kaurismiehet AUTTAKAA

surkumurkku

olen kauris mieheni kanssa nyt asunut pian puoli vuotta saman katon alla, kun aloimme seurustelemaan än silitti minut hereille ja oli muutenkin hellä ja auttavainen mutta nyt on tehnyt täys käännöksen.
nitisee ja natisee joka asiasta, ei jaksa puhua koskaan kanssani eilenkin nukahti kesken lauseeni! muutenkin hän on tosi kireä ja ahdistuneen oloinen mistä voi johtua.. sitten kun minä hermostun niin hän ei ollenkaan huomaa sitä että se johtuu hänen ärtymyksestä että ärryn itsekkin vaan alkaa sitten syyttämään minua ainaisesta turhasta kiukuttelusta.

nyt eletään sitä aikaa kun ensi huuma on loppu, mutta miten saisin kauris mieheni iloiseksi kertokaa pliis millä minä häntä voisin ilahduttaa ja saada hänet hyvän tuuliseksi

mitä te kauris miehet naiselta vaaditte että naisen käytös teitä miellyttää?

tämän miehen takia olen valmis muuttumaan vaikka kumiankaksi jos hän sitä tahtoo..

olen kyllä hankala luonteeltani tiedän sen mutta miten kauriille tulisi asiat esittää jos harmittaa?? ettei aina vastassa olisi tosi hyökkäävä pukki:)

enkä myöskään jaksa aina ilahduttaa häntä kehumalla häntä taitavaksi (josta tiedän hänen tulevan iloiseksi) sillä itse en saa mitään takaisin

hän vain ottaa...ottaa..ottaa vaan ei koskaan anna

mitä mä teen väärin?

5

1494

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miehesi...

      ulkoruokintaan !!! On varma sinusta ja hänen ei tarvitse itse tehdä enään mitään yhteiselonne eteen. Luottaa siihen, että kun on tähän tullut niin se riittää.

    • idiootti

      mäkeen. Kauris oa aina just tuommoinen eikä taatusti ole sen arvoinen.

      • tahtois on

        muuten niin hyvä mies, haluaisin vaan tietää miten suhteen voisi saada toimimaan?


      • onniinvaikeita
        tahtois on kirjoitti:

        muuten niin hyvä mies, haluaisin vaan tietää miten suhteen voisi saada toimimaan?

        Siis kaurismiehet on ihania ja "muuten hyviä miehiä" niinkun itsekin kauriistani totesin sanoa. MUTTA koska. Kun se sai mut rakastumaan, se riitti sille, sen jälkeen olinkin itsestään selvyys, ei mitään romanttista, ei rakkautta. Sillä oli vain kiire, omia juttuja jne. No, katsos, mä heivasin sen menemään vain ja ainoastaan sen takia, koska sekin vain otti-otti-otti, ei antanut.
        Anteeksi, tää ei varmana mieltäsi piristä mutta kysäseppäs siltä että mikä on sille elämässä tärkeetä? Se vastaus voi avartaa aika paljon....


    • ainaisia

      Sillä on jokin hätä, jota et ehkä huomaa. Voi olla että hän on tunnustellut asiaa sinulta kierrellen ja todennut, että nou vei. On kyllä väärin, että alat miettiä keinoja hänen viihdyttämiseksi. Se ei toimi. Kerro hänelle asiallisesti ja neutraalisti omat tunteesi. Jos se ei tuota tulosta, niin suhteenne on kokoloppuelämän(?) perässäjuoksua. Tee itsellesi ja ko. ongelmalle reunaehdot, joista sitten pidät kiinni.

      >>>>>"...mitä te kauris miehet naiselta vaaditte että naisen käytös teitä miellyttää? ....">>>>>

      Tämä on hölmöin kysymys, minkä pitkään aikaan olen lukenut tällä palstalla.

      Olen muuten mies, en kuitenkaan kauris. Pidä Itsestäsi huolta!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 131
      3757
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      96
      3407
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2468
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1851
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1714
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1589
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1555
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1496
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1471
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      85
      1427
    Aihe