Ajatellaanpa että Jeesus yhtä-äkkiä tulla tupsahtaisi eteenne ja antaisi teille mahdollisuuden kysyä mitä ikinä haluatte. Nyt eivät kelpaa viestit joissa sanotaan että Jeesus ei voi tulla sillä tavalla, koska tässä tehtävässä lähdetään siitä että Hän voi. Tässä ei ole tarkoitus myöskään ryhtyä laittamaan sanoja Jeesuksen suuhun. Ainoastaan miettiä mitä kannattaisi kysyä jos tällaisen tilaisuuden saisi.
Mitä kysyisitte Jeesukselta?
7
362
Vastaukset
- Kysyjä.
Kuinka monta % "vain me" -vanhoillislestadiolaisista kärventyy tulimeressä? Meneekö sinne yli 90 %?
Kysyisin mitä mieltä Hän on Acim-opista ;)
- "uskoton" uskovainen
mitä minun pitää tehdä löytääkseni oikean ja taivaaseen vievän uskon.
Kysyisin, että onko vl-uskovaiset se ainoa joukko, mikä pelastuu.
eipä hänen tarvitsisi tulla näkyvästi, eikä minulla olisi mitään kysyttävää, koska Raamatussa on meille kaikki tarpeellinen ja hän on luvannut olla omiensa kanssa maailman loppuun asti.
Devoit kirjoitti:
..Sinulla salatelevisio?
eikä tv-lupaakaan. Kerran kävi Tv-tarkastaja, mutta sanoin, että oon lestadiolainen, eikä ole televisiota, niin ei tullut ees sisälle katsomaan. Minähän en lupia maksele muutenkaan, kun tiukkaa on muutenki...
- acimlai nen
"Saanko minä uskoa syntini anteeksi Sinun nimessäsi ja veressäsi"? Tätä kun kysytään kolmannessa persoonassa saarnamiehiltä ikään kuin Jeesuksen selän takana. Vai onko tämä se vihoviimeinen kysymys jonka Jeesukelle kehtaisitte/uskaltaisitte esittää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 242473
- 951546
- 1201314
- 751140
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa261041Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa260892Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo21891- 52882
MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil209860- 34795