olen ollut selibaatissa jo melkein 3v,kun miestä ei kovin useasti haluttanut, kesäkuussa erottiin ja kyllä nyt alkaa olemaan sellainen juttu että jostai olisi jotain jo saatava....aikaa itelläni ei ole missään ravintoloissa ym. paikoissa oikein käydä....en tiedä mitä pitäs tehdä...hajoaa pää..eikä itsestään puuhastelu enää tunnu hyvältä...
pää hajoaa
ilman ei hyvä
2
1001
Vastaukset
- ..................
noh kiinnostaisko seurah? olen 24v myöskin juuri eronnut
- Nimetön
Hei, olen sinkkumies ja myös ilman seksiä pitemmän aikaa. En hae baareista seuraa joten jos kiinnostaa niin täältä löytyisi luotettavaa seuraa. M37
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä20611891- 298218
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.596313Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1775227- 574978
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai504508Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1174425- 1193916
- 823415
- 531957