-------
Mikä on paras
6
300
Vastaukset
- jekkukekku
----------
- MarkiisiDeFuckingÅmÅl
No tietysti paras on makaroonilaatikko
Tykkään krapulassa syödä vegaaninakkeja kylmänä, mutta kun puhutaan palstaan liittyvistä kulinaristisista mieltymyksistä, niin veri on vain plussaa.
Tämä video edustaa silkkaa parhautta! (Psycho, Sid ja Misfits)
http://www.youtube.com/watch?v=cWSXcji7ciw
" ...all this horror business my mirrors are black you don't go in the bathroom with me with you i'll put a knife right in you i'm warning you i'll put a knife right in you i'm warning you i'll put a knife right in you too much horror business... "- MarkiisiDeFuckingÅmÅl
Hyi, ne on pahoja. Oon syöny niitä koska yks mun existä oli vegaani... vai mikä veterinääri se ny oli (?)... (Kysymys: jos ei halua syödä lihaa, niin miksi pitää tehdä kasviksista jotain mikä NÄYTTÄÄ lihalta, kuten nakkoja?)
Tää video oli kyllä hieno :) - ...noir
MarkiisiDeFuckingÅmÅl kirjoitti:
Hyi, ne on pahoja. Oon syöny niitä koska yks mun existä oli vegaani... vai mikä veterinääri se ny oli (?)... (Kysymys: jos ei halua syödä lihaa, niin miksi pitää tehdä kasviksista jotain mikä NÄYTTÄÄ lihalta, kuten nakkoja?)
Tää video oli kyllä hieno :)ja eikös se ole niin että jos Jumala ei haluaisi ihmisten syövän eläimiä, niin hän ei olisi tehnyt niitä lihasta
MarkiisiDeFuckingÅmÅl kirjoitti:
Hyi, ne on pahoja. Oon syöny niitä koska yks mun existä oli vegaani... vai mikä veterinääri se ny oli (?)... (Kysymys: jos ei halua syödä lihaa, niin miksi pitää tehdä kasviksista jotain mikä NÄYTTÄÄ lihalta, kuten nakkoja?)
Tää video oli kyllä hieno :)Juu, vähän "kumisiahan" ne ovat ja muistuttavat lihaa lähinnä ulkomuodoltaan, tässä suhteessa luonto on meitä edellä "tuotekehittelyssä".
Hamppunakit sen sijaan ovat ihan aidosti hyviä, vaikkakin älyttömän kalliita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101094
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18609Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606- 68567
- 95552
- 26512
- 44493
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47437