laatikossa kepureppanoiden varalta
minulla on pistooli
11
277
Vastaukset
- ja sonnimiehen
varalta pumppuhaulikko sängyn alla
- hullujen kepujen
takia rynnäkkökiväärillä
- temarien
varoilta tällanen "kotivara"
M-32 45 K
M-37 45 K
Asetyyppi Panssarintorjuntatykki
Valmistusmaa Neuvostoliitto
Valmistettu 1932-1942
Tekniset tiedot
Kaliiperi 45 mm
Putken pituus 2 070 mm
Paino 313 kg
Kantama 4 200 m
Tulinopeus -
Laukaukset: Panssarikranaatti, sirpalekranaatti, kartessi - oivahärkönen
... appiukon jäämistöstä. Sille oli lupa hänelle. Luovutin sen paikalliselle poliisille.
En tiedä mitään syytä, että ykityinen henkilö tarvitsee pistoolia. Ampumaurheilijoiden ( en tosin ymmärrä moista "urheilua") ja metsästäjien tappavat aseet pitää olla ampumaseuran ja metsästysseuran lukituissa kaapaissa.- kevytkonekiväärin
tule pimpottamaan ovikelloa
- Metsästäjä...
Harvoin tulee luettua noin tyhmää kirjoitusta!
Tosin nytkin se tuli yllättäen ja pyytämättä.
Kyllä näkee kyseessä olevan "kepulaisen kehäraakin", insinöörin, sellaisen "kaikkensa antaneen" eläkeläisen.
Vai metsästäjäin kamppeet olisi säilytettävä näin: "metsästäjien tappavat aseet pitää olla ampumaseuran ja metsästysseuran lukituissa kaapaissa" Virkaheiton opistoinssin kielen juhlaa:
"... appiukon jäämistöstä. Sille oli lupa hänelle. Luovutin sen paikalliselle poliisille."
Luovuttiko Oiva-raasu siis appiukon poliisille? Vai menikö peräti luovuttamaan appiukon ruumiin poliisille?
ja Oivalla jatkoa seuraa: "En tiedä mitään syytä, että ykityinen henkilö". Mikä on siis tämä salaperäinen ykityinen henkilö? Onko joku satuhahmo samaan tapaan kuin rehellinen KEPUlainen... ;)- appiukot
Känä kirjoitti:
Virkaheiton opistoinssin kielen juhlaa:
"... appiukon jäämistöstä. Sille oli lupa hänelle. Luovutin sen paikalliselle poliisille."
Luovuttiko Oiva-raasu siis appiukon poliisille? Vai menikö peräti luovuttamaan appiukon ruumiin poliisille?
ja Oivalla jatkoa seuraa: "En tiedä mitään syytä, että ykityinen henkilö". Mikä on siis tämä salaperäinen ykityinen henkilö? Onko joku satuhahmo samaan tapaan kuin rehellinen KEPUlainen... ;)on parempi viedäkkin poliisille ennen kun tulee ruumiita
- Sonnimies
Pitäähän ne kotonakin aseet olla lukitussa kaapissa. Metsästysseuran talolta, (autioinahan ne on 350 päivää vuodesta),on helppo hankkia murha-ase,joka sellaisen tarvitsee.
Samoin ampumaradat. Suurin osa kylmiä vajoja, syrjäisessä paikassa. Murtomiehille loisto kohde. Ei, ei, kyllä Oiva on nyt niin hakoteillä, kuin vain olla voi.
- ja kerskailivat
Ei tästä ole varmaan puolta vuotta aikaa kun viimeksi Kapi uhoili aseillaan joita kuulemma säilyttää laittomasti yöpöydän laatikossa ladattuna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1341383
- 1031085
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26983Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat308842- 99813
- 38702
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144614