Star Rengas

jrol

Vanteisiin käsittämättömät jälet jotka kuiteski suostuttiin ottaa takas korjattavaksi n.kohden viikon soittelun jälkeen. Vanteet oli n. kolme viikkoa "kunnostettavana" ja lopputulos oli maalipaikkakynällä maalatut vauriot. Elikkä odotusta yht. noin 5 viikkoa ja lopputuloksen saavuttamiseen kuluu ehkä max. 5 minuuttia. Elikkä taas soittamaan liikkeen jehulle joka sitten löi luuria korvaan kun ilmoitin että lopputulos ei todellakaan ole sitä mitä pitäisi. Ylimääräisiä ajoja kodin ja liikkeen välille kertynyt tähän asti 90km / 5 käyntiä. Osa johtui siitä kun liikkeen antamat aikatualut eivät pitäneet paikkansa, eivätkä sitten vaivautuneet ilmoittamaan siitä asiakkaalle. Jokainen saa tehdä itse valintansa mihin autonsa kuskaa, mutta tällaiseen voitte varautua. Asia ei todellakaan tyssää tähän ja yritän muistaa kirjoittaa miten homma tulee päättymään.

21

4168

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuttua

      Niin kuulostaapa tutulta. Kävin kyseisessä lafkassa (Vantaalla ikean vieressä)ostamassa ja vaihdattamassa keväällä -07 uudet kesärenkaat alle. Alla oli siis talvipyörät.

      Hetki siinä jouduttiin odottelamaan ja sitten alkoi operaatio renkaidenvaihto; työtä teki nuorehkon oloinen poika (olisiko opiskelija tai muuten vain vasta valmistunut tahi kiireapulainen). Näköetäisyydellä seurasin mielenkiinnolla miten poika tekee työnsä, kolme pölykapselia se sai normaalisti irti, mutta yhden olin mokoma laittanut rautalangalla kiinni, että pysyy vanteessa kun oli muutama kiinnike mennyt hajoamaan, poika repi ja repi pölykapselia, kun juuri olin huikkaamassa että se on arvatenkin rautalangalla kiinni, ehti kolleegansa sanoa että tarkista onko siinä rautalanka kiinnityksenä.

      No operaatio oli nopeasti ohi, rahat tiskiin ja himaan viemään talvipyöriä varastoon. Kotona sitten huomasin että yksi pölykapseli oli halki ja repsotti niin että varmasti sokeakin tajuasi että se on rikki ja käyttökelvoton.
      Eli poika oli pakannut pölykapselit hiljakseeen autoon eikä maininnut asiasta mitään.
      Myös yksi talvirenkaiden pultti oli tuolla reissulla hävinnyt.
      Jättivätköhän asian sanomatta sen takia että olen 20 ikäinen nainen ja naisethan eivät tunnetusti autoista ymmärrä.

      Se oli ensimmäinen ja viimeinen kerta kun vien biilikan renkaiden vaihtoon.

      Tiedän muutaman muunkin vastaavan tapauksen mikä on sattunut kyseisessä lafkassa.

      mm: mieheni joka joutui viemään sinne autonsa, jonka yhden renkaan kaksipultti oli jumittunut totaalisesti kiinni.
      Kahden pultin irroittamiseen meni heiltä muutama minuutti ja hinnaksi he ottivat kaikkien renkaiden vaihto hinnan: 44€.

      • NevöForgettabautit

        No naisten kanssa tuo on alan käytäntö (mielistellään mainonnassa, niin voi sitten todellisuudessa tehdä ihan mitä vain).

        Mutta jos miesasiakkaitakin noi kohtelevat, niin tämä ketju on syytä nostaa ylös 2 kertaa viikossa renkaidenvaihtosesongin alla ja aikana, ja muulloinkin pari kertaa kuussa.


    • palvelua

      Niin kuulostaapa tutulta. Kävin kyseisessä lafkassa (vantaalla ikean vieressä) ostamassa ja vaihdattamassa keväällä -07 uudet kesärenkaat alle. Alla oli siis talvipyörät.

      Hetki siinä jouduttiin odottelamaan ja sitten alkoi operaatio renkaidenvaihto; työtä teki nuorehkon oloinen poika (olisiko opiskelija tai muuten vain vasta valmistunut tahi kiireapulainen). Näköetäisyydellä seurasin mielenkiinnolla miten poika tekee työnsä, kolme pölykapselia se sai normaalisti irti, mutta yhden olin mokoma laittanut rautalangalla kiinni, että pysyy vanteessa kun oli muutama kiinnike mennyt hajoamaan, poika repi ja repi pölykapselia, kun juuri olin huikkaamassa että se on arvatenkin rautalangalla kiinni, ehti kolleegansa sanoa että tarkista onko siinä rautalanka kiinnityksenä.

      No operaatio oli nopeasti ohi, rahat tiskiin ja himaan viemään talvipyöriä varastoon. Kotona sitten huomasin että yksi pölykapseli oli halki ja repsotti niin että varmasti sokeakin tajuasi että se on rikki ja käyttökelvoton.
      Eli poika oli pakannut pölykapselit hiljakseeen autoon eikä maininnut asiasta mitään.
      Myös yksi talvirenkaiden pultti oli tuolla reissulla hävinnyt.
      Jättivätköhän asian sanomatta sen takia että olen 20 ikäinen nainen ja naisethan eivät tunnetusti autoista ymmärrä.

      Se oli ensimmäinen ja viimeinen kerta kun vien biilikan renkaiden vaihtoon.

      Tiedän muutaman muunkin vastaavan tapauksen mikä on sattunut kyseisessä lafkassa.

      mm: mieheni joka joutui viemään sinne autonsa, jonka yhden renkaan kaksipultti oli jumittunut totaalisesti kiinni.
      Kahden pultin irroittamiseen meni heiltä muutama minuutti ja hinnaksi he ottivat kaikkien renkaiden vaihto hinnan: 44€.

    • hermo men

      Itse vaihdatin kahdet kumit 17 tuumaisille virheettömille vanteille ja kun kotipihalla pyyhin vanteista rasvat pois mitkä oli tullut asennuksessa, huomasin vanteisiin tulleet vauriot. Paikan omistajan kanssa ei sujunut yhteystyö sit mitenkään ku oli samallainen kyr..... ku muukin henkilökunta Tiksissä, nielin tappioni ku ei ne rikosrekisterin arvoisia olleet.

    • Tosi kallis

      Älkää avatko ko. putiikin ovea. Ensin tilasivat väärät renkaat, sitten piti maksaa lisää 100 eur . Goodyear Efficientgrip Performance 205/55 R16 91V 168,64 eur kpl. No noista sai 45 % alennusta, mutta jonka jälkeenkin olivat markkinoiden kalleimmat renkaat...

      • näitäonnähty

        Tilasin rekisteriotteen mukaiset renkaat heidän talvirengaspäivänään 15.10. Renkaiden vaihtoon menin 2.11. klo 16.30. Kun kaikki muut, myös myöhemmin tulleet asiakkaat oli palveltu n. klo 20.15 ja myymälä oli tyhjä ( kukaan muu ei ollut kuulemassa), niin heidän mukaansa renkaat eivät sopineet auton alkuperäisiin vanteisiin ja renkaiden vaihdosta olisi veloitettu vähintään 175 euron lisämaksu. Erityisesti naisten kannattaa kiertää lafka kaukaa! Pari kolme tuntia touhua seuranneena palvelu pelaa heidän tutuilleen, mutta valikoidut asiakkaat saavat kyykytys rahastuspalvelun ilmeenkään värähtämättä.


      • KaiYmmärrät

        Kovin rehellinen ihminen ei nyt vain sovi alalle.


