iloisia kauriita

onko niitä?

Tuolla alempana olevassa ketjussa sivutaan hieman kuumerkin vaikutusta kauriiseen ja siellä todettiin sen vaikutuksen olevan hyvin voimakkaan. Kuitenkin kaurista pidetään työnarkomaanina ja myös tosikkona jopa masentuneisuuteen taipuvaisina. Tunnen hyvin läheltä tosin työelämän kautta muutamia kauriita ja saamani kokemuksen perusteella pyytäisinkin kuvaamaan luonnettanne eräänlaisella iloisuusasteikolla vaikkapa hulvattoman iloisesta haudanvakavaan tms. skaalalla. Mitä tiedät omasta kuustasi tai muusta, mikä tuon piirteen luonteessasi "aiheuttaa"? Ekäpä se onkin Jupiter? Hmmmm... Joo ei sitä tietenkään aina jaksa olla jompi kumpi, mutta kertokaas.

7

1465

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mr. Tammikuu

      Kauris on aniharvoin mikään varsinainen ilopilleri. Kauris ei tykkää olla bileiden keskipiste eikä kauris muutenkaan halua herättää huomiota.

      Kauriiden huumorintajuahan aina kehutaan ja tiedän itsekin olevani kaveripiirini keskuudessa semmoisen hauskan miehen maineessa. Kauris saa sanavalmiudellaan ja kuivalla huumorillaan hymyn muiden kasvoille, mutta kauris ei koskaan pelleile eikä örvellä...ainakaan julkisesti. Kauriille on hyvin tärkeää ylläpitää sellaista rauhallista ja asiallista ulkokuorta.

      Kyllä mä pidän esimerkiksi itseäni ihan iloisena kauriina. Opiskelut sujuvat, tilillä on rahaa ja terveys on hyvä. Eipä mulla juurikaan ole syytä vaipua synkkyyteen. Mutta mä olen pohjimmiltani totinen luonne. Usein kaveriporukassa näytän itsestäni sen leikkisän ja sosiaalisen puolen. Mutta totuus on se, että onnellisimmillani mä olen silloin, kun saan touhuta omia juttujani ihan omissa oloissani. Kun ei tarvitse puhua kenellekään ja voi vaan keskittyä omiin ajatuksiinsa ja elämän pienistä iloista nauttimiseen. Esimerkiksi nämä pimeät syysillat. Aah kuinka melankolinen ja katkeransuloinen kaurismieleni nauttiikaan näistä illoista...

    • kakakauris

      jos iloisuutena käsitetään jatkuva nauraminen, pitää tyypillinen kauris sitä teennäisenä. kauriilla on musta huumori, joka ei kolahda jokaiseen vastaantulijaan, mutta toiseen samaisen huumorinlajiin mieltyneen tavatessaan, kauriin kanssa voi olla hulvattoman hauskaa. kauris masentuu helposti, koska kokee asiat syvästi sydämellään, mutta kauris on myös positiivinen merkki, joka vastoinkäymisistään selvittyään miettii, ettäs mitenkäs tästä päästäisiin taas eteenpäin.

    • mä ole kauris

      mä ainakin pelleilen ja nolaan itteni kokoajan. nauran äänekkäästi ja kaikelle.
      olen aika vajaa kauris. en ole työnarkomaani. työ on myrkkyä.
      ei minua ainakaan kuvaa yhtään ne mitä kauriista sanotaan!

      • Mrs. Tammikuu

        Oli justiin niinkuin mun kirjoittama tuo tekstisi. Oma nouseva merkkini on neitsyt.


    • yks kauris

      Itse olen aurinkomerkiltäni kauris, kuu kalat, nouseva jousimies.
      Olen ainakin luonteeltani tosi puhelias ja iloinen, rakastan huumoria enkä kestä työskennellä tosikkojen kanssa. Hymyilen paljon.
      Olen joskus ollut kova tekemään töitä, nykyään teen sen, mikä minulle kuuluukin. Olen huomannut, että vähemmälläkin pääsee;) Masentumaan taipuvainen myönnän kyllä olevani. Mutta tällä tarkoitan mieli maassa-päiviä, en ole koskaan lääkitystä siihen tarvinnut eikä sitä ole koskaan minulla diagnosoitu. Olen kuitenkin aina toimintakykyinen ja paha mieli menee yleensä parissa päivässä ohi, jos niitä tulee.

      Että voihan se olla, että nämä kuumerkit ja nousevat merkit sitten vaikuttavat:)

      • mumee

        minä olen kanssa nauravainen.(joskus kysyvätkin et osaatko pahalla päällä ollakkaan)tuo työnarkomania on kieltämättä iän ja vakituisen työpaikan kanssa tasottunut. Ei yksin tartte kaikkia tehä, voi jättää joskus kaverille kans vähän.Joo....mielimaassa päiviä on joskus hyvä viettää ja antaa itellekki armoa. Kuumerkkejä ja sellasia en oo koskaan ottanu selville.
        Joo kyllä joskus hulvattoman hauskakin kuulemma ja voi töpätäkki ja sitteki kunnolla ku sille päälle sattuu. Tätä kyllä nykyään sattuu aina harvemmin. Ilmeisesti ikä tehnyt tehtävänsä tässäkin asiassa. :)) Ai niin ja olen naispuolinen kauris.


    • ei sitte

      Kyllä Gammarayn Kai Hansen nauraa koko ajan... Hän on kauris.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1709
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1648
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      12
      1185
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1144
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1122
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      9
      1037
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      4
      991
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      985
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      984
    10. 7
      972
    Aihe