Haluaisin kans tietää oman nousevan merkin

*HärkäN* Voisiko joku autta...

Olen Härkä synt. 050570 Syntynyt Lappeenrannassa, Klo. 16.45 Savitaipale Kunta.

4

464

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Haluan tietää

      Hiukan lisää Härästä että Kuu...Aurinko...Maa...?? Olen hiukan hukassa näissä jutuissa mutta mikäs sattuisi härälle?

      *HärkäN*

      • jenni2

        astron sivuille ja sieltä sisään ja tekkee itelleen kartan niin saa selville mikä olet nousumerkiltäsi mä olen skorpioni nousussa olen ottanut selvää miten sen saa tietää l. kello aika tiedos ja syntymäaika sekä paikka myös niillä pääsee etiä päin.


    • astrohelppijä

      Heips.
      Sulla on aurinko ja kuu härässä.
      Olet nousevalta merkiltäsi vaaka.
      Vaa'an hallitsija venus on 9:ssa huoneessa.
      Aurinko, kuu ja saturnus ovat 8:ssa huoneessa.

      Pikatulkinta:
      ilmennät itseäsi ja tunteitasi härälle ominaisella tavalla. Ulkoisesti olet vaaka -vaikutteinen. Venus on kartallasi extra -korostunut, koska se on sekä härän että vaa'an planeetta. Tietää sitä, että olet herttainen, kaunis, sievä, suloinen, naisellinen ja pidät kaikesta kauniista ja sopusointuisesta. 'Make love not war' voisi olla tunnuslauseesi. Parfyymit, esteettisyys, rauhallisuus, luksus ja ylellisyys, tunnistatko niitä? Myös raha kuuluu tähän kuvioon.

      Raha ja syvälliset asiat korostuvat, koska aurinko ja kuu ovat 8:ssa huoneessa. Lisäksi sieltä löytyvät saturnus ja merkurius. Jonkin sortin taistelijaa sinusta löytyy myös. Haluat kokea syvällisiä asioita elämässäsi, taiteet ovat yksi esimerkki siitä.

      Pidät ehkä matkustamisesta, ulkomaista ja filosofioista/uskonnosta, koska venus on 9:ssä.
      Mars on lähellä venusta (teknisesti kait yhtymässä) ja tekee sinusta oivallisen rakastajan! Mielitiettysi saattaisi löytyä Suomen rajojen ulkopuolelta. Tämä ulkomainen puoli korostuu myös siitä syystä, että jupiter (ulkomaat) on 1:ssä huoneessa, eli minän huoneessa. Ulkomailla ehkä tunnet olosi kotoisaksi?

      Haasteinasi saattaisi olla itsekurin säilyttäminen, koska pidät itsesi hemmottelusta, tuhlailusta ja ehkä syömisestäkin. Se saattaa johtaa lihomiseen ja velkoihin. Ylenmääräinen seksikin saattaa olla näitä kiinnostuksen kohteitasi. Kohtuus siinäkin.

      Muuten näkisin kartassasi hyvät mahikset syvälliseen ihmissuhdetyöhön, taiteisiin ja esim. asiakaspalveluun kauneusalalle. Liitä näihin kaikkiin ulkomaa -optio.

      Näin mutuna karttaasi analysoituna, ole hyvä :-)
      Olisi kiva kuulla, miltä pikamutuanalyysini sinusta itsestäsi kuulosti.

      • Härkä Nainen

        Sattumalta tulin tänne kurkistaa ja olitkin käynyt täällä tekemässä tämän minulle..Kiitos oikein paljon.

        Minua on sanottu Kauniiksi suloiseksi, naiselliseksikin ja pidän kaikesta kauniista. Olen maalannut posliinia. Asiakaspalveluksessa olen ollut töissä. Ulkomaan matkailu ei vain ole ollut mun juttu, tosin en kyllä ole koskaan siellä käynyt, kuin tallinna ja tukholma ;) Suomen kauniit maisemat kiehtovat kyllä enemmän.
        Olen taiteellinen ja luova. Hemmottelen kyllä itseäni, ja hyvä ruoka on nam...

        Tietää sitä, että olet herttainen, kaunis, sievä, suloinen, naisellinen ja pidät kaikesta kauniista ja sopusointuisesta. Näitä olen kyllä kuullut :)

        Itsekuriin viitaten olen ollut karkkilakossa jo varmaan ainakin yli vuoden...jossen jo kaksikin...joskus kerran olen retkahtanut syömään uudestaan karkkia, mutta sain sen päätökseen...Nyt edelleen olen karkkilakossa vaikka joulu oli kyllä aika kiusallista aikaa...kun sain suklaata joululahjaksi ja karkkia, vieläkin on suklaata muutama pala jäljellä, en kyllä ole syönyt itse yhtä ainutta palaa... ;) Annoin vieraille kuka sattu käymään..

        Kiitos tästä kaikesta, olit kultainen ihminen kun autoit minua, sattumalta tulin tänne käymään...Ja muistin tämän...aloitukseni.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1853
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1416
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1372
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1355
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1334
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1317
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1260
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      4
      1192
    Aihe