Kaikkien horoskooppimerkkin kanssa toimeen parisuhteessa?
Kun vesimeis naiset/miehet vaikuttavat olevan niin epäitsekkäitä. Vai johtuuko se ensi huumasta jota kestää n.3 vuotta sen jälkeen arkitodellisuus..
-ihmispersoonien innokas tutkija
Tulevatko kaikki Vesimiehet M&N
3
1260
Vastaukset
- "pieni merenneito"
Vesimiehet ovat tavallaan sopeutuvaisia,mutta herkkiä reagoimaan ympäristöönsä ja puolustavat omia näkemyksiään ja uskomuksiaan.vesimiestä on helppo lähestyä,mutta hän ei helposti päästä ketään ns.lähelleen.varmasti veskarit tulevat kaikkien merkkien kanssa toimeen,mutta jos häntä suhteessa loukataan tms.niin peli on valmis.veskari jopa eron jälkeen voi palata takaisin,mutta vain lähteäkseen uudestaan...
- VASTATKAA, oma kantanne??
Tiedän, että joku vesimies mieskin lukee tätä niin olepa kiltti ja vastaa pitääkö yllä olevat ominaisuudet paikkaansa ja millainen oikeesti olet?
- nim.mare.p
olen tosin vesim.nainen.
Tuo nim.mare.p oli oikeassa,lähteäkseen
uudelleen.
Käy vain tarkastamassa että sinulla on
kaikki kunnossa ja varmistamassa että
teki oikean ratkaisun kun lähti.
Näin olen minäkin toiminut kun suhde
päättyy.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun634571KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1643512Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?632854- 1492811
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492674- 241913
- 241801
- 301646
- 1741630
- 421342