Mitä lahjaksi 16v täyttävälle veljelle?

isosisko ei vielä täysikäinen

joo eli aina on ollu semmonen kisa äiten kanssa et kumpi osaa ostaa mun veljelle kivemman lahjan.. ja mä oon aina voittanu

nyt on vaan ihan kamala ongelma sinällään: pää on ihan tyhjä ideoista ja veli ei kuulemma halua mtn kun ei tarvitse eikä hänellä ole sitten mulle rahaa ostaa mtn.. mutta kun haluan ilahduttaa häntä.. ja oon aina ostanut jtn

veli on siis tämmöinen todella sympaattinen fruittari :D ja tulemme hänen kanssaan loistavasti toimeen.. ajattelin jtn vaatteita ostaa mutta se on niin kauheen tavallinen kun normaalistikkin ostan äiten kanssa hänen kaikki vaatteensa :D oikeastaan veli on mun luomus :DD

mutta mitä voin ostaa hänelle?? synttärit on noin 2vkon päästä.. ja en ole itse vielä täysiikäinen, etten saisi mitä hän ehkä haluaisi, zippoa..

8

3595

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hommaappas

sun joltain pissis(tai tavalliselta) kaverilta sille pillua niin kyllä ilahtuu :)

• Balder
    • Drakcap

Osta sille huuliharppu!

• toooooooooooooooooosi

kovasana

• yksvaann

muutama eururo kirjekuores kiva kortti-

Myös jos hän vaikka jostain pelistä tykkää niin sellanen.
      Jos lukee jotain tiettyä kirja sarjaa niin semmonen.

• emma

joku uus tuoksu vois olla kiva :)

• Miiiiiiiiiii

Tee itse lahjasi! Veljesi voisi ilahtua tosi paljon. HUovutat/ompelet/nikkaroit/askartelet j akätät mielikuvitustasi=)

• isoveljelleni
        Miiiiiiiiiii kirjoitti:

Tee itse lahjasi! Veljesi voisi ilahtua tosi paljon. HUovutat/ompelet/nikkaroit/askartelet j akätät mielikuvitustasi=)

mukin missä luki: maailmaparas veli ja arvatkaavaan tykkäskö :))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1924
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1670
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1276
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      63
      1192
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      998
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      893
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      886
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      862
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    10. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    Aihe