Kumikäsineet

Gloves

Käyttääkö kukaan muu ohuita kertakäyttö kumikäsineitä itsetyydytyksessä?

17

8975

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kirsi

Olen kokeillut ohuita kertakäyttökäsineitä, mutta yleensä käytän ihan normaaleja kumikäsineitä. Joskus on käsilaukussa töissä mukana ohuet kertakäyttökäsineet, jos täytyy vessassa tyydyttää.

• kiihottaa

Olen kuullut että joillakin miehillä ja naisilla on tapana rakastella päällään molemmilla vain naisten kumisaappaat ja kumikäsineet

• Jaana

Olen kokeillut ohuita, mutta tavalliset keltaiset kumihanskat ovat mielestäni paremmat. Sälytän hanskoja wc:ssä pesukoneen päällä olevassa korissa. Muu perhe luulee että käytän hanskoja pesuhommissa vaikka käytänkin niitä vain itsetyydytykseen.

• Häh?

Nii eli miten se juttu toimii kumihanskoilla? Kertokaa pliide...

• Jaana
        Häh? kirjoitti:

Samalla tavalla kuin ilman hanskojakin. Hanskat ovat suojana ettei haju tartu sormiin. Hanskat eivät kiihoita mutta joskus tuntuu kiihoittavalta saada orgasmi tiukat kumihanskat käsissä.

• Hot nurse!.

Työnnetään muovikäsineillä verhottu käden etusormi peräsuoleen sisälle ja työnnetään sormea sisälle ja ulos!. =)

• Anonyymi
        Hot nurse!. kirjoitti:

Työnnetään muovikäsineillä verhottu käden etusormi peräsuoleen sisälle ja työnnetään sormea sisälle ja ulos!. =)

Varoitus! Ajanmittaan pidätyslihakset löytyy ja ulosteet tulee itsestään eikä voi pidätellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varoitus! Ajanmittaan pidätyslihakset löytyy ja ulosteet tulee itsestään eikä voi pidätellä.

Sikailua yök

• Häh? kirjoitti:

Ehkä mutta minä käytän...vinyylihanskoja sinisiä...koska minulla on atooppinen ihottuma...ne käyvät ihan hyvin itsetyydytykseen...

• Hot girl!.

Kertakäyttöiset muovikäsineet ne olla pitää!.

• Anonyymi

Sikailua yök

• Latex hanskat

Kyllä käytän melkein aina! Kertakäyttöhanskat kiihotta jo kun näkee ne jonkun kädessä! Kaikkein parhaat ovat Kirurgien käyttämät pitkävartisethanska. Orgasmi on taattu kun laittaa sellaiset käteen... >Ja onhanse paljon mukavempi tutkiskella takapuoltakin kun on hanskat kädessä!

• Anonyymi

Mee niuvanniemeen siellä spede tunkee nyrkin perseesees vajakki

• Jos tyydytän itseäni kyllä käytän vinyylihanskoja itsetyydyksessä...
      Se tekee siitä vieläkin himokkaaman...jopa kiihottaa ennemmän kuin paljas käsi pillussa..

• Anonyymi

Ootko joskus käynyt luonnossa itseäsi tyydyttämässä , veikkaan että tykkäisit.

• Anonyymi kirjoitti:

Ootko joskus käynyt luonnossa itseäsi tyydyttämässä , veikkaan että tykkäisit.

En ole vielä tehnyt luonnossa...niin tykkäisin...

• Anonyymi

Ei ole kuin rouherukkanen ollut kerran.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      129
      2178
    2. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      26
      1738
    3. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      12
      1339
    4. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      70
      1211
    5. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      12
      1177
    6. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      88
      992
    7. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      83
      876
    8. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      867
    9. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      16
      761
    10. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      107
      701
    Aihe