minulla on pistooli

yöpöydän

laatikossa kepureppanoiden varalta

11

277

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja sonnimiehen

      varalta pumppuhaulikko sängyn alla

      • hullujen kepujen

        takia rynnäkkökiväärillä


    • temarien

      varoilta tällanen "kotivara"

      M-32 45 K
      M-37 45 K
      Asetyyppi    Panssarintorjuntatykki    
      Valmistusmaa    Neuvostoliitto    
      Valmistettu    1932-1942    
      Tekniset tiedot
      Kaliiperi    45 mm    
      Putken pituus    2 070 mm    
      Paino    313 kg    
      Kantama    4 200 m    
      Tulinopeus    -    
      Laukaukset:    Panssarikranaatti, sirpalekranaatti, kartessi

    • oivahärkönen

      ... appiukon jäämistöstä. Sille oli lupa hänelle. Luovutin sen paikalliselle poliisille.

      En tiedä mitään syytä, että ykityinen henkilö tarvitsee pistoolia. Ampumaurheilijoiden ( en tosin ymmärrä moista "urheilua") ja metsästäjien tappavat aseet pitää olla ampumaseuran ja metsästysseuran lukituissa kaapaissa.

      • kevytkonekiväärin

        tule pimpottamaan ovikelloa


      • Metsästäjä...

        Harvoin tulee luettua noin tyhmää kirjoitusta!
        Tosin nytkin se tuli yllättäen ja pyytämättä.
        Kyllä näkee kyseessä olevan "kepulaisen kehäraakin", insinöörin, sellaisen "kaikkensa antaneen" eläkeläisen.

        Vai metsästäjäin kamppeet olisi säilytettävä näin: "metsästäjien tappavat aseet pitää olla ampumaseuran ja metsästysseuran lukituissa kaapaissa"


      • Virkaheiton opistoinssin kielen juhlaa:
        "... appiukon jäämistöstä. Sille oli lupa hänelle. Luovutin sen paikalliselle poliisille."

        Luovuttiko Oiva-raasu siis appiukon poliisille? Vai menikö peräti luovuttamaan appiukon ruumiin poliisille?

        ja Oivalla jatkoa seuraa: "En tiedä mitään syytä, että ykityinen henkilö". Mikä on siis tämä salaperäinen ykityinen henkilö? Onko joku satuhahmo samaan tapaan kuin rehellinen KEPUlainen... ;)


      • appiukot
        Känä kirjoitti:

        Virkaheiton opistoinssin kielen juhlaa:
        "... appiukon jäämistöstä. Sille oli lupa hänelle. Luovutin sen paikalliselle poliisille."

        Luovuttiko Oiva-raasu siis appiukon poliisille? Vai menikö peräti luovuttamaan appiukon ruumiin poliisille?

        ja Oivalla jatkoa seuraa: "En tiedä mitään syytä, että ykityinen henkilö". Mikä on siis tämä salaperäinen ykityinen henkilö? Onko joku satuhahmo samaan tapaan kuin rehellinen KEPUlainen... ;)

        on parempi viedäkkin poliisille ennen kun tulee ruumiita


      • Sonnimies

        Pitäähän ne kotonakin aseet olla lukitussa kaapissa. Metsästysseuran talolta, (autioinahan ne on 350 päivää vuodesta),on helppo hankkia murha-ase,joka sellaisen tarvitsee.


        Samoin ampumaradat. Suurin osa kylmiä vajoja, syrjäisessä paikassa. Murtomiehille loisto kohde. Ei, ei, kyllä Oiva on nyt niin hakoteillä, kuin vain olla voi.


    • ja kerskailivat

      Ei tästä ole varmaan puolta vuotta aikaa kun viimeksi Kapi uhoili aseillaan joita kuulemma säilyttää laittomasti yöpöydän laatikossa ladattuna.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      134
      1383
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      103
      1085
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      983
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      842
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      614
    Aihe