Paljon sait vuodatettua taas yöllä mutta et kuitenkaan huomannut vastata keskustelun kannatalta siihen oleellisempaan:
Millä oikeudella katsot stalinin saaneen hyökätä syksyllä 1939?
Juridista oikeuttahan hänellä ei tekoon ollut ja sinä katsotkin, ettei syyllinen löydy sopimusteksteistä vaan...niin, mistä?
Kuulehan, MutuTykki
10
391
Vastaukset 10
- setä kertoo ja selostaa kuvat
Ketjutit tänä aamuna (23.9) avausta "Wäinä" parillakymmenellä viestilläsi, jotka käsittelivät noin kolmea aihetta, eli toistoa toiston perään! Viestien aiheet olen ampunut alas jo ties montako kertaa. Ja tämän avauksen aihettakin käsittelet "Wäinä" avauksen aamuisissa viesteissäsi?
Mistä moinen ralli? Onko sulla hyvä mies piilevä aikuisiän ADHD? Mutta oli kuin oli, kerro muijalles mikä mättää... keittelette kahveet ja turisette, katsos naisilla on yleensä kyky kuunnella äijien talvisota-murheitakin!- ammattituomari
Mututykki täällä on Kalle-poju. On raukka
kovin yksin mietteissään. Jos et pysty vastaamaan saamaasi kysymykseen niin anna olla tyhjää lässyttämättä.
Et siis tiedä, että millä oikeudella stalin hyökkäsi, mutta se ei estä sinua väittämästä Suomen olleen siihen syyllinen.
Kalle ei ole yhtä yksinkartaista ihmistä tainnut tavata koskaan aikaisemmin ja toivoo, ettei koskaan toista tapaisi. Olet looginen pohjanoteeraus - mutta niin olet myös kommunisti.- T Urpo
Esität väitettä, jolle ei ole muuta perustaa
kuin pelkkä väite.
Suomen hyökkäys aikeet vuonna 1939.
Väite ei ole fakta.
Eikä se muutu siitä enemmän faktaksi sillä että
ulkoistaa väitteen vastaiset tosiasiat.
Munarikin voisi mennä ulkoilemaan että alkaisi
ajatus kulkea. - T Urpo
ammattituomari kirjoitti:
Mututykki täällä on Kalle-poju. On raukka
kovin yksin mietteissään.Vai onko vielä eskariplay vaihde päällä.
Sinulla kun on taipumusta viehättyä ampumisesta.
Kerros sinä mitä todisteita sinulla on Suomen
hyökkäys aikeista neuvostorunkkulaan 1939.
Oikein odotan että alat pikaistuksissasi perustella
ja saamme nähdä tunarin paskakasassa naamallaan.
Omassaan. - setä kertoo ja selostaa kuvat
antipunikki kirjoitti:
Jos et pysty vastaamaan saamaasi kysymykseen niin anna olla tyhjää lässyttämättä.
Et siis tiedä, että millä oikeudella stalin hyökkäsi, mutta se ei estä sinua väittämästä Suomen olleen siihen syyllinen.
Kalle ei ole yhtä yksinkartaista ihmistä tainnut tavata koskaan aikaisemmin ja toivoo, ettei koskaan toista tapaisi. Olet looginen pohjanoteeraus - mutta niin olet myös kommunisti.Minähän vain annoin sinulle ystävällisesti pikku vinkin. Mutta kyllä se siitä tasaantuu ja siten taas voinet selvitellä rästejäsi. Katsos, pitäähän ne isänmaamme kohtalohetket selvittää! Vai mitä?
”1. Et ole pystynyt osoittamaan, että Suomi oli syytön talvisotaan!
2. Et ole pystynyt kumoamaan väitteitäni, että Suomen sotapolitiikka oli perussyy talvisotaan!
3. Et ole pystynyt edes osoittamaan, että Neuvostoliiton aloittamat sotatoimet olivat laittomia?” setä kertoo ja selostaa kuvat kirjoitti:
Minähän vain annoin sinulle ystävällisesti pikku vinkin. Mutta kyllä se siitä tasaantuu ja siten taas voinet selvitellä rästejäsi. Katsos, pitäähän ne isänmaamme kohtalohetket selvittää! Vai mitä?
