Kummipoikani rakastaa musiikkia, musan suhteen ei ole tarkka -jammailla voi lähes kaiken tahdissa!
Haluaisin antaa hänelle lahjaksi cd-levyn, joten olisiko hyviä vinkkejä?
Olishan niitä levyjä vaikka millä mitalla kaupassa, mutta kun en ole lastenmusiikkiin perehtynyt ni ajattelin josko saisin vinkkiä täältä :)
cd-levy 1,5 vuotiaalle
6
464
Vastaukset
- cd:t
on kivoja. Niissä on tunnettuja hittibiiseja uusin kivoin sanoin. Sopivia lapsille.
- ...
Meillä tuli tuossa iässä muumit suosikeiks, kuten myös tosi monilla tuntemillani lapsiperheillä. Poika laulaa usein mamamamapapapapa :)
- kummitäti84
Kiitos! Osaako joku sanoa onko ihan muumilevyjä vai onko vain sekalaisten lastenlaulujen joukossa?
Muumi tuntuisi kuitenki mielestäni paremmalta vaihtoehdolta kun smurffit.. - palikat rokkaa!
varma juttu! :)
- ppppoopp
Kannattaa ehdottomasti kysyä levyosaston myyjiltä, tai jos tilaat netistä, katso suosituimmat levyt. Monissa ne on listattu erikseen.
- Tit-ta
kuunnella, levy jää helposti kaappiin jollei vanhemmat jaksa sitä kuunnella. Itse pidin Fröbelin palikoista ja Sotta ja Pytty oli kans hyvä. Ne soi meillä useamman vuoden ja nyt niitä taas kuunnellaan siskon lasten kanssa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059