      • Anonyymi
        näitäonnähty kirjoitti:

        Tilasin rekisteriotteen mukaiset renkaat heidän talvirengaspäivänään 15.10. Renkaiden vaihtoon menin 2.11. klo 16.30. Kun kaikki muut, myös myöhemmin tulleet asiakkaat oli palveltu n. klo 20.15 ja myymälä oli tyhjä ( kukaan muu ei ollut kuulemassa), niin heidän mukaansa renkaat eivät sopineet auton alkuperäisiin vanteisiin ja renkaiden vaihdosta olisi veloitettu vähintään 175 euron lisämaksu. Erityisesti naisten kannattaa kiertää lafka kaukaa! Pari kolme tuntia touhua seuranneena palvelu pelaa heidän tutuilleen, mutta valikoidut asiakkaat saavat kyykytys rahastuspalvelun ilmeenkään värähtämättä.

        Autojen rekisteriotteista löytyy useimmiten useita eri rengaskokoja. Kuitenkaan esim. 16" rengas ei vaan yksinkertaisesti veny 17" vanteelle, vaikka 16 tuumaa rekisteriotteessa mainitaankin.


    • SLK-12

      Ostin eilen 14.09.17 Ikeaa vastapäätä Mersuun renkaat. Kuusi edellistä rengasliikettä tekivät asialliset tarjoukset. Autoni takarenkaat olivat erikoiskokoa (tilattava). Myyjä ilmeisesti pomo kuunteli asiani. Myyjä sanoi, että katsotaanpa autosi ja autosi vanteet ym ja mietitäänpä asia uudelleen ja ajomukavvus huomioon ottaen, ainoa kaikista jota kiinnosti syventyä asiaani tarkemmin. Myyjä esitteli pari vaihtoehtoa ja suositteli erästä joka oli kapeampi rengas eteen ja taakse. Olin vastaan etten halua kapeampaa., myyjä vakuutti, että autosi ajomukavuus paranee. Hyväksyin hänen näkemyksensä pitkin hampain ja hanen suosittelemansa renkaat asennettiin autooni. Olen tyytyväinen että kuuntelin ja valitsin hänen näkemyksensä, ajomukavuus on nyt hyvä ja miellyttävä.

    • Kaaralikka76

      Täällä saa vain tutut hyvää palvelua, itse sain omistajan ylimielisen käytöksen

      • vainasiakas

        Itselläni kokemusta kahden käynnin verran ja kolmatta ei tule.
        Ensimmäisellä kerralla allelaitossa oli 2 autoa enne minua, joten jäin odottelemaan. Tunnin odottelun jälkeen kävin pihalla kurkistamassa ja autoni oli siirtynyt toiseen parkkiruutuun. Tieduselin "asiakaspalvelusta" onkohan renkaan vaihto jo suoritettu. Kyllähän näin oli käynyt siitä vaan ei muistettu minulle ilmoittaa. Jo autoa viedessä sai todella tympeän kuvan liikkeestä. Vapaana ollut "asiakaspalvelija" näpytteli tietokoneettaan ottamatta mitään kontaktia, toinen työntekijä alkoi palvella minua vaikka hänellä oli jo asiakas. Allelaiton yhteydessä olin pyytänyt myös tasapainotusta, jota ei kuitenkaan oltu ilmeisesi tehty. Tämä kävi ilmi maksaessani laskua, jossa laskutettiin vain renkaiden allelaitosta. Kysyessäni hinta kyllä korjattiin, mutta jäi vähän epäselväksi oliko itse työtä kuitenkaan tehty.
        Toisella kerralla vein autoni jälleen renkaan vaihtoon ja tiedustelin jonon pituutta. Minulle sanottiin jonon pituudeksi noin 45min-1h. Reilun tunnin jälkeen menin noutamaan autoa, johon ei oltu vielä renkaita saatu vaihdettua. Tiedusellessani kauanko nyt mahtaa mennä ei tähän ensin osattu sanoa kuin: "pitää ymmärtää, etä nyt on rankaidenvaihto kausi ja tällaisina päivinä voi mennä aikaa" Aikani kyseltyäni arvioitiin menevän noin 2 tuntia vielä.
        Kyseisessä firmassa ei ole minkäänlaista ajanvarausta muille kuin rengashotelli asiakkaille. Muut asiakkaat otetaan "siinä sivussa, mikäli ehditään" oli vastaus kysellessäni ajanvarauksesta. Ilmeisesti uusille asiakkaille ei ole tarvetta, palvelusta päätellen.
        Itse olin päättänyt ensimmäisen huonon käyntikokemuksen jälkeen "antaa viellä mahdollisuuden" ja käydä toitsamiseen ajatuksena, jos kaikki menee tällä keraan hyvin, voisin ostaa jatkossa rengashotelli palvelun. Nyt näin en todellakaan tee, enkä aio asioida liikkeessä enää jatkossa. Enkä suosittele sitä muillekaan.


