Haluaisin espanjan kielisen kaiverruksen vihkisormuksiimme. Olisiko kellään tietoa, mistä saisi vihjeita?
Vastaukset 3
- hjhajdha
miksi ihmeessä jos et edes itse osaa kieltä???
- morsian09
Arvasin, että saan vastauksena jotain tämmöstä. :D Mitä väliä sillä on??? Osaan jonkun verran mutta en niin paljon, että uskaltaisin ominpäin mennä kaiverruttamaan.
- Kiiira
morsian09 kirjoitti:
Arvasin, että saan vastauksena jotain tämmöstä. :D Mitä väliä sillä on??? Osaan jonkun verran mutta en niin paljon, että uskaltaisin ominpäin mennä kaiverruttamaan.
Olisi helpompi auttaa sinua, jos tietäisi, että mitä haluat sormuksessasi lukevan espanjan kielellä? Minä puhun kieltä suhkot sujuvasti, en tietenkään perfecto, mutta aina voin tarkistaa espanjalaiselta poikaystävältäni.
Esim.
Te echo de menos = Minulla on ikävä/Ikävöin sinua.
Siempre mia, siempre tuya. jne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921566
- 831052
- 67967
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su374966Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t177914- 94841
- 64623
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60612Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta165594- 37588