”1. Et ole pystynyt osoittamaan, että Suomi oli syytön talvisotaan!
2. Et ole pystynyt kumoamaan väitteitäni, että Suomen sotapolitiikka oli perussyy talvisotaan!
3. Et ole pystynyt edes osoittamaan, että Neuvostoliiton aloittamat sotatoimet olivat laittomia?”Etsi viestit
Kerrataan
Kerrataan 2
Kerrataan 3
Millä oikeudella katsot stalinin saaneen hyökätä syksyllä 1939?
Juridista oikeuttahan hänellä ei tekoon ollut ja sinä katsotkin, ettei syyllinen löydy sopimusteksteistä vaan...niin, mistä?- ammattituomari
T Urpo kirjoitti:
Vai onko vielä eskariplay vaihde päällä.
Sinulla kun on taipumusta viehättyä ampumisesta.
Kerros sinä mitä todisteita sinulla on Suomen
hyökkäys aikeista neuvostorunkkulaan 1939.
Oikein odotan että alat pikaistuksissasi perustella
ja saamme nähdä tunarin paskakasassa naamallaan.
Omassaan.Ja ihmis-määrityskin taitaa olla aivan liian ylikehuva tässä sinun tapauksessasi. Eikö olekin
näin pienikokoinen ystäväni? Ensinnäkin
olen pasifisti. En fasisti kuten eräät... - T Urpo
ammattituomari kirjoitti:
Ja ihmis-määrityskin taitaa olla aivan liian ylikehuva tässä sinun tapauksessasi. Eikö olekin
näin pienikokoinen ystäväni? Ensinnäkin
olen pasifisti. En fasisti kuten eräät...Sinä olet. Elämöithän Georgian sodalla ja hekumoit
Jugoslavian tapahtumilla.
Jos sinä olet pasifisti niin minä olen Brunein
Sulttaani!
Mietit vaan mitä kirjoittelet ja alat käyttää
perseesi sijasta päätäsi ajatteluun niin voit
saada synnin päästön tuonnempana.
Nyt sinä ja Raineston runkkari olette lähinnä
ruumin ryöstäjiä.
Paskakasan alapuolella yhteiskunnallisesti. - ammattituomari
T Urpo kirjoitti:
Sinä olet. Elämöithän Georgian sodalla ja hekumoit
Jugoslavian tapahtumilla.
Jos sinä olet pasifisti niin minä olen Brunein
Sulttaani!
Mietit vaan mitä kirjoittelet ja alat käyttää
perseesi sijasta päätäsi ajatteluun niin voit
saada synnin päästön tuonnempana.
Nyt sinä ja Raineston runkkari olette lähinnä
ruumin ryöstäjiä.
Paskakasan alapuolella yhteiskunnallisesti.Niin saatat toki ollakin Se olisi sinulle varsin ominaista kuppis. Minä taasen olen pasifisti,
joka rakastaa venäläisiä ylikaiken.
Uskon rauhan ja rakkauden sanomaan, jota
venäiset toivat muun muassa Tsekkoslovakiaan
ja typerään Viroon.
Sinä olet runkkarikuppis.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1011192
- 78669
Miten uimaportaat voivat maksaa 250 000 euroa?
Ei mitenkään, jokainen täysjärkinen sen tietää. Ei se ihme ettei verovarat riitä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2110607Rakas, ihana rakkain elämäni rakkaus
Minäkin tarvisin ne sanat sinulta. Tosin annat sen tunteen läsnäolollasi.. jos vain me vielä nähdään.. pelkään sitä maai35589- 48578
Jussi kutsuisi eduskunnan koolle, jos joku pyytäisi
Eikös oppositio ole huudellut eduskuntaa koolle jo monta viikkoa? "– En ole saanut siihen liittyvää pyyntöä tai toivett94547- 77540
- 67519
Martinalle onnea
Kaunis Martina täyttää tänään 44 vuotta! Olkoon syntymäpäivä iloa ja onnea täynnä.215495Rakastamisesi tarkoitus
Mikä oli kaiken tarkoitus? En sitä tiedä, en ymmärrä. Olet mielessäni, alati. Olen miettinyt. Ei sillä taida olla merki47468