Isäni on kiinteistövälittäjä kirkkonummella, vaikka asuukin espoossa.
Isäni tulot ovat liian pienet siksi hänellä ei ole varaa ostaa itselleen ja minulle espoon bluesin fanikausikorttia espoon bluesin kotiotteluihin kaudella 2008-2009.
Jos olisin jonkun muun lapsi isäni olisi ostanut itselleen ja minulle espoon bluesin fanikausikortin.
Harmi että joudun elämään suht köyhässä perheessä vaikka olenkin jo 25 vuotias mies.
Isäni on kiinteistövälittäjä kirkkonummella
Isäläläni on pienet tulot
5
416
Vastaukset
- tienata itte
moni 25-vuotias kuulemma tekee niin.
- Pitää paikkansa
Se tarkoittaa suomeksi sanottuna että en tee isälläni mitään.
- omat vanhempani
Pitää paikkansa kirjoitti:
kuolivat kun olin 19. siitä saakka olen itse elättänyt itseni. osta itte lippus, mene töihin ja tienaa.
- <<<<
Pitää paikkansa kirjoitti:
JAAHAS.JAAHAS
- <<<<
omat vanhempani kirjoitti:
kuolivat kun olin 19. siitä saakka olen itse elättänyt itseni. osta itte lippus, mene töihin ja tienaa.
MÄ OLEN OLLUT TYÖELÄMÄSSÄ JO 16-VUOTIAASTA ASTI ELIKKÄS 8 VUOTTA < 2010 TULEE 10 V TÄYTEEN JA KOMEASTI
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2434203Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1172659Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412412Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161446Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811446- 481189
- 781107
- 59973
- 45966
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58941