Eli mitä kysymyksiä teoriakokeessa on,50 kuva tehtävää ja 10 kirjallista kysymystä?? Liikennemerkkejä,reittitehtäviä?
teoriakoe
2
2044
Vastaukset
- menee
sanallisissa kysymyksissä on 3 vaihtoehtoa joista yks on oikein esim voidaan kysyä ``mitä tarkoittaa moottorijarrutus?``
kuvissa on tilannekuvia liikenteestä. kysymyksiä on esimerkiks ``saan ajaa suoraan tätä kaistaa`` ,`` saan kääntyä oikealle tältä kaistalta`` , `` onko kuvassa näkyvä auto pysäköity oikein`` , ``saan kääntyä vasemmalle tältä kaistalta`` ,`` minun on pysähdyttävä`` , ``käännyn vasemmalle, minun pitää väistää kuvassa näkyvää tienkäyttäjää`` ,`` ajan suoraan minun pitää väistää kuvassa näkyvää tienkäyttäjää`` , `` käännyn oikealle, minun pitää väistää kuvassa näkyvää tienkäyttäjää`` tos on nyt ainakin suurin osa niistä kysymyksistä,, niihin on siis vain kaks vaihtoehtoa oikein / väärin,, joten helppoa :) . kirjallisissa kysymyksissä muuten taitaa olla yks liikennemerkki kysymys,, kysytään vaan et mitä merkki tarkoittaa ja kolmesta vaihtoehdosta valitaan se oikea. - Kiki
Saan ajaa suoraan tätä kaistaa.
Saan kääntyä oikealle tältä kaistalta.
Saan kääntyä vasemmalle tältä kaistalta.
Ajan suoraan. Minun pitää väistää kuvassa näkyvää tienkäyttäjää (yhtä tai useampaa).
Käännyn oikealle. Minun pitää väistää kuvassa näkyvää tienkäyttäjää (yhtä tai useampaa).
Käännyn vasemmalle. Minun pitää väistää kuvassa näkyvää tienkäyttäjää (yhtä tai useampaa).
Saan lähteä ohittamaan edellä ajavan ajoneuvon.
Saan vaihtaa kaistaa.
Minun on pysähdyttävä.
Kuvassa näkyvä valkoinen henkilöauto on pysäköity oikein.
Ja kukatkin noista löytyy 5 kappalessa ja kuvat ja vaihtoehdot oikein/väärin, ja nuo kysymykset ovat aina samat, kuvat vaan vaihtelee.
Ja sitten on kymmenen sanallista kysymystä, joiden aiheet ovat:
Kuljettaja
Ajo-oikeus
Ajamisen perustaidot
Vuorovaikutustaidot
Liikenneympäristö
Vaikeissa olosuhteissa ajaminen
Ekologinen auton käyttö
Ajoneuvo
Tieliikenneonnettomuudet
Liikenteenohjaus
Eli esim kakkoskysymys voisi liittyä peräväaunun vetämiseen, 8 auton painoihin,10 poliisin käsimerkkeihin jne...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 722756
- 632674
- 681792
- 241627
- 201550
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91490- 151392
- 481257
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91209