Luonnevika

Vesimies_n

Seurustelen kaksosen kanssa, sain päähäni jo pari viikkoa sitten että häntä yrittää kala-nainen joka on yhteinen tuttu. Kaksonen sai minut tajuamaan että todellakaan mitään sellaista ei ole meneillään, tämä kala vain on semmoinen mitä on. (Lähemmin jutusteleva)

Nyt harmittaa ja hävettää millainen kusiainen oikein olin. Vaikea kohdata kumppania tällä hetkellä, mutta täytyy, ja jutella asiat halki. Pelottaa jos kaksoselle on riittänyt, tosin aiemmin en noin tyhmästi ole ollenkaan käyttäytynyt.

Ennen kaksosta seurustelin skorpionin kanssa kaukosuhteessa ja lopulta epäilin lähes koko ajan että hänellä on joku.

Tunnen itseni hirviöksi, sairaaksi ihmiseksi. En halua olla tällainen ja pilata jotain ihanaa mitä minulla on.
Miten päästä pysyvästi eroon tuosta minusta, etten enää jatkossa saisi päähäni jotain samankaltaista mitä nyt oli, jos siis sellaista vielä tulee, en voi tietää.

En pidä itsestäni tällaisena :/

7

1648

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vesiN

      itse seurustelen myös kaksos miehen kanssa. tulee usein riito kun mies niin päättäväinen ja itse olen niin mustasukkainen. epäilen koko ajan että pettää heti mun käännyttyä. osaksi tämä johtuu siitä että ystäväpiirissä lähes kaikki miespuoliset pettävät. kuva miehistä on muuttunut pettäviksi paskiaisiksi. asiaa ei yhtään kyllä helpota kun mieheni kova jutustelemaan muiden ihmisten ja varsinkin niiden naisten jotka hänen luokseen tulevat. itse ei ikinä huomaa että flirttaa joidenkin tyyppien kanssa. ehkä ei olekkaan tarkoittanut sitä. tunnen itseni uhatuksi ja alistuneeksi mutta silti rakastan miestäni enkä halua heittää niitä monia yhteisiä matka ja hyviä muistoja siitä vain tuuleen. kuinka pystyn luottamaan enemmän itseeni ja mieheeni?

      • Vesimies_n

        Selvisi et kaksos miekkosella on semmoinen pahe, että saattaisi ihastua myös johonkin toiseen.
        Kertoi että hänellä on paljon naispuolisia kavereita, ja yleensähän sellainen ihastuminen lähtee juuri kaveruudesta.
        Sanoo ettei halua minua satuttaa.

        Tässäpä olenkin nyt koetuksella. Pistääkö poikki ennen kuin kiinnyn häneen vielä lisää ja siten sattuisi enemmän myöhemmässä vaiheessa jos tällainen ihastuminen tapahtuu. Vai ottaa se riski ja niellä se kaikki saasta ja paha olo jos sattuu se ihastuminen.

        Kaksonen pitää tätä ihastumista kuitenkin aika epätodennäköisenä, ja sanoi monesti pitävänsä minusta ja haluavansa olla minun kanssa. Ei kuitenkaan osaa ajatella tulevaisuutta niin pitkälle ettäkö olisi koko loppuelämän minun kanssa, koska jos ihastuu johonkin toiseen.
        Mutta sitten niitä jossitteluja, jos sattuukin niin, että joskus ihastuu johonkin toiseen...


      • vesiN
        Vesimies_n kirjoitti:

        Selvisi et kaksos miekkosella on semmoinen pahe, että saattaisi ihastua myös johonkin toiseen.
        Kertoi että hänellä on paljon naispuolisia kavereita, ja yleensähän sellainen ihastuminen lähtee juuri kaveruudesta.
        Sanoo ettei halua minua satuttaa.

        Tässäpä olenkin nyt koetuksella. Pistääkö poikki ennen kuin kiinnyn häneen vielä lisää ja siten sattuisi enemmän myöhemmässä vaiheessa jos tällainen ihastuminen tapahtuu. Vai ottaa se riski ja niellä se kaikki saasta ja paha olo jos sattuu se ihastuminen.

        Kaksonen pitää tätä ihastumista kuitenkin aika epätodennäköisenä, ja sanoi monesti pitävänsä minusta ja haluavansa olla minun kanssa. Ei kuitenkaan osaa ajatella tulevaisuutta niin pitkälle ettäkö olisi koko loppuelämän minun kanssa, koska jos ihastuu johonkin toiseen.
        Mutta sitten niitä jossitteluja, jos sattuukin niin, että joskus ihastuu johonkin toiseen...

        meillä käytiin myös keskustelua ihastumisesta taannoin. mies sanoi että ei ihastu ihmisiin helpolla. minä taas olen enemmänkin ihastumis tuuppiä. mutta rakastuminen on pitkän ajan prosessi ja tämä kaksonen on se henkilö jota oikeasti rakastan. kuinka helppoa se on niin se on sitten eri asia :S


