Kerrompa oman tarinani. Vaimoni pettää mua penikseni ei kuulemma riitä 11/3 cm. Olen joutunut antamaan hänelle luvan vieraisiin, koska hän tekisi sitä kuitenkin. Mitä mun kannattaisi tehdä? Hänen naispuoliset ystävänsäkin huomattelevat mulle penikseni koosta. Kerran saunottiin ryhmässä ja he avoimesti halveksuivat.
uskoton vaimo
17
7254
Vastaukset
- EROA!!
Ole mies ja eroa! Ei tuollaista tarvitse sietää. Nyt vähän selkärankaa ja lähdet vetämään tuollaisesta liitosta.
älä eroa. Ota Pari tummempi ihoista avustajaa hoitamaan tuon ison kullin roolin ja itse sitten tyydytetyn vaimon liukkaille. Meillä käy säännöllisesti pari afrikkalaista opiskelijaa ja kaikki on tyytyväisiä.
- nainennn
Jos tämä nyt olis tosi tarina...
Mulla on sama ongelma, kun naisellasi..mun miehellä samankokoinen ei se tahdo riittää, mutta ikinä en 11 v ainana ole pettänyt eika ole ollut aikomustakaan, mutta kyllä mua houkuttaa joku isompi vehje. Onhan se ihan eri asia onko 11 vai 20 cm...ota thaimaalainen nainen ja naiselle tummaa lihaa.- Mut nainen on taas
tiukkalihaksinen vähä joka paikasta, eli hänet täytyy saada ihan rennoks että saa sisään ilman kipuja. Sitte sisätiloissa tulee kyllä vaikka mitä!
- v*ttu..
No voi v*ttu ei voi muuta sanoa. Mitä sille sitten muka pitäisi tehdä ? Ei sitä noin vaan venytetä isommaksi, se on mikä on ja jos ei riitä niin painukoot ihan mihin tahtoo. Jos vaimosi ei ole ihan missiainesta, niin sano takaisin vaikka että ihan passeli tuollaisen pärstän omistajalle...
- kikulinen
Mitä mieltä tästä? Kuntollee nayttää kaareutuvan:
http://www.aijaa.com/v.php?i=2782270.jpg - todellinen ori
Ai se oli sun vaimo mitä viimeksi 31cm penikselläni jyystin. Pääsitkö edes liukkaille?
- sale65
KERÄÄ HYVÄ MIES KAMASI JA EROA, sillä ei kenenkään tarvitse tuollaista kestää!! Eihän tuollainen käytös naiseltasi ole edes normaalia, että hän pettää sinua ja menee ystävilleensäkin tällaisia asioita puhumaan, jotka vielä kehtaavat porukalla sinulle huomautella asiasta!! Peniksen koko on asia, jolle ei kukaan mies mitään mahda; kuten me naisetkaan emme voi mitään rintojemme koolle!! NYT RYHDISTÄYDYT JA EROAT, sillä tämä sinun naisesi ei todellakaan ole ainoa nainen maailmassa! Olen ihan varma, että löydät itsellesi paljon paremman naisen, kunhan jatkat elämääsi silmät ja sydän avoimina! KAIKKEA HYVÄÄ ELÄMÄÄSI JA TULEVAISUUTEESI!!
- inhottava
temppu :(
Kokeile sormin tyydyttä vaimoasi. Jos hän ei oikeasti halua olla sinulle uskollinen pippelisi koon takia ei hän sinua tarpeeksi rakasta. Julmaa tiedän - l'awm'aker
Vai että naisystävät avoimesti halveksui sun peenistä, kiesus ku on maailma mallillaan....
- just joo
kutittaa eikä halko. haukuppa kuule niden vittua kovin matalaksi, ettei edes sinun lyhyt vekkeesi uppoa kokonaan ja sen jälkeen heitä akka pihalle. Tai rupea ite häntiin toisaalla ja anna kotona olla ilman...
- akkaa,,,,,,,,
kyl mä tunnen pareja joil menee ihan ok pienelläkin, tosin tarvii naiselta enemmän töitä mut
ei tollanen suoranainen vittuilu....- sille ½ metrinen dildo
jos kehtaa vielä juoruilla ämmäkavereilleen.
- Et sitten
mitään parempaa ja todellisempaa keksinyt.
- Taavi
On sulla ihme muija! Ja sillä vielä ihmeellisemmät kaverit. Pistä akka kierrätykseen, vaikka Vaasankadulle.
- kunnolla
koivuniemen herraa persuksille jos ei kerta munasi sitä tyydytä. Näytä kuka määrää ja anna ronttosen kuva takalistoon ja avaat ulko-oven valmiiksi lähteä. Tottakai teilläkin on seinään tehty aukko josta mollamaijat pistetään pihan puolelle.
- Miekkonen 28
Heitä ämmä pihalle! Muijas on pinnallinen munahaukka! Et sä sitä tarvitse! Maailma on ihania naisia pullollaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1539049Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492729Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja292511- 572501
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971885- 971837
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231763Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä461295Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091207Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61156