    • Anonyymi

      Jopa oli huono kokemus tänä keväänä. Huono palvelu ja huono työnjälki.

      • Anonyymi

        Itse en enää ikinä vie autoani tänne. Naarmuttivat vanteet ja pultit löysällä. Palvelu samoin huonoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse en enää ikinä vie autoani tänne. Naarmuttivat vanteet ja pultit löysällä. Palvelu samoin huonoa.

        Vein äitini auton tänne, hirveät naarmut vanteissa. Ketään ei kiinnostanut palvelu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vein äitini auton tänne, hirveät naarmut vanteissa. Ketään ei kiinnostanut palvelu

        Ylimielinen, töykeä asiakaspalvelu. Virheitä salataan ja peitellään. Ylihintainen kaikilta osin. Täällä ei saa hyvää palvelua, kävin kerran ja toiste en kyllä mene.


    • Anonyymi

      Star-Renkaasta olen ostanut renkaat kahdesti ja hyvin on sujunut. Viimeksi viime keväänä. Kävin syömässä sillä välin IKEAssa maittavan lihapulla-annoksen ja kohta soiteltiin, että on valmista.

      Myös Tikkurilan Renkaasta on hyvä kokemus ja Klaukkalan Rengashotellista.

      Valitsen paikan aina soittokierroksen jälkeen hinnan perusteella. Vianor yms. jätit ovat kalliita.

    • Anonyymi

      Itse olen STAR renkaasta ostanut ja vaihdattanut renkaat nyt neljä kertaa ja palvelu on toiminut hyvin.

    • Anonyymi

      Todella hidas ja työkeä, ylimielinen palvelu pienessä puljussa. En käytä kyllä enää jatkossa. Vaihtoehtoja onneksi löytyy isommissa, edullisemmissa ja ammattitaitoisemmissa liikkeissä.

      • Anonyymi

        Niin se vaan porskuttaa. Aloituksesta lähes 15 vuotta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin se vaan porskuttaa. Aloituksesta lähes 15 vuotta.

        Star rengas on Vantaan paras rengasliike,Hyvä palvelu ja se mikä luvataan myös pidetään.Olen ostanut renkaita jo toistakymmentä vuotta sieltä ja jatkossakin ostan.T.Mikko .Ilolasta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Star rengas on Vantaan paras rengasliike,Hyvä palvelu ja se mikä luvataan myös pidetään.Olen ostanut renkaita jo toistakymmentä vuotta sieltä ja jatkossakin ostan.T.Mikko .Ilolasta

        Huvittavaa, ketjusta selvästi näkyy, kun tänne joku kirjoittaa kriittisen kommentin, niin joku puljun toimitusjohtaja käy perään kehumassa omaa putiikkiaan. Se on hyvä, säilyy kriittiset kommentit, joista tämäkin ketju pääsiassa koostuu, pitkään näkyvillä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1382
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1265
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1170
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1052
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1006
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      993
    8. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      979
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      971
    Aihe