moottoripyörän vuokraus dubaissa

Rouva M*

onko kellään tietoa mp vuokraukesta dubaissa??,yritin netistä etsiä mutta vaikeaa on löytäminen.
Bensa ei ainakaan ole siellä kallista.

13

992

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hommaa

      Todella hyvin löytyy Googella tietoa ja
      ennestäänkin voin kertoa että mp on hullun hommaa
      siellä.

      Moottoripyörät todella harvinaisia.
      Sellaisella pääsee helpolla hengestään
      maassa jossa ajellaan järjettömästi eikä
      niissä helteissä kukaan halua liikkua kuin
      ilmastoidulla autolla.

      • Rouva M*

        ...tuo on tyypillistä ei-motoristin puhetta...ilmastoitu auto on kyllä ihan eriasia kun motskari.........kokeile vaikka joskus;)
        Edelleen kaipaan vinkkejä alkuperäiseen viestiini


      • ex-D
        Rouva M* kirjoitti:

        ...tuo on tyypillistä ei-motoristin puhetta...ilmastoitu auto on kyllä ihan eriasia kun motskari.........kokeile vaikka joskus;)
        Edelleen kaipaan vinkkejä alkuperäiseen viestiini

        Koeta vaikka alkajaisiksi http://www.harley-uae.com/ -> Services -> Rent a Harley

        Nimimerkille "Helppoa Hommaa" Ei Dubaissa kannata kaupungissa ajaa pyörällä vaan suuntaa vaikka esim. Hattaan, Al Ainiin tai Dippaan, niin pääsee nayttimaan hyvistä teistä ja maisemista.


      • Rouva M
        ex-D kirjoitti:

        Koeta vaikka alkajaisiksi http://www.harley-uae.com/ -> Services -> Rent a Harley

        Nimimerkille "Helppoa Hommaa" Ei Dubaissa kannata kaupungissa ajaa pyörällä vaan suuntaa vaikka esim. Hattaan, Al Ainiin tai Dippaan, niin pääsee nayttimaan hyvistä teistä ja maisemista.

        kiitos vinkistä,
        Niinhän se on että kuka hullu se kaupungissa ajalee,kyllä se suunta on otettava muualle.
        Oletko siis ajellut noissa paikoissa itse? ja onko siellä muita merkkejä tarjolla kun harrikoita??


      • H.H.H
        Rouva M kirjoitti:

        kiitos vinkistä,
        Niinhän se on että kuka hullu se kaupungissa ajalee,kyllä se suunta on otettava muualle.
        Oletko siis ajellut noissa paikoissa itse? ja onko siellä muita merkkejä tarjolla kun harrikoita??

        Olen ollut pari kertaa enkä ole nähnyt moottoripyöriä ehkä jonkun hdn mutta en oikeita moottoripyöriä, menet väärään paikkaan pyöräilemään,no joo pyöräily on kivaa mutta nauti tuolla lämmöstä äläkä ajattele miten orjatyövoimalla rakennetaan arabiemiraatteja.


      • Rouva M
        H.H.H kirjoitti:

        Olen ollut pari kertaa enkä ole nähnyt moottoripyöriä ehkä jonkun hdn mutta en oikeita moottoripyöriä, menet väärään paikkaan pyöräilemään,no joo pyöräily on kivaa mutta nauti tuolla lämmöstä äläkä ajattele miten orjatyövoimalla rakennetaan arabiemiraatteja.

        ..varsinainen syy ei ole moottoripyöräily,tapanani vaan on vuokrata pyörä jokapaikassa 1-2vrk.
        Ja jos matkalle mennään surkuttelemaan orjatyövoimaa niin minnes voi matkustaa???jokapaikassa sitä riittää asiasta jos toisesta..kotonakin riittää surkuttelemista että voi kun on pölyt pyyhkimättä ja imuroidakkin pitäisi


      • kmayra

        Moottoripyoria vuokrataan vain muutamasta paikasta (Kuten Harleynliike, Sheikh Zayeed Road) tai Abu Dhabista.

