ja vaipua muisteloihin, niin...
http://www.youtube.com/watch?v=x8fNDfdjXd8&feature=related
...muistaakseni tämän biisin tunnelmissa sain kokea nykyisen puolisoni kanssa ensikerran läheisyyttä koulubileissä.
Järkyttyneenä katsoin kalenteria ja ensiviikolla on meillä 30-vuotis hääpäivä.
Mitä teen, yllätänkö vaimoni uudella matolla ja päätämmekö päivämme P...gin kahvilla?
Jos saa hieman tunnelmoida,
6
318
Vastaukset
- Tytsykkä tässä
Ihana vanha biisi saa kenet vai herkäksi muistelemaan nuoruuttaan.
Kuule Pär vie vaimokulta jonnekin mukavaan paikkaan, vaikka sinne uuteen mahtavaan kylpylään, joka avattiin pari viikkoa sit Vantaalla, nimeä en voi sanoa.
Tai jos se on liian kaukana, vie paikalliseen kylpylään muutamaksi päiväksi.
Ja ja MUISTA katsoa lempeästi silmiin ja kertoa miten paljon rakastat häntä ;)
Oikein paljon ONNEA molemmille toivottaa Karjalan tyttö ;) - naisellinen nainen
Miten ois lasilliset hyvää kuohuviiniä ja sylillen kauniita tummanpunaisia pitkävartisia ruusuja. Heti aamulla....varhain. Tän teidän biisin tunnelmoidessa niinku taustalla.Rakkauden tunnuksen kera.
Älä nyt ainakaa mee ostaa mitää mattoo, sen ehtii myöhemminki hankkii.., multa menis ainaki "fiilis", jos mun mies tois jonku maton..
Beatleseistä meillä teinejä kolahti toi Michelle. Ja sit tietysti Månsasilaisena meidän oma kundi toi Kirka. ja Hector tietty. Mäkään en käynyt opparii, mut systerit kävi. Oltii jotain....tosi pentuja.
Hyvää Yötä Pär.
t.friidu 30 vuotta on pitkä ja kunnioitettava aika. Nuoret, pyrkikää samaan!
Itse olen ollut aviossa muutaman vuoden kauemmin. Ensi kesänä tulee 35 vuotta täyteen. Meillä ei hääpäivää juhlita mutta yllätä sinä vaimosi vaikkapa edellisen kirjoittajan konstilla. Se oli mainio neuvo. Jotenkin tää biisi pitäisi saada siihen yllätykseen koska siitä kaikki alkoi.
Itse kuuntelen Beatlesta aina kun on jotenkin murheellinen olo. Niillä on niin ihania kappaleita että tulee aina hyvä mieli. Ja tietenkin se nuoruus mieleen...
Niiden musiikki on jotenkin rehellistä, suoraa ja aidolla tunteella ja innolla tehtyä. Ei ole kummoiset studiot ja äänitys laitteet olleet vielä siihen aikaan mutta musiikki soi aivan ihanasti.
Tästä kaikesta huomaa että olen tulossa vanhaksi!!!- Pär Scarwa
mistä kerroin tossa edellisessä aloituksessa, oli tarkoitettu puolisolle lahjaksi. No nyt täytyy viedä se verstaalle ja tutkia onko paljon töitä siinä edessä. Voi olla, että helojen kiillotus ja puupintojen kevyt uusintakäsittely riittävät.
- naisellinen nainen
Pär Scarwa kirjoitti:
mistä kerroin tossa edellisessä aloituksessa, oli tarkoitettu puolisolle lahjaksi. No nyt täytyy viedä se verstaalle ja tutkia onko paljon töitä siinä edessä. Voi olla, että helojen kiillotus ja puupintojen kevyt uusintakäsittely riittävät.
...jos, se on toiselle mieleinen. Sen voi sit antaa "lapsille". Mut älä unohda tota "romantiikka".
Sain itse on faijani kunnostaman "liinavaate"-kaapin, joka oli hankittu ku mutsi ja faija oli nuoripari. Tää kaappi ja vanhempani joitakin hääastioista kulkevat nyt meillä, muutosta muuttoon. Sit taas aikanaan ku musta aika jättää niin kundi. Perii nää jutut.
vaan mattoa osta..Tuli mieleen yks tuttu nainen,joka kertoi,että sai lahjaksi paistinpannun...:D
Hieno saavutus tuo kolkyt vuotta...:)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292073
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051896Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841669Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy641544Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331202- 841183
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561142- 1101103
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471076Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441023