en osaakaan:=) - w-g
tämän päivän olen huomannut hymiseväni biisiä We shall over come.
Mistä lienee suuhuni noussut? - sointi
Olen kompuroinut monella tavalla viime vuosina. Nyt olen nousemassa pystyyn.
- zartzuela
"Wholl Stop The Rain"
- w-g
CCR-fani?
- zartzuela
w-g kirjoitti:
CCR-fani?
aika pitkälle ja muihinkin tuon ajan hyviin:)
- w-g
zartzuela kirjoitti:
aika pitkälle ja muihinkin tuon ajan hyviin:)
on poikaa, ja tosiaan moni muukin aikalaisensa.
Vinyyli on pyhä formaatti, ja sitä harrastetaan aina vain, ainakin meillä. - zartzuela
w-g kirjoitti:
on poikaa, ja tosiaan moni muukin aikalaisensa.
Vinyyli on pyhä formaatti, ja sitä harrastetaan aina vain, ainakin meillä.Minulla oli jonkinlaisena aivan ikiomana tunnus-sävelenä pitkään "Bad moon risig", ja soi upeasti vieläkin, ehkä aina mielessä. Esim. Animalseilla oli hyviä, sinun musiikki maku kyllä ehkä tietää varmaankin samat joita aioin sanoa:) Ja...
- w-g
zartzuela kirjoitti:
Minulla oli jonkinlaisena aivan ikiomana tunnus-sävelenä pitkään "Bad moon risig", ja soi upeasti vieläkin, ehkä aina mielessä. Esim. Animalseilla oli hyviä, sinun musiikki maku kyllä ehkä tietää varmaankin samat joita aioin sanoa:) Ja...
tuntuu kivikauden kappaleelta Liemolan Georgin laulamana, mutta Bad Moon on mahtavaa.
Taidamme olla aikamme lapsia.
Ja...??? - zartzuela
w-g kirjoitti:
tuntuu kivikauden kappaleelta Liemolan Georgin laulamana, mutta Bad Moon on mahtavaa.
Taidamme olla aikamme lapsia.
Ja...???On joskus mielessäni pyörähtänyt "hirtehinen" ajatus, että on se tuossa suhteessa varmaan kuitenkin lohdullista ja ehkä upeaakin jos dementia joskus lopulta vie mun lähimuistin kokonaan niin mä muistan kuitenkin kaiken tuon upan musiikin tuolta ajalta. Hyräilen vain sitten kaiketpäivät Bad moon Risg, Jambalijaa tai The House of Risng sun kappaleita ehkä vielä välillä The sound of Sileceäkin:)muuten täysin muissa maailmoissa. Noo vakava sairaus, en halua ketään sairastunutta halventaa, huumoria vain.
- w-g
zartzuela kirjoitti:
On joskus mielessäni pyörähtänyt "hirtehinen" ajatus, että on se tuossa suhteessa varmaan kuitenkin lohdullista ja ehkä upeaakin jos dementia joskus lopulta vie mun lähimuistin kokonaan niin mä muistan kuitenkin kaiken tuon upan musiikin tuolta ajalta. Hyräilen vain sitten kaiketpäivät Bad moon Risg, Jambalijaa tai The House of Risng sun kappaleita ehkä vielä välillä The sound of Sileceäkin:)muuten täysin muissa maailmoissa. Noo vakava sairaus, en halua ketään sairastunutta halventaa, huumoria vain.
olen itsekin toivonut vanhainkodissa, toivottavasti inhimillisessä, kuulevani.
Minulle väliin sopisi Juiceakin, vaikkapa Puhelinpylvään henkinen elämä.
Huumorilla selviää aika monesta asiasta.
Nyt lienee jo aika hiljentyä. - zartzuela
w-g kirjoitti:
olen itsekin toivonut vanhainkodissa, toivottavasti inhimillisessä, kuulevani.
Minulle väliin sopisi Juiceakin, vaikkapa Puhelinpylvään henkinen elämä.
Huumorilla selviää aika monesta asiasta.
Nyt lienee jo aika hiljentyä.Juice sopii oikein hyvin ja hiljentyminenkin ;) Hyvää yötä!
- naisellinen nainen
...soinut jo monta päivää tän friidun boltsissa. Voihan nainenki "laulaa" ton miehelle? - Vaikka ei niin hienosti kuin Leif W. Mut kuiteskii. On niin kaunis biisi. Et..mä en tiedä...kauniimpaa..
- heipparallaa,
minä olen sanonut Leif Wagerille
käsipäivää, noin 35 vuotta sitten:)
Todella kohtelias mies oli hän:) - naisellinen nainen
heipparallaa, kirjoitti:
minä olen sanonut Leif Wagerille
käsipäivää, noin 35 vuotta sitten:)
Todella kohtelias mies oli hän:)...onnellinen. Uskon, et on ollu kohtelias mies. Ja sen ääni sit. Ei toista samanlaista.
Hyvää yötä heipparallaa; tää friidu lähtee nyt goisaa, ja laittaa ton fönsterin makkaris auki. - heipparallaa,
naisellinen nainen kirjoitti:
...onnellinen. Uskon, et on ollu kohtelias mies. Ja sen ääni sit. Ei toista samanlaista.
Hyvää yötä heipparallaa; tää friidu lähtee nyt goisaa, ja laittaa ton fönsterin makkaris auki.kauniita unia sinullekin, nuku hyvin:)
- zartzuela
Onhan se tosi upea sävellys tämä Nils-Eric Fougstedtn Romanssi, todella kaunis. Kyllä minäkin pidän siitä kovasti.
- henrii
kakskakkaa, mua ei väsytäkkää, tai väsyttääkin, taidan mennä makkaamaan.
- tällä hetkellä
nuku hyvin!
- t.l.
Katson taakse päin vain kiskot jälkeen jää, juna jyskyttää enkä....
Nuorimmaiseni muuttaa pois kotoa omaan elämäänsä, junamatkan päähän.
Miten pian tämä elämä on mennyt. Nyt taas on elämässä uudelleen "järjestämisen" aika. Eikä edellisestäkään muutoksesta ole kuin neljä vuotta - tarkalleen. - Pirre*
säveltä, tummien sävelten joukossa, kirkkaita iloisia lurituksia.
- Anskuliini
soi tällä hetkellä Tomaso Albinonin Adagio.
Se on vain tämä hetki, huomenna on jo iloisemmat säveleet. Säveleni on reipasta iloista marssia.
- hyvin surullinen.
hyvin, hyvin surullinen.
- unohdusta
aivan kaikkeen
- sävellaji*
hukassa jälleen
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2902997Suomalaiset nuoret Eu:n köyhimpiä?
Suomalaisen nuoren varallisuus keskimäärin 5000e. Eu:ssa keskimäärin 25 000e.1491224- 2101191
- 841183
- 881154
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti2051060- 65872
Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla
Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?25775- 71757
Peräännytkö nainen vai mitä sanot
Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?59637