Kävin siis tänään juurihoidossa kolmatta kertaa, ja unohdin mainita lääkärille raskaudesta. Raskaus on vielä alkumetreillä,rv 7 2, nyt pelottaa aiheuttiko se jotakin vahinkoa sikiölle. Minulle siis vaihdettiin lääkepaikka,puudutetta ei tietääkseni annettu..
juurihoito
5
272
Vastaukset
- ole..
haittaa nyt eikä myöhemmässäkään vaiheessa jos olisit käynyt. Eikä siitä puudutuksestakaan ole haittaa. Toista raskauskolmannetta suositellaan hammaslääkärikäyntien ajankohdaksi siksi koska se on yleensä helpoin äideille (esim. pahoinvoinnit loppuneet). Röntgen vissiin ainut mitä ei suositella otettavaksi. Täällä taas ensiviikolla juurihoitoa :) viikkoja 22. Pääasia että hampaat saa hoidettua!
- Anonyymi
apua! ai että haittaa NTY mitä voin tehdä ?!?!?!?
- hennaa..
Ei tuossa vaiheessa vielä ole mitään haittaa. Mutta loppuraskaudesta juurihoitoa ei tehdä.
Viikko sitten varasin ajan särkypäivystykseen, kun oli iso reikä hampaassa. En kertonut aikaa varatessa olevani viimeisilläni...
Menin sairaalaan ja hammaslääkäri kysyi koska la. sanoin että 3½ vkon päästä. Silti ryhdyttiin toimiin. istuin tuoliin ja lääkäri pisti puudutuksen. yht äkkiä alkoi päässä sumeta, oksettaa ja pyörryttää. puoli tuntia siinä meni kun lääkäri hoitaja yrittivät saada minua tokenemaan. vihdoin olo parani ja mietittiin että mitä nyt tehdään. lääkäri ehdotti että tuolia ei lasketa alas vaan olisin penkissä istuma-asennossa ja he laittaisivat lääkepaikan seisten. loppujen lopuksi sain paikan hampaaseen.- kyllä
edellisessä raskaudessa tehtiin ihan viimoseen saakka. Nyt vaan sanottiin tosissaan että keskikolmannes parasta aikaa. Ei niistä puudutuksista yms. vauvalle taida olla haittaa vaa äidin oman olon takia.
- Anonyymi
iiiiikkk!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä841686Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2711584Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2851343Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691282- 57905
- 66874
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em66863- 46861
Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40841Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤48818