      • Vesimies_n
        vesiN kirjoitti:

        meillä käytiin myös keskustelua ihastumisesta taannoin. mies sanoi että ei ihastu ihmisiin helpolla. minä taas olen enemmänkin ihastumis tuuppiä. mutta rakastuminen on pitkän ajan prosessi ja tämä kaksonen on se henkilö jota oikeasti rakastan. kuinka helppoa se on niin se on sitten eri asia :S

        Rakastan kaksosta ja välitän hänestä tosi paljon (jopa niin paljon että epäilin toisen yrittävän häntä viedä minulta) Pelottaa, kun kiinnyn häneen yhä enemmän, että jos olen vielä hänen kanssaan, ja jos tapahtuu se ihastuminen, sitten minuun sattuu enemmän kuin nyt, jos tulisi ero.

        Siksipä mietinkin, kannattaako erota, vai ottaa se riski, et jos kaksonen ihastuu jossain vaiheessa toiseen, että sitten sattuu enemmän, kuin miten sattuisi nyt, jos pistän vain suhteen poikki. VAIN suojellakseni itseäni että myöhemmin sattuisi ero enemmän.

        Ovatko kaikki kaksosmiehet tuollaisia, sallivat itselleen sen, että vaikka ovat suhteessa, voivat ihastua toiseen. Vai onko sellaisiakin, jotka pystyvät vakiintumaan ja olemaan vain kumppaninsa kanssa, vilkaisemattakaan toisiin?

        Kertoisiko joku tästä. Kiitos! :)


    • ei kannata....

      ...luottaa! Ihan oikein kun epäilet..ne on aina pettäjä-luonteita; varsinkin miehet. heti pois siitä suhteesta! Skorpionit ovat uskollista tyyppiä vaikka sortuvat flirttailuun.

      • Vesimies_n

        Skorpioni ei todellakaan sovi mulle! No ehkä poikkeuksia löytyy, mutta seurustelin sellaisenkin kanssa. Tämä silloin 18 vuotias (olin myös minä) ajokortin saatuaan "hylkäsi" minut siksi ja kavereiden takia. Ei pitänyt enää yhteyttä, ei selvästikään kiinnostanut. Viha jäi, ei osannut jättää, joten minä jätin.

        Kaksoseni oli rehellinen, puhui asioista melko suoraan miltä hänestä tuntuu. Luotin häneen, hän ei olisi pettänyt, itse sanoi ettei ole sellainen. Välitti minusta aidosti!
        Tarvii vaan nyt muuta, ehkä seurustelu sitten myöhemmin.
        Toivon parasta.. rakastin häntä!


      • kissssu
        Vesimies_n kirjoitti:

        Skorpioni ei todellakaan sovi mulle! No ehkä poikkeuksia löytyy, mutta seurustelin sellaisenkin kanssa. Tämä silloin 18 vuotias (olin myös minä) ajokortin saatuaan "hylkäsi" minut siksi ja kavereiden takia. Ei pitänyt enää yhteyttä, ei selvästikään kiinnostanut. Viha jäi, ei osannut jättää, joten minä jätin.

        Kaksoseni oli rehellinen, puhui asioista melko suoraan miltä hänestä tuntuu. Luotin häneen, hän ei olisi pettänyt, itse sanoi ettei ole sellainen. Välitti minusta aidosti!
        Tarvii vaan nyt muuta, ehkä seurustelu sitten myöhemmin.
        Toivon parasta.. rakastin häntä!

        pitää kuitenkin muistaa että ei kaikki pidä paikkaansa, mitä kaksosista sanotaan. itse seurustelen kaksos miehen kanssa, ja hänkin on todella seurallinen jne, mutta silti pitää olla semmoinen perus luotto ihmiseen. eli, kaksonen luottaa minuun ja minä häneen, siitä syntyy molemmille turvallinen olo ja luotto.
        välillä itsekin pelkään että jos hän pettääkin minua, koska meillä on kaukosuhde, mutta toisaalta, ei kannata murehtia asioita, niistä vain sekoaa pää. olemme yhdessä puhuneet paljon pettämisestä ja monesta muusta, ja olemme samaa mieltä siitä, että toinen kyllä huomaisi toisesta jos olisi pettänyt.
        mutta, ihmiset on erilaisia jnejne :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      92
      1948
    2. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      415
      1514
    3. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      91
      1283
    4. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

      Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
      Tv-sarjat
      13
      1069
    5. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      70
      1008
    6. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

      Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
      Suomalaiset julkkikset
      10
      976
    7. Ääripersu puukotti taas.

      Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
      Oulu
      179
      953
    8. Miten ihmeessä

      on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
      Ikävä
      49
      939
    9. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      247
      906
    10. Pelkäätkö että olisin

      Ilkeä sulle jos nähtäisiin? Naiselta miehelle
      Ikävä
      74
      827
    Aihe