Viasat sport 1:ltä piti näkyä suora lähetys Manchester United - Middlesbrough-ottelusta tänään, mutta lähetys alkoi vasta kun 18 min oli pelattu. Näin on käynyt ennenkin kun ollaan jotakin peliä haluttu katsoa. Joko se ei näy ajallaan tai sitä ei näytetä ollenkaan. Jossain vikaa, mutta missä???
Manun peli ei alkanut ajallaan.
---
1
286
Vastaukset
- NFL..
Sama on nyt tullut ilmi NFL matsien kanssa. Viime sunnuntaina joutui odottamaan jonkun vitun tennisottelun loppumista, ennen kuin rupesivat näyttämään NFL:ää. Nyt taas torstaina joku helvetin korismatsi on niin perkeleen tärkeä, että sen joutuu seuraamaan loppuun ennen kuin vasta pystyy katsoa Dallas Cowboys vs. Seattle Seahawks NFL pelin. Kohta tuosta jefumatsista on eka neljännes jo pelattu. Pikkasen suoraan sanoen kyrpii tälläiset järjestelyt, koska hommasin Viasat Sportin yksinomaan NFL:n takia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774642- 1801937
- 1241620
- 1321176
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161111- 351046
- 78953
- 52916
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848