Nudistiranta

Heikkistö

Moi, olen kuullut että Kultahietikolla on nudistiranta. Onko hyvä paikka, hiekkarantainen ja käykö normiporukkaa? Mitä muuta.

t. ensikertalainen

15

5470

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nudisti_.

      Emme tiedä, kun me säädyllisesti pukeutuvat kansalaiset emme käy sellaisissa paikoissa.

    • tiedoksi sulle

      nudistirannoilla ei koskaan käy normiporukkaa, jostain päin fiiraa ja pahasti.

      • pikemminkin

        sulla viirata. Höllää vähän pipoa. Ja sivistä itseäsi tutustumalla naturismiin elämäntapana. Ihan vaan teoriassa aluksi.


    • siellä

      Moi ! Hämmästyttää tuollaiset vastaukset,joissa pidetään outona sitä,jos nudistirannalla käy.Jauhot eivät heillä taida olla kuivia !
      Sinulle kysyjä : Ranta on ihan ok ja rauhallinen.Porukka on kaikenikäistä ...lapsista ikäihmisiin , perheitä jne.Hiekka on hienorakeinen , ranta maksuton , epävirallinen.On ollut aivan turvallista.Itse olen siellä käynyt lähes 10 kertaa.
      Mistä löytyy: Mene keskuskatua rantaan ,jossa myös minijunan lähtöpysäkki , n. km keskustasta.Aja päätepysäkille ,jalkaudu ja mars rantaa pitkin taas n. km.Siellä se on ! Ihan mukava ,aurinkoinen paikka .

      • viimeinen lauseesi

        kertoo sen, ettei ne sinunkaan jauhot ihan kuivia ole. ei se siitä paikasta kiinni ole onko aurinkoista, vaan säätilasta.


      • vastauksesta :))

        on se kumma että noita järjen jättiläisiä riittääkin näille palstoille, huh huh.

        me ollaan menossa ylihuomenna varnaan ja tarvitsimme tätäkin tietoa, kiitoksia

        tv :naturistipari


    • housut pois koko paivan

      Kavin siella tyttoystavani ja hanen kavereiden kanssa pari kesaa sitten muutaman kerran. Porukka on ihan mukavaa ja voit tallustaa peppu paljaana koko paivan jos ihosi kestaa. Meista tuli heti nudisteja ensi kerran jalkeen. Sen jalkeen olemme kayneet Ruotsissa ja Espanjassa aina nudistilomilla. Jos kaipaa munkkeja monet tytot tulevat sinne aurinkoon ja haluavat naytella mita puserossa pullottaa, siella loytyy kaikenkokoisia tisseja ja peppuja, olemme itse normallikokoisia ja nautimme siita suunnattomasti, ja pojille on oma osastonsa.

    • Käynyt

      Sivulla 3 on nyt menossa aikaisemmin antamani selostus rannasta .Nimimerkkini :"Olen käynyt. " Olin siellä viimeksi n. 2 v sitten . Olen kertonut asian niin kuin se on .Eikun rannalle !

      • ymmärrä....

        ...missä se on. kävelin koko rannan päästä päähän mut yhtäkää nakua en löytäny. siis ihan sinne laiturille asti tai aallonmurtajalle tai mikä lie.


      • nbv
        ymmärrä.... kirjoitti:

        ...missä se on. kävelin koko rannan päästä päähän mut yhtäkää nakua en löytäny. siis ihan sinne laiturille asti tai aallonmurtajalle tai mikä lie.

        siel


    • nautiskelija3

      Kiitos vihjeestä matkaan sinne huomenna.

    • Tällee se on

      Kultahietikon nuderannalla tiirailee nudeja erimaalaiset äijät , vaatteet päällä, hellehattujensa piilosta, puskista muijia salaa ja ylempänä mäellä kiikaroi paikalliset.

    • autionuderanta

      laiturin ta ka na on nuderanta mut ei siel kukaan enää käy pervojen takia.

    • outoranta

      erilailla suuntautuneille siitä on tullut tirkistelypaikka.
      ei voi suositella perinteiset arvot omaaville.

    • thervemenoa pöljät

      jos jollekin on normaalia mennä näyttää itteensä alastomana pervoille, siitä vaan !!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2813
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2390
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2160
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1954
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1806
    6. 157
      1795
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1767
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      132
      1513
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe