kaurismiehet AUTTAKAA

surkumurkku

olen kauris mieheni kanssa nyt asunut pian puoli vuotta saman katon alla, kun aloimme seurustelemaan än silitti minut hereille ja oli muutenkin hellä ja auttavainen mutta nyt on tehnyt täys käännöksen.
nitisee ja natisee joka asiasta, ei jaksa puhua koskaan kanssani eilenkin nukahti kesken lauseeni! muutenkin hän on tosi kireä ja ahdistuneen oloinen mistä voi johtua.. sitten kun minä hermostun niin hän ei ollenkaan huomaa sitä että se johtuu hänen ärtymyksestä että ärryn itsekkin vaan alkaa sitten syyttämään minua ainaisesta turhasta kiukuttelusta.

nyt eletään sitä aikaa kun ensi huuma on loppu, mutta miten saisin kauris mieheni iloiseksi kertokaa pliis millä minä häntä voisin ilahduttaa ja saada hänet hyvän tuuliseksi

mitä te kauris miehet naiselta vaaditte että naisen käytös teitä miellyttää?

tämän miehen takia olen valmis muuttumaan vaikka kumiankaksi jos hän sitä tahtoo..

olen kyllä hankala luonteeltani tiedän sen mutta miten kauriille tulisi asiat esittää jos harmittaa?? ettei aina vastassa olisi tosi hyökkäävä pukki:)

enkä myöskään jaksa aina ilahduttaa häntä kehumalla häntä taitavaksi (josta tiedän hänen tulevan iloiseksi) sillä itse en saa mitään takaisin

hän vain ottaa...ottaa..ottaa vaan ei koskaan anna

mitä mä teen väärin?

5

1537

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miehesi...

ulkoruokintaan !!! On varma sinusta ja hänen ei tarvitse itse tehdä enään mitään yhteiselonne eteen. Luottaa siihen, että kun on tähän tullut niin se riittää.

• idiootti

mäkeen. Kauris oa aina just tuommoinen eikä taatusti ole sen arvoinen.

• tahtois on

muuten niin hyvä mies, haluaisin vaan tietää miten suhteen voisi saada toimimaan?

• onniinvaikeita
        tahtois on kirjoitti:

muuten niin hyvä mies, haluaisin vaan tietää miten suhteen voisi saada toimimaan?

Siis kaurismiehet on ihania ja "muuten hyviä miehiä" niinkun itsekin kauriistani totesin sanoa. MUTTA koska. Kun se sai mut rakastumaan, se riitti sille, sen jälkeen olinkin itsestään selvyys, ei mitään romanttista, ei rakkautta. Sillä oli vain kiire, omia juttuja jne. No, katsos, mä heivasin sen menemään vain ja ainoastaan sen takia, koska sekin vain otti-otti-otti, ei antanut.
        Anteeksi, tää ei varmana mieltäsi piristä mutta kysäseppäs siltä että mikä on sille elämässä tärkeetä? Se vastaus voi avartaa aika paljon....

• ainaisia

Sillä on jokin hätä, jota et ehkä huomaa. Voi olla että hän on tunnustellut asiaa sinulta kierrellen ja todennut, että nou vei. On kyllä väärin, että alat miettiä keinoja hänen viihdyttämiseksi. Se ei toimi. Kerro hänelle asiallisesti ja neutraalisti omat tunteesi. Jos se ei tuota tulosta, niin suhteenne on kokoloppuelämän(?) perässäjuoksua. Tee itsellesi ja ko. ongelmalle reunaehdot, joista sitten pidät kiinni.

>>>>>"...mitä te kauris miehet naiselta vaaditte että naisen käytös teitä miellyttää? ....">>>>>

Tämä on hölmöin kysymys, minkä pitkään aikaan olen lukenut tällä palstalla.

Olen muuten mies, en kuitenkaan kauris. Pidä Itsestäsi huolta!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      105
      5731
    2. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    3. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    4. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    5. Alkanut tuntua siltä

Että taisi olla kusetusta koko homma alusta saakka.
      Ikävä
      124
      1097
    6. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    7. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    8. Nii, mites ne

Hampaat??
      Ikävä
      66
      857
    9. Joululahja/Jouluntoivotus

Millainen kaivatulle
      Ikävä
      75
      798
    10. Salailu jatkuu, poliisi tutkii

Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää
      Ähtäri
      17
      741
    Aihe