Moi
Mulla on
struct autoItem (
char *nro;
char *moottori;
char *nopeus;
char *kulutus;
.
.
.
)
Haen tiedot autot.csv tiedostosta. Nyt vaan pitäis luoda haetusta rivistä olio, jotenkin näin
struct autoItem *createautoItem (char *s)
(
struct autoItem *pvw;
pvw = new struct autoItem;
//tämä homma sitten mättää, miten se täytetään rivin (line) tiedoilla, kun kaikissa kohdissa ei välttämättä ole tietoa eli
234;tehokas;;nopea.... Eli nuo pitäisi jotenkin tutkia. Ilmeisesti siinä voisi käyttää strdup ja strtok apuna. Mutta vääntäkää nyt joku rautalangasta, miten se tehdään.
//koodi jatkuu
pvw->nro = ...
return pvw;
)
Uusi struct
Liian vaikeeta
1
629
Vastaukset 1
- hemmoit
tarkista että rivi on validi ';' merkkien määrä
char *nro = strtok(rivi,";");
char *mootori = strtok(NULL,";"); /* Huomaa NULL */
....
pvw = (struct autoItem *)calloc(1,sizeof(struct autoItem)); /* imho, Älä käytä new operaatoria jos et oikeasti tee C koodia */
pvw->nro = strdup(nro);
...
;; välin pitäsi näkyä arvona jonka pituus on 0.
Huomaa että tuossa on monta osoitinta ja muistin varausta, eli ennen kun vapautat autoItemin joudut vapautamaan jäsenet (tee vaikka freeAuto funktio tai makro) ja tarkista muistin varausten onnistuminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.742425Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt371987- 1011243
- 491022
- 94937
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.26857Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,150731- 30726
- 41695
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?56598