        EHTONA kuitenkin on "Residence Viisumi" - Yleensa aina, joten vierailevalle se tuskin onnistuu. (kansainvailinen ajokortti on aina ehtona minkaalaisen ajoneuvon vuokraukselle - SUOMALAISELLA ajokortilla ei enaa saa esim. autoa vuokrattua!)


      • Rouva M*
        kmayra kirjoitti:

        Moottoripyoria vuokrataan vain muutamasta paikasta (Kuten Harleynliike, Sheikh Zayeed Road) tai Abu Dhabista.

        EHTONA kuitenkin on "Residence Viisumi" - Yleensa aina, joten vierailevalle se tuskin onnistuu. (kansainvailinen ajokortti on aina ehtona minkaalaisen ajoneuvon vuokraukselle - SUOMALAISELLA ajokortilla ei enaa saa esim. autoa vuokrattua!)

        jopas vaikuttaa monimutkaiselle,,sen tiesin että kansainvälinen ajokortti oltava mutta viisumi on jo liikaa......vuokraan siis sen kamelin,jos ne sitäkään vuokraa mulle.


      • dffghg
        Rouva M* kirjoitti:

        jopas vaikuttaa monimutkaiselle,,sen tiesin että kansainvälinen ajokortti oltava mutta viisumi on jo liikaa......vuokraan siis sen kamelin,jos ne sitäkään vuokraa mulle.

        kansainvälistä ajokorttia, ainakaan me ei tarvittu, tosin vuokrattiin auto. Viisumi jutuista en ole kuullutkaan. Nyt en muista saako turistinainen ajaa ylipäätään koko maassa??


      • RouvaMotoristi
        dffghg kirjoitti:

        kansainvälistä ajokorttia, ainakaan me ei tarvittu, tosin vuokrattiin auto. Viisumi jutuista en ole kuullutkaan. Nyt en muista saako turistinainen ajaa ylipäätään koko maassa??

        heh....sehän se puuttuisi että turistiNainen ei saa ajaa..kele.
        Mä meen vuokraamon tiskille,otan kravatista kiinni ja sanon käheällä äänellä että motskari tähän käteen ja vähän äkkiä(enklanniksi tietenkii)


      • Anonyymi

    • Moppoti

      Ota mopo mukaan. Menee ruumassa. Marraskuussa mahtuu. Päräyttelet menemään dubai baanalla suomikilvet ja viirit viuhuen. Vain bensa maksaa ja sekin murto-osa suomen hinnoista. Mutta mutta mutta...kun meinaat mopoilla dubaissa niin mikä on sen tarkoitus? Ajella hotellilta rannalle ja takaisin? Katsella maisemia (siellä loputtomassa liikenneruuhkassa) vai ajaa emiraatit ympäri? Hei, ihan totta, usko meikäläistä kaiken tietävää ja ymmärtävää Dubaimiestä. Vuokraa kameli mieluummin, pehmustetulla satulalla. Sillä voi karautta cyclone yökerhoon katsomaan paikallista iltaelämää maustettuina ilotytöillä.

      • Rouva M*

        Siellähän on lähes samanlainen vitsiniekka kun täällä :)...siis kameliko ja vuokrata??no ei oo hassumpi ajatus.Oikeestaan tulinkin toisiin ajatuksiin,jos suomalainen blondi ajelee siellä letti liehuen niin entäs jos/kun tulee kolari jonku öljy(s)heikin kanssa,varmana syy ois minussa vaikka juttu ois mitenkä,ja kun vähissä rahoissa olen niihin verrattuna nii vois olla että ottas minut pantiksi ja veis haaremiinsa kunnes olen "maksanut" sakot.Ja yökerhossakin vois käväistä samalla reissulla mut suunilleen ku oon hetero,(Bi 15%)..niin niistä ilotytöistä en niin kauheasti välitä,vois tietenkii ottaa niistä jotain opikseen korkeintaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1655
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      17
      1517
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      68
      1429
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      40
      1384
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      50
      1323
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1258
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1136
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1126
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1114
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1102
    Aihe